-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області
Завершена
3 447 695.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 476.95 UAH
мін. крок: 1% або 34 476.95 UAH
Період оскарження:
01.07.2021 15:34 - 15.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога щодо порушень нори діючого законодавства під час оцінки пропозиції ПП БМП "КЕНТАВР"
Номер:
0dfa3cfd1e23471dbd11bb55ef4616f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-007536-c.b3
Назва:
вимога щодо порушень нори діючого законодавства під час оцінки пропозиції ПП БМП "КЕНТАВР"
Вимога:
В И М О Г А
щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів ПП БМП «КЕНТАВР» та усунення порушень норм діючого законодавства, допущених Замовником під час оцінки пропозиції ПП БМП «КЕНТАВР» під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
01.07.2021 року Шпиківською селищною радою було опубліковано оголошення UA-2021-07-01-007536-с про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: «Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області» (Код ДК021: 45454000-4 Перестраивания).
Пропозиції учасників мали бути надані до 19.07.2021 року до 00.00 год.
19.07.2021 року (11:15 год.) відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі.
Участь в аукціоні приймали 4 (чотири) учасника, серед яких і Приватне підприємство «Олімп».
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ПП БМП «КЕНТАВР».
23 липня 2021 року Замовником закупівлі було визначено переможцем закупівлі по предмету: Код ДК021: 45454000-4 Перестраивания (Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області) ПП БМП «КЕНТАВР» (далі також учасник-переможець), попри невідповідність пропозиції останнього умовам закупівлі (Протокол №6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.07.2021 року).
ПП «Олімп» не погоджується із вказаним рішенням Замовника, вважає його протиправним та таким, що порушує умови закупівлі з підстав, що наведено нижче.
Так, Замовником, поряд із іншим, визначалось, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, у т.ч. інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником (пп.1.1., п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
Проте, в порушення зазначеної вимоги ПП БМП «КЕНТАВР» під час подання власної пропозиції а саме до 19.07.2021 року до 00.00 год вищевказану довідку надано не було, чим порушено умови закупівлі.
В той же час, звертаємо Вашу увагу на те, що довідка в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником у розумінні Закону України «Про Публічні закупівлі» не є ані інформацією, ані документом, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, аналогічно така довідка не підтверджує права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. За таких умов, дії Замовника, направлені на розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах і, відповідно, прийняття такої інформації під час оцінки пропозиції учасника-переможця є нічим іншим, як порушенням п.16 ст.29 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Пунктом 4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником унормовано те, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, в порушення вказаної норми учасником-переможцем надано Тендерну пропозицію №23 від 12.07.2021 року, зміст якої в частині дотримання умов закупівлі по кількості днів складає 120 днів, чим порушено умови закупівлі.
Замовником у п.5.1.1.1. Тендерної документації вимагається довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати акти (або протоколи) перевірки електричних інструментів, що вказанні в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази.
На виконання вказаної вимоги Учасником- переможцем надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт №8 від 12.07.2021 року, яка не містить відомостей про наявність: Установки для зварювання ручного дугового [постiйного струму] та Апарату для зварювання Поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт, при тому, що підсумкова відомість ресурсів вказує на включення витрат по їх експлуатації до договірної ціни, чим порушено умови закупівлі.
На вимогу Замовника щодо надання довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників, робітників), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, стаж роботи за фахом, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи) (п.5.1.1.2 ТД) учасником-переможцем надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №9 від 12.07.2021, яка у примітці містить посилання на спрощену процедуру закупівлі, при тому, що довідку надано по процедурі відкритих торгів.
На вимогу Замовника щодо надання довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (виконаного або частково виконаного), що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги (фактичні та згідно договору) виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, класу наслідків (відповідальності), найменування предмету закупівлі згідно договору; копія не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції (п.5.1.1.3 ТД) ПП БМП «КЕНТАВР» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору №10 від 12.07.2021 року, яка не містить інформації про обсяги виконання (фактичні та згідно договору) виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, класу наслідків (відповідальності), чим порушено умови закупівлі.
Пунктом 5.1.3. Тендерної документації Замовником ставилась до учасників вимога щодо надання документів, які підтверджують наявність служби охорони праці на підприємстві або відповідальної особи (це може бути наказ про створення такої служби або дійсне посвідчення про проходження загального курсу з охорони праці особи (працівника, що виконує такі обов’язки). Проте в порушення вказаної вимоги пропозиція учасника-переможця не містить таких документів.
