• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі дитячого садка під цех по первинній обробці та переробці молока по вул. Шевченка , 42Б, в с. Васильки Лохвицької територіальної громади Миргородського району Полтавської області

Завершена

12 438 688.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 193.44 UAH
Номер: 93e68a24f88d4185834fbc4af484da11
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-07-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 07.12.2021 14:16 - 30.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 07.12.2021 № 774 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.12.2021 № 774 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-06-23-010440-c 23.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором підряду №186 від 03.08.2021 відповідно до норм частини 1 та 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ "ГАДЯЧБУДМОНТАЖ" на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету №69 від 16.07.2021, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду №186 від 03.08.2021 з додатками до нього, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 23.12.2021. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до п.1.1 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Підпунктом 5.17 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання в складі пропозиції для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі згідно технічного завдання до цієї тендерної документації Інформації, виконаної у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника або залучених спеціалістів учасника або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі, та мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт по предмету закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи та умов працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Необхідними додатками є копія(ї) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів), що виданий інженеру-проектувальнику, який залучається учасником та копію свідоцтв(а) про проходження навчання (або підвищення кваліфікації) інженера проектувальника. Кваліфікаційний(і) сертифікат(и) та свідоцтво(а) про проходження навчання (або підвищення кваліфікації) видані інженеру-проектувальнику повинні свідчити про кваліфікацію інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, і у частині проектно-кошторисної документації. Документи, які підтверджують наявність працівників, із дотриманням однієї із наступних умов: у разі наявності штатного працівника: надається копія трудової книжки із відповідним записом або копія наказу про прийом на роботу. Як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)) копія трудової книги на такого працівника не надається; У разі наявності позаштатного працівника надається копія договору про надання відповідних послуг такою особою (наприклад - договір цивільно-правового характеру). У разі наявності договірних відносин із організацією, якою надаються відповідні роботи (послуги) надається копія або оригінал договору, строк дії якого забезпечує виконання робіт (послуг) пов’язаних із виконанням робіт, з підготовкою (або перевіркою розрахунків проектно-кошторисної (або кошторисної) документації протягом строку дії цінових пропозиції, визначений умовами тендерної документації. Учасником ТОВ "ГАДЯЧБУДМОНТАЖ" в складі пропозиції подано довідку від 01.07.2021 №30, в якій вказано, що до виконання зобов’язань по договору буде залучений за цивільно-правовою угодою Никоненко Олександр Вікторович як виконавець послуг інженера проектувальника у частині забезпечення безпеки експлуатації, захисту від шуму. Надано договір №22 від 29.06.2021 укладений учасником торгів з Никоненком Олександром Вікторовичем предметом якого є виконання робіт (надання інженерних послуг) інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму при виконанні робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі дитячого садка під цех по первинній обробці та переробці молока по вул. Шевченка, 42Б, в с. Васильки Лохвицької територіальної громади Миргородського району Полтавської області» відповідно до чинного законодавства України. Однак необхідні додатки - кваліфікаційний(і) сертифікат(и) та свідоцтво(а) про проходження навчання (або підвищення кваліфікації) видані інженеру-проектувальнику, що свідчать про кваліфікацію інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, на Никоненка О.В. не подані в складі пропозиції. По інженеру-проектувальнику за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, у частині проектно-кошторисної документації в складі пропозиції додані відповідні кваліфікаційні сертифікати. Будь-яка інша інформація щодо причин неподання в складі пропозиції кваліфікаційного сертифікату та свідоцтва про проходження навчання (або підвищення кваліфікації) інженером-проектувальником за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму не надавалась. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ "ГАДЯЧБУДМОНТАЖ" вимогам тендерної документації не відносяться до переліку визначених Замовником формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ "ГАДЯЧБУДМОНТАЖ" не відповідає вимогам тендерної документації (п.1.1 пункту 1 та підпункту 5.17 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Як наслідок в порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ГАДЯЧБУДМОНТАЖ" та визнано переможцем торгів і укладено з ним договір. Пояснення надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не підтверджують надання учасником торгів всієї інформації, яка вимагається тендерною документацією.
