• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (відновлення) покриття доріг та тротуарів по пр. Соборний в м. Болград Одеської області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-1-2013 – ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

34 355 104.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 171 775.52 UAH
Номер: d91033246da44d05bf031e7d61636a87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-01-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.09.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 02.09.2021 09:26 - 24.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.09.2021 Одеса № 501 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 01.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.09.2021. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.09.2021 № 501 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 5 UA-2021-07-02-003977-b 02.07.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Прогресдорбуд» встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання роз’яснень щодо ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходів передбачених статтями 31 та 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Болградської міської ради «Горводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 02.07.2021 № 25, ТД зі змінами, затверджену рішеннями тендерного комітету від 08.07.2021 № 26, роз’яснення щодо тендерної документації від 07.07.2021, тендерні пропозиції приватного підприємства «Дорстрой» (далі – ПП «Дорстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «Альтаїр-Буд» (далі – ТОВ «Альтаїр-Буд»), приватного акціонерного товариства «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач» (далі - ПрАТ «РБД «Одесголовпостач») та товариства з обмеженою відповідальністю «Прогресдорбуд» (далі – ТОВ «Прогресдорбуд»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Прогресдорбуд», протоколи засідань тендерного комітету від 26.07.2021 № 29, від 02.08.2021 № 30, від 09.08.2021 № 32, від 12.08.2021 № 33, від 20.08.2021 № 38, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 20.08.2021 в електронній системі закупівель, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.09.2021. За результатами оцінки тендерних пропозицій, шляхом застосування електронного аукціону, електронною системою закупівель автоматично визнано найбільш економічною вигідною пропозицію ПП «Дорстрой». Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 26.07.2021 № 29 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Дорстрой» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі ТД. Відповідно до протоколів засідань тендерного комітету від 02.08.2021 № 30, від 09.08.2021 № 32 Замовником відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «Альтаїр-Буд» та ПрАТ «РБД «Одесголовпостач» відповідно. Відповідно до протоколу від 20.08.2021 № 38 Замовником визначено переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «Прогресдорбуд». За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Прогресдорбуд» встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.1 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження відповідних файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format у тому числі заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (працівників, які будуть залучені до підготовки та підпису тендерної пропозиції; підписання договору за результатом процедури закупівлі), на згоду обробки персональних даних, із зазначенням П.І.Б., посад. Так, учасником ТОВ «Прогресдорбуд» у складі тендерної пропозиції надано заяву на згоду обробки персональних даних від 16.07.2021 № 16/7, що підписана директором ТОВ «Прогресдорбуд» Четвертаковим Ю.О., який підписав частину тендерної пропозиції учасника. Слід зазначити, що учасником ТОВ «Прогресдорбуд» у складі тендерної пропозиції надано листи від 16.07.2021 № 16/23 та № 16/24, відповідно до яких він буде залучати до виконання робіт, що є предметом закупівлі, субпідрядну організацію приватне підприємство «Роднік» (далі – ПП «Роднік») в обсязі 31,42 % від вартості договору. Разом з тим, учасник ТОВ «Прогресдорбуд» надав у складі тендерної пропозиції документи, підготовлені такою субпідрядною організацією, які містяться у файлі 16.1 «Документи субпідрядника.pdf», та підписані директором ПП «Роднік» Дехтярьовим І.В., зокрема документи для підтвердження таким кваліфікаційним критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, наприклад довідки від 14.07.2021 № 02-29/21, від 14.07.2021 № 03-29/21 тощо. Тобто частина тендерної пропозиції підготовлена та підписана працівником субпідрядної організації, проте заява на згоду обробки персональних даних на такого працівника відсутня у складі тендерної пропозиції, чим порушено вимоги пункту 1.1 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Наданням оформлених та підписаних документів з боку субпідрядника учасник підтверджує домовленість з ним щодо участі в підготовці частини тендерної пропозиції та подальшого виконання частини робіт у разі перемоги учасника в торгах, про що субпідрядник зазначає у вищевказаних довідках. Тому у межах проведення моніторингу в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 03.09.2021. Проте надані пояснення Замовника від 07.09.2021 на запит Південного офісу Держаудитслужби в цій частині не обґрунтовують рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Прогресдорбуд». Разом з тим, на порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Прогресдорбуд» у зв’язку із невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. З метою з’ясування питання на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також щодо наявності власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення від 03.09.2021. Замовником своєю чергою надано відповідь на запит через електронну систему закупівель 07.09.2021, яка не містить інформацію щодо документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом.
Період усунення порушень: 10.09.2021 13:47 - 25.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2021 13:47

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0176/2021/пр
Дата відкриття провадження: 22.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження : б/н

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На ваше рішення згідно висновку від 10.09.2021 року повідомляємо, що замовник виконав ваші вимоги. Учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" було дискваліфіковано.
Дата публікації звіту: 15.09.2021 16:07

Запити/Пояснення