ДК 021:2015 "48820000-2 Сервери (Серверне обладнання та програмне забезпечення для обслуговування користувачів повітряного простору України аеронавігаційною інформацією)»
1. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 2. Умови надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції передбачено пунктом 3.2 тендерної документації.
Завершена
5 904 556.68UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:08.12.2021 00:00
Автор:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу:09.12.2021 15:28 - 01.01.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.12.2021 № 781
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 08.12.2021 № 781
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-06-16-015083-b від 16.06.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса:Ukraine, Луцьк
Контактна особа:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 95) 396-94-35, obovcaluk15.03@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 р.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію,
затверджену рішенням тендерного комітету від 16.06.2021 № 1 (далі – тендерна документація), протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.08.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 11.08.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД ТЕЛЕКОМ СОЛЮШЕН», товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА», повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2021, договір «ДК 021:2015 "48820000-2 Сервери (Серверне обладнання та програмне забезпечення для обслуговування користувачів повітряного простору України аеронавігаційною інформацією)» від 31.08.2021 № 4-502/2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - колегія АМКУ) від 14.07.2021 № 16027-р/пк-пзю, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 21.12.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:28.12.2021 13:40 - 01.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:28.12.2021 13:40
Запити/Пояснення
35518
Номер:a8e8dde8334d4ac08e7d3414c822b7e1
Назва:Про надання пояснення у порядку передбаченому частиною 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата опублікування:16.12.2021 10:14
Автор:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Підставою для здійснення вами моніторингу є: "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель".
Тобто, фактично орган державного фінансового контролю володіє даними щодо тих чи інших, на його думку, ознак порушення (порушень) у даній закупівлі.
Тому, з метою об'єктивності подальшого змісту Висновку, просимо, у разі наявності ознак порушення (порушень) у даній закупівлі, запитати у Замовника пояснення у порядку передбаченому частиною 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Сподіваємось на порозуміння та співпрацю!
Автор:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913671
Контактна особа:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) +38 (0 95) 396-94-35 obovcaluk15.03@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 "48820000-2 Сервери (Серверне обладнання та програмне забезпечення для обслуговування користувачів повітряного простору України аеронавігаційною інформацією) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-16-015083-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1). Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2). Що слугувало підставою обрання конкретної марки товару?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
35645
Номер:ce39a33635294f02880cb0b498475d33
Назва:Щодо питання №2
Дата опублікування:17.12.2021 10:17
Автор:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Просимо уточнити питання №2: "Що слугувало підставою обрання конкретної марки товару?". Не розуміємо про яку марку товару йде мова, бо тендерна документація Замовника не містить посилання на конкретну марку товару.
Автор:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913671
Контактна особа:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) +38 (0 95) 396-94-35 obovcaluk15.03@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 "48820000-2 Сервери (Серверне обладнання та програмне забезпечення для обслуговування користувачів повітряного простору України аеронавігаційною інформацією) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-16-015083-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
35873
Номер:530a4f11a8c7472fafeebaaaf19ce46c
Назва:Запит на надання пояснення
Дата опублікування:21.12.2021 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:25.12.2021 00:00
Автор:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913671
Контактна особа:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) +38 (0 95) 396-94-35 obovcaluk15.03@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 "48820000-2 Сервери (Серверне обладнання та програмне забезпечення для обслуговування користувачів повітряного простору України аеронавігаційною інформацією) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-16-015083-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
35886
Номер:2d833d87e5dd4617a3992da0ffccb403
Назва:відповідь
Дата опублікування:21.12.2021 12:49
Автор:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані необхідністю модернізації IT інфраструктури для забезпечення роботи інформаційних сервісів САІ (служби аеронавігаційної інформації) в режимі 24/7, а саме заміни застарілого обладнання введеного в експлуатацію ще в 2010 році. Серверне обладнання, закупівля якого передбачається, надає можливість САІ:
- підтримувати належний рівень відмовостійкої роботи інформаційних систем; - заощадити на електроенергії, нове обладнання енергоефективніше;
- скоротити простої під час ремонтно-налагоджувальних та аварійних робіт за рахунок більш швидких з’єднань та обчислювальної потужності.
- забезпечити безпеку серверів через модулі керування за рахунок сучасних мікрокодів; - забезпечити отримання програмного забезпечення, мікрокодів для обладнання та вирішення проблем з системою за допомогою відкриття кейсів та залучення інженерів виробника.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проводився відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в Украерорусі, затвердженої наказом Украероруху.