Пунктом 5.2. Тендерної пропозиції Замовником встановлювалась вимога про те, що у разі залучення Учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то Учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом субпідрядника/співвиконавця, документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язання, у подальшому, перед Учасником щодо виконання робіт по даному об’єкту будівництва у разі укладення договору за результатами даної процедури закупівлі. Пропозиція учасника-переможця таких документів не містить. Додатково звертаю Вашу увагу на те, що у відповідності до Довідки Про субпідрядника №16 від 12.07.2021 року учасник-переможець зазначає те, що для виконання робіт по вогнезахисту дерев’яних елементів покрівлі та влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу планує залучати ПП фірму «Юрекс», від якої не лише відсутнє підтвердження виникнення відповідних зобов'язань, а й постають питання по Договору Підряду, за умовами якого ПП фірму «Юрекс» є замовником таких робіт, а учасник закупівлі Підрядником, при тому, що в учасника закупівлі відсутня ліцензія по вогнезахисту!
Виходячи з вищенаведеного, звертаємо Вашу увагу на те, що п.6.4 Тендерної документації було встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності. Отже, факт того, що в учасника-переможця Ліцензія на вогнезахист відсутня, та підтверджуючі документи на залучення субпідрядників відсутні це є порушенням умов закупівлі.
Пунктами 7.2., 7.3. Тендерної документації визначено те, що якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. Повне найменування субпідрядника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження та номер телефону Види робіт (послуг), які передбачається доручити субпідряднику Орієнтовна вартість робіт (послуг) субпідрядника, сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника 1. 2. …Проте в порушення цієї умови учасником-переможцем надано Довідку про субпідрядника №16 від 12.07.2021…. при цьому інформаційний лист не надано, як і не надано такої інформації про субпідрядника: місцезнаходження та номер телефону.
Відсутність та неналежне оформлення вищевказаних документів вказує на порушення з боку ПП БМП «КЕНТАВР» умов закупівлі, а з боку Замовника – ігнорування таких порушень.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно ст.5 Закону України «Про Публічні Закупівлі» одними із основних принципів здійснення закупівель, поряд із іншими, є недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Визначення переможцем закупівлі ПП БМП «КЕНТАВР» з порушенням умов закупівлі вказує на порушення з боку Замовника вищевказаних принципів.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст.ст. 1,5,29,33 та ін. Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЮ:
1. Розглянути дану вимогу
2. Надати інформації про пропозицію ПП БМП «КЕНТАВР» з урахуванням вищевказаного
3. Усунути порушення норм діючого законодавства, допущені під час оцінки пропозиції ПП БМП «КЕНТАВР» під час закупівлі робіт по предмету закупівлі: Код ДК021: 45454000-4 Перестраивания (Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області) з урахуванням відомостей, відображених у даній Вимозі.
4. Допустити до оцінки наступного учасника.
Примітка: Додатково маємо повідомити те, що за умови надання незмістовних відписок на дану вимогу, ПП «Олімп» буде змушено звернутись до Органу Оскарження (Адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України).
Дата подачі:
29.07.2021 10:25
Вирішення:
Відповідно до п. 4.1.1 розділу “РЕЗУЛЬТАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ” Учасник надає у складі тендерної пропозиції проєкт договору (без додатків) складений, підписаний учасником у відповідності до додатку 1 цієї документації. Тим самим, Учасник ПП “БМП Кентавр” погоджується щодо можливості укласти договір за результатами торгів згідно істотних умов та проекту договору.
Учасник у тендерній пропозиції від 12.07.2021 року №23 зазначає термін діє пропозиції 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Даний строк не менший ніж строк, зазначений у п.4 розділу “ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ”.
Формальна помилка, допущення якої учасником не призведе до відхилення його тендерної пропозиції
Клас наслідків (відповідальності) об’єкту Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області є найнижчим СС1.
Клас наслідків об’єкту аналогічного договору Учасника ПП “БМП Кентавр” можна перевірити у відкритому доступі на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва, що відповідає класу СС1.
Учасником надано наказ від 18.01.2021 року №01-21/к на призначення відповідальної особи на посаду інженера з техніки безпеки та охорони праці.
Дана вимога стосується Учасників, які планують залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ПП “БМП Кентавр” таких субпідрядників не планує залучати.
