-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (відновлення) покриття доріг та тротуарів по пр. Соборний в м. Болград Одеської області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-1-2013 – ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
34 355 104.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 171 775.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 171 775.52 UAH
Період оскарження:
02.07.2021 15:42 - 15.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
dff301e1eacb4c8b8bfd13fd7d72a65a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-003977-b.a5
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога щодо роз'яснення
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 08.11.2021 12:07
- Відповідь на оскарження 08.11.2021 16:55
Дата подачі:
08.11.2021 12:07
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до ч. 16 ст. 29, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тому в повідомленні про усунення невідповідностей були перелічені пункти, які, згідно до Закону, підпадають під виправлення. Усі інші документи не підпадають під виправлення помилок і не були перелічені в описі на виправлення помилок.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення
Номер:
7dc83760ddb6414081686df419f78f86
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-003977-b.b2
Назва:
Неправомірне відхилення
Скарга:
Наше підприємство вважає Оскаржуване рішення Замовника безпідставним, необґрунтованим і таким, що має бути скасованим Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.09.2021 11:57
- Протокол.PDF 16.09.2021 11:57
- Рішення від 20.09.2021 № 21279.pdf 21.09.2021 10:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2021 № 22177.pdf 30.09.2021 10:40
- Рішення від 29.09.2021 № 22177.pdf 01.10.2021 17:32
- Відповідь на скаргу 24.09.2021 17:01
- Відповідь на скаргу 24.09.2021 17:01
- Відміна рішення 21.10.2021 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2021 14:03
Дата розгляду скарги:
29.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.09.2021 10:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.10.2021 17:33
Дата виконання рішення Замовником:
21.10.2021 15:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з Обмеженою Відповідальністю «ПРОГРЕСДОРБУД» за процедурою закупівлі - «Капітальний ремонт (відновлення) покриття доріг та тротуарів по пр. Соборний в м. Болград Одеської області» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Вимога
Є відповідь
Роз'яснення щодо дискваліфікації
Номер:
e84bad450e8640e2853814f463646034
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-02-003977-b.c1
Назва:
Роз'яснення щодо дискваліфікації
Вимога:
Згідно статті 31 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз'яснення щодо відхилення пропозиції, а саме:
Питання перше
Однією з причин відхилення є відсутність певної інформації в довідці з відомостями про підприємство (ПрАТ «РБД «Одесголовпостач»), що передбачена тендерною документацією. Яка саме інформація відсутня?
Питання друге
Наступною причиною відхилення є відсутність розрахунку інфляції.
Згідно розділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п. 6.3 , замовник не потребує розрахунків інфляції від учасника.
Проте цей пункт, для замовника, є вагомим для відхилення пропозиції. Чи не є вимога наявності розрахунку інфляції некоректною так, як замовник вимагає від учасника зазначати вид договірної ціни «Тверда» ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2021 11:31
Вирішення:
Шановний учаснику!
На вашу вимогу від 10.08.2021 р. за номером в електронній системі ID: UA-2021-07-02-003977-b.c1 повідомляємо наступне:
1) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати Довідка, складена за формою наведеною нижче, яка повинна містити відомості про підприємство у повному обсязі:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, повне та скорочене найменування учасника, код ЄДРПОУ, банківські реквізити);
б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус (відповідно до довідника кодів юридичного статусу суб’єктів), організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
г) основні види діяльності із зазначенням КВЕД;
д) опис технічних можливостей (короткий опис про діяльність підприємства).
В тендерній пропозиції учасник є така довідка, але вона не містить всієї інформації, що передбачено тендерною документацією. В довідці не зазначено юридичний статус підприємства.
2) Відповідно до умов тендерної документації інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 2, повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальним кошторисом (має бути складений відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- розрахунком ЗВВ;
- розрахунком адміністративних витрат;
- розрахунком кошторисного прибутку;
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник гарантує Замовнику виконувати об’єм виконаних робіт відповідно до вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», ДБН В2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» та інших нормативно правових актів діючих на території України. Також, згідно додатку 2 до тендерної документації учасник гарантує замовнику визначення вартості згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих з набранням чинності з 1 січня 2014 року за наказом від 05.07.2013 № 293 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, умов договору та чинного законодавства, відомчим будівельним нормам.
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено: «До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва,структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
В складі тендерної пропозиції учасника є договірна ціна, в якій зазначено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами: "-".
Договірна ціна, яка знаходиться у складі вашої тендерної пропозиції розрахована не у відповідності до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що зазначено в тендерній документації.
Враховуючи наведене, учасник до складу договірної ціни не включив кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, тобто, розрахунок був здійснений не у відповідності до національного стандарту України ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», тобто розрахунок договірної ціни був зроблений не у відповідності до умов тендерної документації, що і призвело до відхилення учасника.
Також додатково зазначаємо, що аналогічна практика щодо правомірності відхилення за цією підставою, є і у Колегії АМКУ з оскарження публічних закупівель: рішення від 04.09.2020 № 16700-р/пк-пз, рішення від 08.12.2020 № 22683, рішення від 01.02.2021 № 1714-р/пк-пз, рішення від 15.06.2021 № 13549-р/пк-пз, рішення від 09.07.2021 № 15645-р/пк-пз, рішення від 09.07.2021 № 15644-р/пк-пз тощо.
Статус вимоги:
Відхилено