• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Металопластикові вікна

Високопічська ЗОШ, Високопічський ЗДО, Денишівська ЗОШ

Торги не відбулися

961 089.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 805.45 UAH
Номер: 9967896f69874f299ebbd8c55eea5574
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-21-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 21.07.2021 16:45 - 12.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.07.2021 № 427 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2021 № 427. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2021-06-10-004433-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомирська, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Житомирська обл.), +38 (0 67) 941-63-70, fleraalla74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог пунктів 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТЕТЕРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 10.06.2021 року, тендерна пропозиція учасників ТОВ «ФАБРИКА ВІКОН «ОКЕАН» ТОВ «БРАВО Н.В.», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2021 року № 1, від 06.07.2021 року № 8. За результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета, від учасників у технічних вимогах додатку 2 до тендерної документації імперативно вимагалось, а саме: «Металопластикові вікна повинні бути: - профіль - 5-камерний, колір білий». Однак, моніторингом установлено, що технічні вимоги у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРАВО Н.В.» містять інформацію, що «Металопластикові вікна: - профіль - 6-камерний WDS 7SERIES 70 мм клас А, колір білий», чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку № 3 до тендерної документації Замовником встановлено імперативну вимогу, що для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 5, 6 частини 1 статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику наступні документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: - довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Однак, моніторингом встановлено, що переможцем торгів ТОВ «БРАВО Н.В.» надано довідку (Черноус Миколі Адамовичу), видану Департаментом інформатизації МВС України, що містить інформацію станом на 25.06.2021 щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, тобто, надано довідку, що містить інформацію станом раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 2 та 3 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «БРАВО Н.В.», як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та через не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 28.07.2021 10:54 - 12.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2021 10:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендер автоматично відмінено електронною системою закупівель у зв'язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 32 пункт 2.
Дата публікації звіту: 09.08.2021 10:14