• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

М'ясопродукти ДК 021:2015 15130000-8; Консерви м’ясні. М'ясо тушковане. Свинина ДК 021:2015 15131400-9 Продукція зі свинини

Завершена

86 304 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 431 520.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2021 18:06 - 08.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оренда приміщень

Номер: f212e940999b41fabc443b98f6a49508
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-013233-b.c1
Назва: Оренда приміщень
Вимога:
Згідно положень пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації, кваліфікаційні критерії до учасників, установлені відповідно до статті 16 Закону, визначені у Додатку 1 табл. 1 до тендерної документації. Пунктом 1.1. таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій «учасник надає: - оригінал довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про приміщення, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та для зберігання товару, який є предметом закупівлі, із зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування. Для підтвердження інформації, викладеній у довідці, Учасник надає: - документи, що підтверджують наявність власних або орендованих приміщень (з зазначенням площ цих приміщень та адреси їх розташування) для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення). У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди зі всіма додатками, дійсні на весь період постачання.» Такі вимоги тендерної документації є дискримінаційними оскільки прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть виключно ті суб'єкти господарювання, які мають власні чи орендовані приміщення для зберігання товару. Такі умови є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають можливість та необхідну матеріально-технічну базу для виконання даної закупівлі, але використовують складські приміщення на умовах найму, послуг зберігання та на інших підставах користування майном, передбачених діючим законодавством. Зазначаємо, що аналогічної думки дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наприклад: рішення № 2422-р/пк-пз від 05.03.2019 (оголошення UA-2019-01-18-000010-a); рішення №16781-р/пк-пз від 15.11.2019 (оголошення UA-2019-10-18-003446-b) та інші. Враховуючи викладене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, передбачивши можливість участі у процедурі закупівлі учасників, які користуються приміщеннями для ведення господарської діяльності та для зберігання товару, який є предметом закупівлі також і на інших умовах користування, передбачених діючим законодавством.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оскільки предметом закупівлі є харчовий продукт, будь-які операції, пов’язані з харчовим продуктом, повинні відбуватися в рамках Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших нормативних документів, що регулюють виробництво і обіг харчових продуктів. В рамках діючого законодавства, виробництво та обіг харчових продуктів на території України можуть здійснювати виключно оператори ринку харчової продукції на зареєстрованих потужностях. Процес реєстрації потужностей оператора ринку харчової продукції неможливий без наявності в оператори ринку відповідної потужності та документального підтвердження власності або права користування. Що стосується права користування - в тлумаченні положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України договір оренди нежитлового приміщення та договір найму будівлі є тотожні поняття. Інші господарські відносини щодо зберігання харчових продуктів, такі як послуги зберігання, складські послуги тощо, унеможливлюють реєстрацію потужності оператора ринку так як не закріплюють дану потужність за конкретним оператором ринку. Замовником вимагається підтвердження права власності або користування приміщенням та передбачено всі можливі форми власності, з урахуванням законодавчо регульованих особливостей стосовно виробництва та обігу харчових продуктів. Текст вимоги не містить обґрунтування щодо неможливості виконання зазначеної вимоги тендерної документації. Враховуючи викладене, у тендерній документації відсутня дискримінаційна складова, підстав для внесення змін до тендерної документації немає
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Неправомірне відхилення Учасника закупівлі

Номер: 03fe6dd81c964957ba001543ec34d78c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-11-013233-b.a2
Назва: Неправомірне відхилення Учасника закупівлі
Скарга:
Опис скарги в доданому файлі
Дата розгляду скарги: 30.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.08.2021 12:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.09.2021 15:56
Задовільнена: Так
Автор: ПП "АГРОПОСТАЧ - 2008", Олександр Онищенко +380970814241 6650334@gmail.com