Ліцензію субпідрядника ПП-Фірма “Юрекс” надано Учасником ПП “БМП Кентавр”
Дана вимога стосується Учасників, які планують залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ПП “БМП Кентавр” таких субпідрядників не планує залучати.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень норм діючого законодавства під час оцінки пропозиції ПП БМП "КЕНТАВР"
Номер:
cff6ccea784140f9b972e72eab7f119c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-007536-c.b2
Назва:
Вимога щодо усунення порушень норм діючого законодавства під час оцінки пропозиції ПП БМП "КЕНТАВР"
Вимога:
В И М О Г А
щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів ПП БМП «КЕНТАВР» та усунення порушень норм діючого законодавства, допущених Замовником під час оцінки пропозиції ПП БМП «КЕНТАВР» під час закупівлі робіт через систему електронних Державних закупівель «ProZorro»
01.07.2021 року Шпиківською селищною радою було опубліковано оголошення UA-2021-07-01-007536-с про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Найменування предмету закупівлі: «Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області» (Код ДК021: 45454000-4 Перестраивания).
Пропозиції учасників мали бути надані до 19.07.2021 року до 00.00 год.
19.07.2021 року (11:15 год.) відбувся аукціон по вищевказаній закупівлі.
Участь в аукціоні приймали 4 (чотири) учасника, серед яких і Приватне підприємство «Олімп».
За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ПП БМП «КЕНТАВР».
23 липня 2021 року Замовником закупівлі було визначено переможцем закупівлі по предмету: Код ДК021: 45454000-4 Перестраивания (Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області) ПП БМП «КЕНТАВР» (далі також учасник-переможець), попри невідповідність пропозиції останнього умовам закупівлі (Протокол №6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.07.2021 року).
ПП «Олімп» не погоджується із вказаним рішенням Замовника, вважає його протиправним та таким, що порушує умови закупівлі з підстав, що наведено нижче.
Так, Замовником, поряд із іншим, визначалось, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, у т.ч. інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником (пп.1.1., п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
Проте, в порушення зазначеної вимоги ПП БМП «КЕНТАВР» під час подання власної пропозиції а саме до 19.07.2021 року до 00.00 год вищевказану довідку надано не було, чим порушено умови закупівлі.
В той же час, звертаємо Вашу увагу на те, що довідка в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником у розумінні Закону України «Про Публічні закупівлі» не є ані інформацією, ані документом, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, аналогічно така довідка не підтверджує права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. За таких умов, дії Замовника, направлені на розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах і, відповідно, прийняття такої інформації під час оцінки пропозиції учасника-переможця є нічим іншим, як порушенням п.16 ст.29 Закону України «Про Публічні закупівлі».
Пунктом 4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником унормовано те, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, в порушення вказаної норми учасником-переможцем надано Тендерну пропозицію №23 від 12.07.2021 року, зміст якої в частині дотримання умов закупівлі по кількості днів складає 120 днів, чим порушено умови закупівлі.
Замовником у п.5.1.1.1. Тендерної документації вимагається довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт, із зазначенням інформації про найменування обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати акти (або протоколи) перевірки електричних інструментів, що вказанні в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази.
На виконання вказаної вимоги Учасником- переможцем надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт №8 від 12.07.2021 року, яка не містить відомостей про наявність: Установки для зварювання ручного дугового [постiйного струму] та Апарату для зварювання Поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт, при тому, що підсумкова відомість ресурсів вказує на включення витрат по їх експлуатації до договірної ціни, чим порушено умови закупівлі.
На вимогу Замовника щодо надання довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників, робітників), із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту, стаж роботи за фахом, форма трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи) (п.5.1.1.2 ТД) учасником-переможцем надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №9 від 12.07.2021, яка у примітці містить посилання на спрощену процедуру закупівлі, при тому, що довідку надано по процедурі відкритих торгів.
На вимогу Замовника щодо надання довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (виконаного або частково виконаного), що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк виконання робіт та обсяги (фактичні та згідно договору) виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, класу наслідків (відповідальності), найменування предмету закупівлі згідно договору; копія не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції (п.5.1.1.3 ТД) ПП БМП «КЕНТАВР» надано довідку про досвід виконання аналогічного договору №10 від 12.07.2021 року, яка не містить інформації про обсяги виконання (фактичні та згідно договору) виконаних робіт по об`єкту будівництва в грошовому еквіваленті, класу наслідків (відповідальності), чим порушено умови закупівлі.
Пунктом 5.1.3. Тендерної документації Замовником ставилась до учасників вимога щодо надання документів, які підтверджують наявність служби охорони праці на підприємстві або відповідальної особи (це може бути наказ про створення такої служби або дійсне посвідчення про проходження загального курсу з охорони праці особи (працівника, що виконує такі обов’язки). Проте в порушення вказаної вимоги пропозиція учасника-переможця не містить таких документів.
