-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування)
Завершена
13 576 958.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 884.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 884.79 UAH
Номер:
64714a1f66cf479e92c755cdde18b411
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2021 00:00
Період моніторингу:
29.11.2021 16:14 - 21.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
29.11.2021 510
(дата) Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 29.11.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
18 UA-2021-06-22-002475-a 22.06.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20.12.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 30.06.2021 (нова редакція), тендерна пропозиція ТОВ «КБК» (далі – учасника-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2021, договір від 05.08.2021 року №21-65/1216030, додаткова угода від 05.08.2021, запит на надання пояснення від 30.11.2021, відповідь Замовника на пояснення від 03.12.2021
За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно пункту 1 Додатку 2 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається:
- перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі;
- найменування та кількість обладнання, будівельних машин та механізмів, пристроїв тощо;
Мінімальна кількість основної техніки учасника закупівлі:
автомобілі бортові – 2 (одна) одиниця,
автомобілі-самоскиди – 1 (одна) одиниця,
кран на автомобільному ходу – 2 (дві) одиниці,
навантажувач одноковшевий – 1 (одна) одиниця,
екскаватор одноковшеві – 3 (три) одиниці,
бульдозер – 2 (дві) одиниці,
автогудронатор – 1 (одна) одиниця,
автогрейдер – 1 (одна) одиниця,
коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий – 1 (одна) одиниця,
коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу – 1 (одна) одиниця,
асфальтоукладальник – 1 (одна) одиниця,
котки дорожні самохідні ґрунтові – 1 (одна) одиниця,
поливо-мийна машина – 1 (одна) одиниця,
Механізми:
апарати для стикового зварювання поліетиленових труб – 1 (одна) одиниця;
молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій– 2 (дві) одиниці.
Моніторингом встановлено, що надана учасником-переможцем ТОВ «КБК» довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання забов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі від 07.09.2021 №0707/48 не містить апарату для стикового зварювання поліетиленових труб.
Таким чином, учасником-переможцем ТОВ «КБК» порушено вимоги пункту 1 Додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-11 не підтверджено.
Період усунення порушень:
21.12.2021 09:21 - 07.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2021 09:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ:
1. Щодо того, що що надана учасником-переможцем ТОВ «КБК» довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання забов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі від 07.09.2021 №0707/48 не містить апарату для стикового зварювання поліетиленових труб.
Відповідно пункту 1 Додатку 2 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом цієї процедури закупівлі, в якій зазначається:
- перелік адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі;
- найменування та кількість обладнання, будівельних машин та механізмів, пристроїв тощо;
Мінімальна кількість основної техніки учасника закупівлі:
автомобілі бортові – 2 (одна) одиниця,
автомобілі-самоскиди – 1 (одна) одиниця,
кран на автомобільному ходу – 2 (дві) одиниці,
навантажувач одноковшевий – 1 (одна) одиниця,
екскаватор одноковшеві – 3 (три) одиниці,
бульдозер – 2 (дві) одиниці,
автогудронатор – 1 (одна) одиниця,
автогрейдер – 1 (одна) одиниця,
коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий
– 1 (одна) одиниця,
коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу – 1
(одна) одиниця,
асфальтоукладальник – 1 (одна) одиниця,
котки дорожні самохідні ґрунтові – 1 (одна) одиниця,
поливо-мийна машина – 1 (одна) одиниця,
Механізми:
апарати для стикового зварювання поліетиленових труб –
1 (одна) одиниця;
молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних
компресорних станцій – 2 (дві) одиниці.
Учасником ТОВ «КБК» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання забов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі від 07.09.2021 №0707/48, яка МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО АПАРАТ ДЛЯ СТИКОВОГО ЗВАРЮВАННЯ ПОЛІЕТИЛЕНОВИХ ТРУБ, А САМЕ:
ПУНКТ (СТРОКА) 14 Таблиці Довідки учасника від 07.09.2021 №0707/48, де зазначено «ІНВЕРТОР ЗВАРЮВАЛЬНИЙ EVO VDI 200.170-260 D.200A»
Отже, учасником виконано вимоги тендерної документації, а інформація зазначена у Висновку щодо моніторингу є хибною і такою, що не відповідає дійсності.
З огляду на вищезазначене, замовник просить Вас скасувати Висновок до закупівлі: Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м.Ужгороді (коригування), (UA-2021-06-22-002475-a) від 21 грудня 2021 року.
У разі, відсутності відповідного рішення щодо скасування Висновку, замовником буде оскаржено Висновок до суду.
Дата публікації звіту:
28.12.2021 15:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
28.12.2021 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
9998b2fe715148f88b548e006c209b32
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
30.11.2021 09:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2021 00:00
Опис:
Керівнику Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція будівлі з облаштуванням території у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 289 на вулиці Славгородській, 14 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-22-002475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний аудитор відділу
контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Наталія ЗАГАЙКО
Номер:
2bd0453844834e6580a02366d41bb731
Назва:
Про надання пояснення (корегуюче)
Дата опублікування:
30.11.2021 09:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2021 00:00
Опис:
Керівнику Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-22-002475-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Головний аудитор відділу
контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу
Держаудитслужби Наталія ЗАГАЙКО
Номер:
3cc4cd5dd0f248dfaa5f65bde3fd2c80
Назва:
Відповідь на запитання
Дата опублікування:
03.12.2021 11:29
Опис:
ВІДПОВІДЬ (ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА)
1. Замовником оголошено закупівлю робіт за предметом закупівлі: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування)) відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації (Додаток 2), яка отримала позитивний експертний звіт 04.06.2021 року №121115-ВН (Додаток 1).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №275 від 18.02.2020року.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі затверджений Рішення ІІ сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 23.02.2021 року №115 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік», Рішення VIІІ сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 05.08.2021 року №363 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (Додаток 4, Додаток 5).
2. Постановою КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть і не можуть регулюватися іншими, крім випадків,установлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Таким чином, оскільки ані Постанова №1266, ані в цілому Постанова №710 не належать до законодавства про закупівлі та, відповідно до вищезазначеного мають рекомендаційний характер.
Відповідно до частини 1 статті 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Згідно з частиною 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері публічних закупівель чітко зазначена Закном «Про публічні закупівлі». Відтак, у Законі відсутні норми про делегування Кабінету Міністрів України повноважень на встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель.
Оскільки у головного розпорядника коштів – Департаменту міського господарства (перейменовано на Департамент міської інфраструктури) – відсутній власний веб-сайт, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість:
https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt
3. Щодо проведення процедури закупівлі, за предметом: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування)) 2021 року повідомляємо наступне:
визначення предмета закупівлі робіт здійснено замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
ДОДАТКИ:
1.Експертний звіт (позитивний) від 04.06.2021 року №121115-ВН, виданий ТОВ «НВФ «Інпроект» (файл – «Експертний звіт (позитивний).pdf»).
2. Наказ директора департаменту міського господарства від 09.06.2021 року №151 «Про затвердження проектно-кошторисної документації) (файл – «Наказ (затвердження ПКД.pdf»).
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування)» (файл – «ЗКР.pdf»).
4. Рішення ІІ сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 23.02.2021 року №115 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (файл – «РС_115_26.02.2021.pdf»)..
5. Рішення VIІІ сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 05.08.2021 року №363 «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (файл – «14-02-30_РС_363.pdf»).