-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Монтаж системи протипожежного захисту на об’єкті Стеблівський психоневрологічний інтернат) За адресою: 19451смт.Стеблів,Корсунь-Шевченківського району,Черкаської області
ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Монтаж системи протипожежного захисту на об’єкті Стеблівський психоневрологічний інтернат) За адресою: 19451смт.Стеблів,Корсунь-Шевченківського району,Черкаської області)
Торги не відбулися
1 760 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 800.00 UAH
Номер:
184c4b4986fe4c19905a7f05ef36a8cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-22-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2021 00:00
Період моніторингу:
22.09.2021 16:59 - 14.10.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-06-23-009721-c 23.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Група компанія техбезпека»,
ТОВ «Вентпромелектромонтаж», ТОВ «СПЕЦЗАХИСТ-АСПС», ПП «Юлком - Сервіс», ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», ТОВ «БК БУДМОНТАЖ ЧЕРКАСИ» (окрім питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Стеблівський психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.06.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Група компанія техбезпека» (далі – ТОВ «Група компанія техбезпека»), товариства з
обмеженою відповідальністю «Вентпромелектромонтаж» (далі –
ТОВ «Вентпромелектромонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЗАХИСТ-АСПС» (далі - ТОВ «СПЕЦЗАХИСТ-АСПС»), приватне підприємство «Юлком - Сервіс» (далі - ПП «Юлком - Сервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі -
ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СИНЕКСИС» (далі - ТОВ «СИНЕКСИС»), товариства з обмеженою відповідальністю БК «БУДМОНТАЖ ЧЕРКАСИ» (далі - ТОВ «БК БУДМОНТАЖ ЧЕРКАСИ»), протоколи засідання тендерного комітету від 16.07.2021 № 76, від 25.08.2021 № 80, № 81, № 82, № 83, від 20.09.2021 № 92, від 20.09.201 № 93, від 24.09.2021 № 95, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 09.08.2021 № 18197-р/пк-пз та від 14.09.2021 № 20908-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 29.09.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.10.2021 16:10 - 21.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2021 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
1b8e85162be54a9590b335a8a0ba73f6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.09.2021 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг зі встановлення протипожежного устаткування (Монтаж системи протипожежного захисту на об’єкті Стеблівський психоневрологічний інтернат) за адресою: 19451 смт. Стеблів, Корсунь-Шевченківського району, Черкаської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-23-009721-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.