-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція інженерних мереж на пл. Ш. Петефі у м. Ужгороді (коригування)
Завершена
13 576 958.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 884.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 884.79 UAH
Період оскарження:
22.06.2021 15:33 - 04.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
щодо надання аналогічних договорів з іншим формулюванням предмету договору
Номер:
f6385adeefe940539043f6bf297104ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-002475-a.c3
Назва:
щодо надання аналогічних договорів з іншим формулюванням предмету договору
Вимога:
Шановний замовнику !
Надайте роз’яснення, чи буде вважатись достатнім підтвердження наявності досвіду учасника у разі надання ним аналогічних договорів з іншим формулюванням предмету договору, але у складі яких виконувались роботи з будівництва, реконструкції, капітального ремонту інженерних мереж ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2021 21:26
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Аналогічним договором в цій тендерній документації вважаються договір на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту інженерних мереж.
Якщо договір враховує виконання робіт зазначених у технічній специфікації до тендерної документації, він може вважатися аналогічним.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога замовнику 2
Номер:
9bee634a199d4c8898b11399727774b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-002475-a.b2
Назва:
Вимога замовнику 2
Вимога:
Департамент міського господарства
Ужгородської міської ради
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до підпункту 1 пункту «Наявність документально підтвердженого досвіду
виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 до Тендерної документації Замовником вимагається, зокрема «Завірена підписом уповноваженої особи учасника копія аналогічного договору, укладеного та виконаного за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в кількості 3 договорів) та копія(ї) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) їх виконання: копію(ї) «Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та копію(ї) «Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), щодо виконаних робіт з класом наслідків не нижче СС2.».
Вважаємо, що вищевказана вимога Замовника щодо встановлення (обмеження) кількості виконаних учасником аналогічних договорів є дискримінаційною, безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
При цьому, наявність у учасника закупівлі хоча б одного виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору є належним підтвердженням відповідності такого учасника відповідному кваліфікаційному критерію.
Крім того, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, що мають декілька (три і більше) виконаних аналогічних договір, та, відповідно, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що мають один виконаний аналогічний договір.
Разом з тим, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити з до підпункту 1 пункту «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 до Тендерної документації вимогу щодо встановлення (обмеження) кількості виконаних учасником аналогічних договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2021 14:36
Вирішення:
Шановний Учаснику!
На Ваше звернення щодо усунення критерію про наявність 3-х і більше аналогічних договорів та документів, що підтверджують їх виконання повідомляємо наступне.
Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відтак, вимога департаменту міського господарства, щодо наявності у підприємства досвіду виконання не менше 3-х аналогічних договорів, забезпечує можливість правомірно очікувати, що роботи буде якісно виконано досвідченими робітниками у відповідності до проєкту та чинних будівельних норм.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.07.2021 16:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога замовнику
Номер:
f376cfad7a2e418f8039c0304dbefd22
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-22-002475-a.b1
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Департамент міського господарства
Ужгородської міської ради
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до підпункту 1 пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 до Тендерної документації Замовником вимагається, зокрема «У випадку наявності в учасника працівників в кількості що перевищує 50 чоловік, такий учасник в обов’язковому порядку надає додатково інформацію про наявність у штаті інженера з охорони праці, а також документи що підтверджують правовідносини Учасника з відповідним працівникам (трудова книжка (заповнені сторінки) та наказ про призначення). Обов`язки такого фахівця на підприємствах, де менше 50 працюючих, може виконувати керівник або співробітник, на якого покладено відповідні обов`язки, про що Учасник додатково має зазначити у складі документів своєї тендерної пропозиції».
Крім того, зазначеним підпунктом передбачено: «*інженерно-технічні працівники повинні працювати на підприємстві за основним місцем роботи (трудова книжка повинна знаходитись на підприємстві)».
Вважаємо, що вищевказана вимога Замовника щодо обов’язкового працевлаштування інженерно-технічного працівника - інженера з охорони праці на підприємстві (у учасника закупівлі) за основним місцем роботи та знаходження трудової книжки інженера з охорони праці на підприємстві (у учасника закупівлі) є дискримінаційною, безпідставною, необґрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України.
Так, відповідно до частини 2 ст.15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
Разом з тим, відповідно до абз. 5 п. 1.1. Інструкції про порядок ведення трудових книжок, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 р. №58 (зареєстровано Міністерстві юстиції України 17.08.1993 р. за №110), на осіб, які праціють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Крім того, відповідно до частини 3 ст.15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
При цьому, така вимога Замовника надає безпідставні переваги учасникам, інженер з охорони праці у яких працює за основним місцем роботи (трудова книжка знаходиться у такого учасника) та, відповідно, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, інженер з охорони праці у яких працює за сумісництвом або на договірних засадах (трудова книжка відсутня у учасника).
При цьому, необхідно зазначити, що преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частинами 2 та 4 цієї статті Закону визначено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити з підпункту 1 пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід» Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 до Тендерної документації вимогу щодо обов’язкового працевлаштування інженера з охорони праці на підприємстві (у учасника закупівлі) за основним місцем роботи та знаходження трудової книжки інженера з охорони праці на підприємстві (у учасника закупівлі).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2021 14:16
Вирішення:
Шановний Учаснику!
На Ваше звернення щодо усунення дискримінаційних критеріїв щодо працевлаштування інженера з охорони праці повідомляємо наступне.
Пунктом 1 розділу 1 кваліфікаційних критеріїв додатку 2 до тендерної документації визначено, що у випадку наявності в учасника працівників в кількості що перевищує 50 чоловік, такий учасник в обов’язковому порядку надає додатково інформацію про наявність у штаті інженера з охорони праці, а також документи що підтверджують правовідносини Учасника з відповідним працівникам (трудова книжка (заповнені сторінки) та наказ про призначення).
Обов'язки такого фахівця на підприємствах, де менше 50 працюючих, може виконувати керівник або співробітник, на якого покладено відповідні обов'язки, про що Учасник додатково має зазначити у складі документів своєї тендерної пропозиції.
Пунктом 1.2. Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 15.11.2004 р. № 255 (далі — Типове положення) встановлено, що на основі Типового положення, з урахуванням специфіки виробництва та видів діяльності, чисельності працівників, умов праці та інших факторів роботодавець розробляє і затверджує Положення про службу охорони праці відповідного підприємства, визначає структуру служби охорони праці, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства.
При цьому згідно зі ст. 15 Закону України «Про охорону праці» та п. 1.4. зазначеного вище Типового Положення на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
Тобто за вказаних вище обставин на підприємстві функція служби охорони праці, зокрема інженера з охорони праці, може бути покладена на працівника, прийнятого на роботу за трудовим договором у порядку сумісництва.
Водночас, як вбачається із зазначених положень, на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб інженер з охорони праці не може працювати за сумісництвом.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у складі зазначеної тендерної документації нами вимагається наявність у штаті інженера з охорони праці тільки у випадку наявності в учасника працівників в кількості, що перевищує 50 чоловік.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.07.2021 16:01