Період усунення порушень: 04.01.2022 16:24 - 20.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.01.2022 16:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-23-010440-c від 04.01.2022р. Виконавчий комітет Лохвицької міської ради повідомляє наступне: Проєкт будівництва «Реконструкція будівлі дитячого садка під цех по первинній обробці та переробці молока по вул. Шевченка, 42 Б в с. Васильки Лохвицької територіальної громади Миргородського району Полтавської області» загальною кошторисною вартістю 12824,908 тис. грн., затверджений рішенням виконавчого комітету Лохвицької міської ради Миргородського району Полтавської області від 18 травня 2021 року № 132 «Про затвердження проектної документації «Реконструкція будівлі дитячого садка під цех по первинній обробці та переробці молока по вул. Шевченка, 42 Б в с. Васильки Лохвицької територіальної громади Миргородського району Полтавської області», в рамках конкурсного відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть відповідно до статті 24-1 Бюджетного кодексу України реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, визначено переможцем Державної бюджетної програми «Державний Фонд Регіонального Розвитку» та отримувачем коштів відповідного фонду в розмірі 9,0 млн. грн. Одним із головних критеріїв та умовами відбору регіональними комісіями з оцінки та попереднього конкурсного відбору інвестиційних програм і проектів та подальшого затвердження Мінрегіоном фінансування проєкту у відповідності до Порядку підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 року № 196, є співфінансування з місцевих бюджетів в обсязі не менше 10 відсотків. Також, абзацом шостим частини третьої статті 24-1 Бюджетного кодексу України визначено, що програми і проекти, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, підлягають співфінансуванню з місцевих бюджетів в обсязі не менше 10 відсотків. Згідно проєктної пропозиції виконавчого комітету Лохвицької міської ради, поданої до фінансування за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку та гарантійного листа були визначені умови та зобов’язання співфінансовувати реалізацію проєкту за кошти бюджету Лохвицької міської ради на рівні 30% від загальної кошторисної вартості, що складає 3824,908 тис. грн. Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2021 року № 660-р «Про внесення змін до переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, у тому числі тих, що фінансуються з метою погашення кредиторської заборгованості, зареєстрованої органами Державної казначейської служби станом на 1 січня 2021 року» були виділені кошти для реалізації проєкту «Реконструкція будівлі дитячого садка під цех по первинній обробці та переробці молока по вул. Шевченка, 42 Б в с. Васильки Лохвицької територіальної громади Миргородського району Полтавської області», у зв’язку з чим тендер на виконання робіт (код за ДК 021:2015 «45000000-7» Будівельні роботи та поточний ремонт) було оголошено 23 червня 2021 року, за результатами якого було визначено генерального підрядника - товариство з обмеженою відповідальністю «ГАДЯЧБУДМОНТАЖ» (код ЄДРПОУ - 41406509) та укладено відповідний договір підряду від 03 серпня 2021 року № 186. Відповідно до умов договору підряду № 186 від 03.08.2021р. Організація виконання робіт повинна відповідати документації (проекту організації будівництва та проекту виконання робіт), склад і зміст якої визначається нормативними документами та Договором. Відповідно до умов договору, Підрядник зобов’язаний одержати встановлені законом дозволи на виконання окремих видів робіт та несе відповідальність за наявність ліцензій та дозволів, необхідних для виконання робіт, визначених нормативними документами. Відповідно до Довідки № 30 від 01.07.2021р. «Про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі» підтверджено наявність кваліфікованого виконавцем послуг інженера проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення захисту від шуму при виконанні робіт по даному об’єкту Никоненко О.В., що має необхідні знання та досвід, в т.ч. необхідні дозвільні документи, для виконання робіт по предмету закупівлі. Згідно Договору підряду, для організації виконання робіт відповідно проектній документації (проекту організації будівництва та проекту виконання робіт), склад і зміст якої визначається нормативними документами та Договором, підрядником надано Договір № 22 від 29.06.2021р. (копія у складі тендерної документації учасника) ТОВ «Гадячбудмонтаж» з кваліфікованим виконавцем послуг інженера проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення захисту від шуму при виконанні робіт по даному об’єкту Никоненко О.В. Підписанням цього договору Никоненко О.В., підтверджує можливість виконання своїх зобов’язань та наявність у нього відповідних чинних дозвільних документів, що дають йому право здійснювати дані види робіт (послуг) на весь термін дії даного договору. Довідкою № 49 від 01.07.2021р. «Про достовірність інформації» ТОВ «Гадячбудмонтаж» гарантував, що подана у тендерній пропозиції інформація і документація є актуальною і достовірною (в т.ч. інформація щодо кваліфікованого виконавця послуг інженера проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення захисту від шуму при виконанні робіт по даному об’єкту Никоненка О.В.). Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено подання учасником документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з частиною 5 статті 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. При будівництві об’єктів залучаються сертифіковані спеціалісти, зокрема, проектувальники. Інформація про таких осіб відкритою та загальнодоступною. Відкритість цієї інформації дає змогу перевірити чи дійсно вказана особа є спеціалістом, чи має вона відповідний сертифікат та чи є такий сертифікат чинним. Інформація , що свідчить про кваліфікацію інженера-проектувальника Никоненка О.