• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція Корпусу № 47 (загальнобудівельні роботи) в межах реалізації проєкту «Реконструкція об’єкту національного надбання «Аеродинамічний комплекс на базі надзвукової аеродинамічної труби Т-6 Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» (вул. Чкалова, 17, корпус 47, корпус 48 у Київському районі м. Харкова)», код ДК 021:2015 45454000-4 «Реконструкція»

Торги не відбулися

6 290 795.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 453.98 UAH
Номер: 8d539b33e23a4d4c988a2a8c2ec79033
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-07-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.07.2021 17:40 - 29.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 07.07.2021 294 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.07.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.07.2021 № 294 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 15 UA-2021-06-08-011811-b 08.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиціїї встановлено відхилення пропозиції ТОВ «ПРОФСТРОЙ АРТ» за відсутності підстав, визначених абзацом першим пункту 2 частини першої статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОФСТРОЙ АРТ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15.07.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» (далі – Замовник) від 08.06.2021 № ТК 90-1/21, тендерні пропозиції ПРИВАТНОЇ ФІРМИ «ВЕКТОР-93», ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС», ТОВ «АРМ – БУД ПЛЮС», ТОВ «ПРОФСТРОЙ АРТ» (далі - Учасник), протоколи відхилення тендерних пропозицій учасників від 09.07.2021 року № 6/21,7/21, 8/21, від 12.07.2021 № 9/21. Проведеним моніторингом правомірності відхилення тендерної пропозиції встановлено, що Замовник відповідно до протоколу від 12.07.2021 № 9/21 відхилив пропозицію ТОВ «ПРОФСТРОЙ АРТ» на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: у зв’язку з тим, що Учасником у Локальному кошторисі на будівельні роботи 2-1-2 «Порізи корпус 47. Новий об`єктний кошторис», обсяг робіт вказаних в пункті 5 «Приготування важких мурувальних розчинів цементних марки 50» не відповідає обсягу аналогічних робіт, зазначених у технічному завданні (в тендерній документації – 0,242088 м³; у учасника – 0,02421 з одиницею виміру 100 м³). Однак, відповідно до пункту 3 частини 1 розділу III тендерної документації зазначено, що формальною помилкою, яка не призведе до відхилення тендерних пропозицій вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі… заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Отже, Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 частини першої статті 31 Закону неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОФСТРОЙ АРТ».
Період усунення порушень: 15.07.2021 23:23 - 30.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.07.2021 23:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФСТРОЙ АРТ» (абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), у зв’язку з виявленою невідповідністю інформації Локального кошторису на будівельні роботи 2-1- 2 «Прорізи корпус 47. Новий об’єктний кошторис обсяг робіт указаних в п.5 Приготування важких мурувальних розчинів цементних марки 50 з вимогами і показниками технічного завдання (в тендерній документації - 0,242088 м3; в учасника - 0,02421 з одиницею виміру 100 м3), Тендерний комітет Замовника не розглядав порядок здійснення заокруглення учасником, оскільки в даному випадку заокруглення величин не мало місця. Виявлена невідповідність полягає у тому, що згідно з Технічним завданням за вказаною позицією (видом робіт) обсяг цих робіт повинен складати 0,242088 м3, а за даними тендерної пропозиції ТОВ «ПРОФСТРОЙ АРТ» за вказаною позицією (видом робіт) обсяг цих робіт складає 0,02421 з одиницею виміру 100 м3, що в перерахунку на одиниці Технічного завдання тендерної документації замовника - м3, складає 2,421 м3. Тобто учасник запропонував обсяг вказаних робіт у 10 разів більше, ніж передбачено Технічним завданням, що є завищенням обсягу даного виду робіт (за вказаною позицією). За таких обставин, вказані вище розбіжності не можна вважати формальною помилкою, а тендерний комітет не має правових підстав виконати вимоги моніторингу та скасувати попереднє рішення та повторного розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОФСТРОЙ АРТ».
Дата публікації звіту: 20.07.2021 15:55

Запити/Пояснення