-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
М'ясопродукти ДК 021:2015 15130000-8; Консерви м’ясні. М'ясо тушковане. Свинина ДК 021:2015 15131400-9 Продукція зі свинини
Завершена
86 304 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 431 520.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 431 520.00 UAH
Номер:
6de6b873f3614a138c70886bcf8e1200
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-14-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.09.2021 00:00
Період моніторингу:
14.09.2021 17:15 - 06.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2021 № 309
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-06-11-013233-b 11.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕМІ ОН» та ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Сергієнко Володимир Іванович», ПП «АГРОПОСТАЧ – 2008», ТОВ «ГРАНД КОНСАЛТ» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує усунути виявлені порушення в установленому законодавством порядку, шляхом відміни тендеру відповідно до статті 32 Закону та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення таких порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного агентства резерву України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.06.2021 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції
від 07.09.2021, тендерні пропозиції фізичної-особи підприємця «Сергієнко Володимир Іванович» (далі – ФОП «Сергієнко Володимир Іванович»), товариства з обмеженою відповідністю «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» (далі – ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП»), приватного підприємства «АГРОПОСТАЧ – 2008» (далі – ТОВ «АГРОПОСТАЧ – 2008»), товариства з обмеженою відповідністю «ЕМІ ОН» (далі – ТОВ «ЕМІ ОН»), товариства з обмеженою відповідністю «ГРАНД КОНСАЛТ» (далі – ТОВ «ГРАНД КОНСАЛТ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 08.09.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ)
від 30.08.2021 №19716-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у підпункті 1.1 пункту 1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, що учасник повинен надати:
дійсне свідоцтво про калібрування (повірку) на засоби контролю температури, вологості та на засоби контролю ваги, розміщені на складських приміщеннях виробника, паспорт (або формуляр) на зазначені засоби, та атестат акредитації органу калібрування, який здійснив калібрування (повірку) зазначених засобів.
довідку з переліком обладнання та інвентарю, що буде задіяне при виробництві. На підтвердження наявності зазначеного обладнання та інвентарю, надати оригінали паспортів (формулярів), тощо та документів, що підтверджують право власності або право користування;
Проте, учасник ТОВ «ЕМІ ОН» в тендерній пропозиції надав:
атестат про акредитацію від 16.03.2021 за № 20476 без додатків, які є невід’ємною частиною атестату і складаються з 496 аркушів;
довідку від 08.07.2021 № 1-08 з переліком обладнання та інвентарю, що буде задіяне при виробництві консервів м’ясних, в якій зазначив наявність обладнання, однак не надав оригіналів паспорту (формуляру) на машину закаточну ЗК5-І-125 марки Б4-КЗК-79А та термометр рідинний скляний ТТЖ-М, що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації.
Також, Замовник установив у підпункті 2.1 пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації вимоги з надання учасниками документального підтвердження проходження гігієнічного навчання персоналом.
Проте, учасник ТОВ «ЕМІ ОН» в складі тендерної пропозиції документально не підтвердив проходження гігієнічного навчання свого персоналу, чим порушено підпункт 2.1 пункту 2 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації.
Пунктом 4 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації установлено, що учасник повинен мати відповідний досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі: м’ясопродукти (консерви).
Учасник ТОВ «ЕМІ ОН» у складі тендерної пропозиції надав договір
від 26.11.2018 № 188-К-15 на поставку консервів м'ясо-рослинних «Каша з м’ясом» ДК 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні», що не є аналогічним за предметом закупівлі ДК 15130000-8- м’ясопродукти, чим порушено пункт 4 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації.
Замовник установив у підпункті 1.1 пункту 1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, що учасник повинен надати:
договір на проведення робіт із санітарної обробки приміщень, пристосованих для зберігання товару, який є предметом закупівлі;
документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки приміщень, пристосованих для зберігання товару, який є предметом закупівлі: довідку (акт, інший документ) про санітарну обробку приміщення, проведену у поточному місяці;
довідка з переліком обладнання та інвентарю, що буде задіяне при виробництві. На підтвердження наявності зазначеного обладнання та інвентарю, надати оригінали паспортів (формулярів), тощо та документів, що підтверджують право власності або право користування;
дійсне свідоцтво про калібрування (повірку) на засоби контролю температури, вологості та на засоби контролю ваги, розміщені на складських приміщеннях виробника, паспорт (або формуляр) на зазначені засоби, та атестат акредитації органу калібрування, який здійснив калібрування (повірку) зазначених засобів;
якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг постачальнику – зазначити таку інформацію в довідці та надати копії Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг постачальнику). В цьому випадку учасником подаються копії посвідчень про реєстрацію транспортних засобів, які будуть використовуватись при поставці та копії посвідчень водіїв зазначених транспортних засобів;
документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки транспортних засобів: довідку (акт, інший документ) про санітарну обробку транспортного засобу, проведену у поточному місяці.
Проте, учасник ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» надав у складі тендерної пропозиції:
договір та акти у яких вказана площа 101 кв.м., що не відповідає площі приміщень, пристосованих для зберігання товару, який є предметом закупівлі 75,2 кв.м.;
додаток № 2 до договору оренди приміщення комплексу плодоконсервного заводу № 15/04/19 від 15.04.2019 (акт приймання-передачі обладнання, інвентарю в оренду) в якому зазначив наявність обладнання, при цьому не надав оригінал паспорту (формуляру) на манометр ДМ 05160;
атестат про акредитацію від 31.05.2019 за № 40049 без додатків, які є невід’ємною частиною атестату і складаються з 3 аркушів;
свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з державним номерним знаком 4557 та 2259 надано не в повному обсязі, а саме відсутня зворотня сторона свідоцтва, де зокрема, зазначено державний номерний знак і власника;
довідку про наявність транспортних засобів для забезпечення своєчасного постачання товару, що є предметом закупівлі від 06.07.2021 № 251, в якій вказано 4 транспортні засоби, при цьому акти на санітарну обробку надано тільки на спеціалізований напівпричіп-рефрижератор-E SCHMITZ SKO24 державний номер ВС9983ХТ та спеціалізований напівпричіп-рефрижератор-E SCHMITZ SKO24 державний номер ВС4557ХТ, чим порушено підпункт 1.1 пункту 1 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації.
Також Замовник установив вимогу у підпункті 3.1 пункту 3 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, що учасник повинен надати копії документів, завірених в установленому порядку, які підтверджують, що учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами.
Учасник ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції розмістив наказ виробника від 24.05.2021 про призначення
Крикун І.П, Олійник І.Я., Салях М.В,, проте сертифікат про навчання надано тільки на Крикун І.П, чим порушено вимоги підпункту 3.1 пункту 3 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕМІ ОН» та ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» та допустив їх до аукціону.
Період усунення порушень:
15.09.2021 22:13 - 30.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2021 22:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником – Державним агентством резерву України відповідно до законодавства 28.09.2021 року оскаржено висновок Держаудитслужби від 15.09.2021 року шляхом подання позовної заяви до Окружного адміністративного суду м. Києва, яка направлена цінним листом з описом вкладення
Дата публікації:
29.09.2021 11:58
Дата відкриття провадження:
05.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 640/27519/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
3ee0dcf427f64050ae40174a35ef007d
Назва:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата опублікування:
22.09.2021 23:51
Опис:
Замовник не погоджується з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-11-013233-b, складений 15 вересня 2021 року, даний Висновок буде оскаржено до суду у строки, визначені законодавством.