-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області
Завершена
3 447 695.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 476.95 UAH
мін. крок: 1% або 34 476.95 UAH
Номер:
081fd23bf2014588b0785d51bec2f8ed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-12-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2021 00:00
Період моніторингу:
12.08.2021 15:45 - 07.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2021 №464
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 12.08.2021 №464
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-07-01-007536-c 01.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення частини шістнадцятої статті 29 та пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності вимогам Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шпиківської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішення тендерного комітету (протокол від 12 січня 2021 року №13), тендерну пропозицію ПП «БМП КЕНТАВР», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 22 липня 2021 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23 липня 2021 року №6, запитання до процедури закупівлі від 05 липня 2021 року, відповідь Замовника від 05 липня 2021 року, вимоги про усунення порушення UA-2021-07-01-007536-c.b1, UA-2021-07-01-007536-c.b2, UA-2021-07-01-007536-c.b3, рішення Замовника від 30 липня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір, договір генпідряду від 10 серпня 2021 року №10-08-21 (далі – Договір) та пояснення від 13 та 19 серпня 2021 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник розмістив повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції учасника ПП «БМП КЕНТАВР», а саме: надання інформації у вигляді довідки у довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов договору, що запропоновані у тендерній документації, що є порушенням частини шістнадцятої статті 29 Закону, оскільки такі документи/інформація не належить до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; надаються на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Поряд з цим, установлено, що відповідно до підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання документів, які підтверджують наявність служби охорони праці на підприємстві або відповідальної особи (це може бути наказ про створення такої служби або дійсне посвідчення про проходження загального курсу з охорони праці особи (працівника, що виконує такі обов’язки).
При цьому, учасник ПП «БМП КЕНТАВР» у складі тендерної пропозиції не надав дійсного посвідчення про проходження загального курсу з охорони праці на Бондаря Олександра Валентиновича, що виконує обов’язки по забезпеченню охорони праці по підприємству (довідка щодо виконання обов’язків по забезпеченню охорони праці від 12 липня 2021 року №22), чим не дотримано вимоги підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Крім того, учасником ПП «БМП КЕНТАВР» подано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 12 липня 2021 року №10, у якій відсутня інформація щодо класу наслідків (відповідальності), чим порушено вимоги підпункту 5.1.1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, Замовником на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено переможцем ПП «БМП КЕНТАВР» та укладено з ним Договір.
Поряд з цим, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами проведеної процедури Замовником з ПП «БМП КЕНТАВР» укладено Договір, відповідно до пункту 12.1 розділу 12 Договору додатки (календарний план використання коштів на виконання робіт по об’єкту, договірна ціна та підтверджуючі розрахунки до неї (локальні кошториси, відомість (і) ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку, календарний план-графік виконання робіт)) є його невід’ємною частиною.
При цьому, Замовник не оприлюднив додатки (протокол погодження вартості послуг, які надаються за Договором та акт приймання-передачі виконаних робіт) до Договору, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
03.09.2021 14:08 - 18.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.09.2021 14:08
Запити/Пояснення
Номер:
ca7a4ce7c4034b1695290f6d9354b53e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2021 08:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул.Ліпіна, 8 смт.Шпиків Тульчинського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-01-007536-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому розміщене повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та/або документах, містить вимогу щодо надання інформації у вигляді довідки у довільній формі, що містить погодження участика щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов договору, що запропоновані у тендерній документації, якщо така інформація згідно з тендерною документацією та Законом не належить до інформації та/або документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю?
3. Чому договір генпідряду від 10 серпня 2021 року №10-08-21, завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі (відсутні додатки – календарний план виконання коштів на виконання робіт по об’єкту, договірна ціна та підтверджуючі розрахунки до неї (локальні кошториси, відомість (і) ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку), календарний план-графік виконання робіт)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
29d0b21445b449d5b9105a8541055e08
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.08.2021 15:27
Опис:
Пояснення
1) всі дані щодо питання №1 внесені відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої ТОВ «Метр-М», яка отримала експертний звіт (позитивний) від 29.04.2021 року, виданого ВОКУ «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства».
2) Учасником у своїй ТП був долучений підписаний ним проєкт договору генпідряду, що компенсує відсутність довідки, що містить погодження участика щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов договору.
Підписаний проєкт договору підтверджує згоду учасника з істотними умовами договору.
3) Договір генпідряду №10-08-21 від 10 серпня 2021 року завантажений не в повному обсязі в зв’язку з великим об’ємом відсканованих додатків (локальні кошториси, відомість (і) ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку), календарний план-графік виконання робіт) понад 100 сторінок.
Номер:
d95284553c75412dbd1ed52dd036bcd0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2021 13:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-01-007536-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питанння:
Яким чином учасником ПП «ТД «Солодкий Світ», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (виконаного або частково виконаного), що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги (фактичні та згідно договору) виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, класу наслідків (відповідальності), найменування предмету закупівлі згідно договору (підпункт 5.1.1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- документів, які підтверджують наявність служби охорони праці на підприємстві або відповідальної особи (це може бути наказ про створення такої служби або дійсне посвідчення про проходження загального курсу з охорони праці особи (працівника, що виконує такі обов’язки)) (підпункт 5.1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
95ec46422a664d368eb8dd2c8a310e4e
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
17.08.2021 09:40
Опис:
згідно до Вашого запиту, повідомляємо, що ПП «ТД «Солодкий Світ у закупівлі "Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області (UA-2021-07-01-007536-c) не було визнано переможцем
Номер:
738cb8c4b9bf4f508cbae7128556c48c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.08.2021 13:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-07-01-007536-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питанння:
Яким чином учасником ПП БМП КЕНТАВР, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (виконаного або частково виконаного), що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги (фактичні та згідно договору) виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, класу наслідків (відповідальності), найменування предмету закупівлі згідно договору (підпункт 5.1.1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- документів, які підтверджують наявність служби охорони праці на підприємстві або відповідальної особи (це може бути наказ про створення такої служби або дійсне посвідчення про проходження загального курсу з охорони праці особи (працівника, що виконує такі обов’язки)) (підпункт 5.1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e8637e54f7b2491d811c9d78ae7ee601
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
19.08.2021 14:54
Опис:
На Ваш запит повідомляємо:
1) Учасником ПП «БМП Кентавр» у складі своєї пропозиції було надано довідку про виконання аналогічного договору від 12 липня 2021 року №10, копію аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції та позитивний відгук від замовника будівництва згідно виконання аналогічного договору. Слідуючи цьому, вищезазначеним переліком документів підтверджується вимога тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
2) Учасником ПП «БМП Кентавр» у складі своєї пропозиції було надано довідку щодо виконання обов’язків по забезпеченню охорони праці. Згідно якої, обов’язки покладено на Бондаря Олександра Валентиновича. Відповідно до п. 5.1.3, на підтвердження даного факту Учасник надав наказ від 18 січня 2021 року №01-21/к щодо призначення Бондар О.В. інженером з техніки безпеки та охорони праці за сумісництвом, що не перечить вимогам тендерної документації.