Пунктом 5.2. Тендерної пропозиції Замовником встановлювалась вимога про те, що у разі залучення Учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, то Учасником у складі тендерної пропозиції надається, за підписом субпідрядника/співвиконавця, документальне підтвердження виникнення відповідних зобов'язання, у подальшому, перед Учасником щодо виконання робіт по даному об’єкту будівництва у разі укладення договору за результатами даної процедури закупівлі. Пропозиція учасника-переможця таких документів не містить. Додатково звертаю Вашу увагу на те, що у відповідності до Довідки Про субпідрядника №16 від 12.07.2021 року учасник-переможець зазначає те, що для виконання робіт по вогнезахисту дерев’яних елементів покрівлі та влаштування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу планує залучати ПП фірму «Юрекс», від якої не лише відсутнє підтвердження виникнення відповідних зобов'язань, а й постають питання по Договору Підряду, за умовами якого ПП фірму «Юрекс» є замовником таких робіт, а учасник закупівлі Підрядником, при тому, що в учасника закупівлі відсутня ліцензія по вогнезахисту!
Виходячи з вищенаведеного, звертаємо Вашу увагу на те, що п.6.4 Тендерної документації було встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності. Отже, факт того, що в учасника-переможця Ліцензія на вогнезахист відсутня, та підтверджуючі документи на залучення субпідрядників відсутні це є порушенням умов закупівлі.
Пунктами 7.2., 7.3. Тендерної документації визначено те, що якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного з таких субпідрядників, або взагалі не планує залучати субпідрядників – такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. Повне найменування субпідрядника, код ЄДРПОУ, місцезнаходження та номер телефону Види робіт (послуг), які передбачається доручити субпідряднику Орієнтовна вартість робіт (послуг) субпідрядника, сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника 1. 2. …Проте в порушення цієї умови учасником-переможцем надано Довідку про субпідрядника №16 від 12.07.2021…. при цьому інформаційний лист не надано, як і не надано такої інформації про субпідрядника: місцезнаходження та номер телефону.
Відсутність та неналежне оформлення вищевказаних документів вказує на порушення з боку ПП БМП «КЕНТАВР» умов закупівлі, а з боку Замовника – ігнорування таких порушень.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно ст.5 Закону України «Про Публічні Закупівлі» одними із основних принципів здійснення закупівель, поряд із іншими, є недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Визначення переможцем закупівлі ПП БМП «КЕНТАВР» з порушенням умов закупівлі вказує на порушення з боку Замовника вищевказаних принципів.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст.ст. 1,5,29,33 та ін. Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЮ:
1. Розглянути дану вимогу
2. Надати інформації про пропозицію ПП БМП «КЕНТАВР» з урахуванням вищевказаного
3. Усунути порушення норм діючого законодавства, допущені під час оцінки пропозиції ПП БМП «КЕНТАВР» під час закупівлі робіт по предмету закупівлі: Код ДК021: 45454000-4 Перестраивания (Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області) з урахуванням відомостей, відображених у даній Вимозі.
4. Допустити до оцінки наступного учасника.
Примітка: Додатково маємо повідомити те, що за умови надання незмістовних відписок на дану вимогу, ПП «Олімп» буде змушено звернутись до Органу Оскарження (Адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України).
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповіді.pdf 30.07.2021 15:33
Дата подачі:
27.07.2021 18:04
Вирішення:
Відповідно до п. 4.1.1 розділу “РЕЗУЛЬТАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ” Учасник надає у складі тендерної пропозиції проєкт договору (без додатків) складений, підписаний учасником у відповідності до додатку 1 цієї документації. Тим самим, Учасник ПП “БМП Кентавр” погоджується щодо можливості укласти договір за результатами торгів згідно істотних умов та проекту договору.
Учасник у тендерній пропозиції від 12.07.2021 року №23 зазначає термін діє пропозиції 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Даний строк не менший ніж строк, зазначений у п.4 розділу “ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ”.
Формальна помилка, допущення якої учасником не призведе до відхилення його тендерної пропозиції
Клас наслідків (відповідальності) об’єкту Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області є найнижчим СС1.
Клас наслідків об’єкту аналогічного договору Учасника ПП “БМП Кентавр” можна перевірити у відкритому доступі на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва, що відповідає класу СС1.