В. який згідно з договором № 22 від 29.06.2021 року укладеним з ТОВ "ГАДЯЧБУДМОНТАЖ" виконуватиме роботи за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму на об’єкті «Реконструкція будівлі дитячого садка під цех по первинній обробці та переробці молока по вул. Шевченка, 42Б, в с. Васильки Лохвицької територіальної громади Миргородського району Полтавської області» є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та міститься на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Переконатися у достовірності вищезазначеної інформації, та переглянути інформацію про кваліфікацію інженера-проектувальника, можливо перейшовши за посиланням: https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2282707646681187839?obj_type=1 на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, що нами як Замовником і було здійснено, та в зв’язку з чим додаткове документальне підтвердження не вимагалося від учасника. Інформація розміщена на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва щодо кваліфікації інженера-проектувальника Никоненка О.В. була визнана достатньою при прийнятті рішення, щодо визначення переможця даної закупівлі. Що стосується безпосередньо виконання робіт, то в зв’язку з обставинами, що вплинули на несвоєчасне отримання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), а саме, пов’язані із ліквідацією Державної архітектурно-будівельна інспекція (ДАБІ), однією із функцій якої була реєстрація відповідних повідомлень. Тимчасове не функціонування новоствореної Державної інспекції архітектури та містобудування (ДІАМ) та періодичними збоями при роботі в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, фактично розпочати роботи можливо було лише з 24 вересня 2021 року, дати реєстрації повідомлення про початок виконання будівельних робіт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (реєстраційний номер ІУ051210924275). Це вплинуло на скорочення фактичного календарного плану виконання будівельних робіт, але поставку деяких основних складових елементів молочного цеху (технологічне обладнання) можливо було виконати в кінці грудня 2021 року, що унеможливлювало виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт протягом бюджетного року визначеного з договорі підряду, що в свою чергу зумовило виконавчий комітет Лохвицької міської ради та товариство з обмеженою відповідальністю «ГАДЯЧБУДМОНТАЖ» укласти додаткову угоду про продовження строку дії попереднього договору. Дану дію було виконання з метою виконання зобов’язань перед Міністерством розвитку громад та територій України в рамках Бюджетної Програми «Державний Фонд Регіонального Розвитку» в частині забезпечення співфінансування проєкту з міського бюджету та обов’язкового введення в експлуатацію об’єкту будівництва. У разі розірвання договору підряду від 03 серпня 2021 року № 186 буде суттєво ускладнено процес введення об’єкту будівництва в експлуатацію та відтерміновано на невизначений час запуск виробничої лінії – молочного цеху по первинній обробці та переробці молока. Перш за все ці дії зумовлять додаткові фінансові витрати на проведення коригування проєктно-кошторисної документації та проходження її експертизи на суму близько 90 тис. грн., що не передбачено в бюджеті Лохвицької міської ради на 2022 рік, та сам процес займе щонайменше близько 60 календарних днів. По-друге, необхідно буде провести тендерну процедуру по визначенню виконавця робіт, укласти угоду з переможцем (у разі відбуття торгів) та подати повідомлення про початок виконання будівельних робіт, що в свою чергу займе близько 60 календарних днів. По-третє, залишковий об’єм будівельних, монтажних та пусконалагоджувальних робіт можливо виконати не менш ніж за 50 календарних днів, а у разі здобуття перемоги на торгах та укладання договору підряду з іншим виконавцем робіт, який не володіє інформацією щодо специфіки технологічного обладнання та особливостей технологічного процесу молочного цеху, термін реалізації проєкту суттєво збільшиться. Вищезазначені фактори відтермінують введення в експлуатацію молочного цеху на кінець 2022 року та як наслідок унеможливить запуск виробничої потужності, яка в свою чергу передбачає створення щонайменше 10 робочих місць та обробку та переробку молока об’ємом до 3000 л/добу вхідної сировини, що за попереднім економічним аналізом та розрахунком забезпечуватиме надходження щомісячного прибутку підприємства на орієнтовну суму близько 100,0 тис. грн. Враховуючи вищенаведені факти, розірвання договору підряду від 03 серпня 2021 року № 186 спричинить значні фінансові втрати місцевого бюджету ОТГ, значно відтермінує завершення реалізації соціально корисного та економічно вигідного проекту і є недоцільним. Також зазначаємо, що відповідно до ч. 1 ст. 202 ГК України: «Господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання; у разі поєднання управненої та зобов'язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами», та ч. 2 ст. 202 ГК України: «Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду», а тому в даному випадку, частини 1 та 2 статті 202 Господарського кодексу України не містять у собі положень, що передбачають розірвання договору в зв’язку з обставинами, що склалися, та виявлені в результаті моніторингу. Міський голова В.І. Радько
Дата публікації звіту: 12.01.2022 15:46

Запити/Пояснення