Учасником надано наказ від 18.01.2021 року №01-21/к на призначення відповідальної особи на посаду інженера з техніки безпеки та охорони праці.
Дана вимога стосується Учасників, які планують залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ПП “БМП Кентавр” таких субпідрядників не планує залучати.
Ліцензію субпідрядника ПП-Фірма “Юрекс” надано Учасником ПП “БМП Кентавр”
Дана вимога стосується Учасників, які планують залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ПП “БМП Кентавр” таких субпідрядників не планує залучати.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо незаконного визнання переможцем
Номер:
bbc99f30eddf4ab18298ecff864bc7d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-01-007536-c.b1
Назва:
Вимога щодо незаконного визнання переможцем
Вимога:
Вимога
щодо незаконного визнання переможцем
ТОВ «РБУ-6» в особі директора Баришнікова Анатолія Дмитровича є учасником закупівлі «Реконструкція нежитлового приміщення адміністративної будівлі під ЦНАП по вул. Ліпіна, 8 смт. Шпиків Тульчинського району Вінницької області»
Номер закупівлі : UA-2021-07-01-007536-c
Згідно з результатами аукціону, який відбувся 19 липня 2021 року о 11:15 участь у даній закупівлі взяли 4 учасника:
ПП БМП КЕНТАВР, ПП OLIMP, ТОВ "РБУ-6", ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Уповноваженою особою було прийняте рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ПП БМП «КЕНТАВР» 23 липня 2021року о 15:49 «Протокол щодо прийняття рішення уповноважею особою №6», з чим я як учасник не згодний.
Ознайомившись із змістом пропозиції ПП БМП «КЕНТАВР», вважаю рішення уповноваженої особи незаконним, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню з наступних причин:
Згідно з умовами тендерної документації п. 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вами вимагалось завантаження необхідних документів, а саме :
- інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником.
Учасник ПП БМП «КЕНТАВР» не надав відповідної інформації у вигляді довідки в довільній формі у визначений термін до 19.07.2021 року, 00:00 годин згідно п. 1.1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, що є підставою для відхилення згідно п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; та п. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Після проведення аукціону який відбувся 19 липня 2021 року о 11:15 вами було опубліковано 21.07.2021 року о 22:13 Вимогу про усунення невідповідностей , а саме:
просимо надати інфорацію у вигляді довідки у довільній формі, що містить погодження участика щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов договору, що запропоновані у тендерній документації.
Згідно п. 1,2 абзацу 2 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки дана Вимога про усунення невідповідностей замовника та/або уповноваженої особи не підпадає під вище зазначені пункти Закону України «Про публічні закупівлі», вважається незаконною, а тендерна пропозиція учасника ПП БМП «КЕНТАВР» такою яка не відповідає вимогам тендерної документації, яку встановив сам замовник.
Враховуючи вище викладене, учасник ПП БМП «КЕНТАВР» не може бути визнаним переможцем відповідно до п. 1 частини 1 статті 31 та п. 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ПП БМП «КЕНТАВР», оскільки пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Наведена норма встановлює саме обов'язок, а не право замовника щодо вiдхилення тендерної пропозицiї, яка не вiдповiдає вимогам тендерної документацiї, та порушує принципи здійснення закупівель відповідно до п.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
Таким чином, визнання переможцем учасника ПП БМП «КЕНТАВР», суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого грубо порушує мої законні права і інтереси як учасника закупівлі. В результаті чого моя пропозиція не буде взята до розгляду, що позбавить мене потенційної можливості стати переможцем даної процедури закупівлі.
Звертаю увагу шановного замовника, що уповноважена особа зобов’язана дотримуватись норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також персонально відповідає за прийняті нею рішення згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Прошу:
1. Розглянути дану вимогу.
2. Скасувати рішення про визначення ПП БМП «КЕНТАВР» переможцем процедури закупівлі.
3. Розглянути наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої.
У разі ігнорування мого прохання, буду змушений подати скаргу в Постiйно діючу адмiнiстративну колегiю Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сферi публiчних закупiвель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 26.07.2021 16:21
Дата подачі:
26.07.2021 16:21
Вирішення:
Відповідно до п. 4.1.1 розділу “РЕЗУЛЬТАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ” Учасник надає у складі тендерної пропозиції проєкт договору (без додатків) складений, підписаний учасником у відповідності до додатку 1 цієї документації. Тим самим, Учасник ПП “БМП Кентавр” погоджується щодо можливості укласти договір за результатами торгів згідно істотних умов та проекту договору.
Статус вимоги:
Не задоволено