• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт протипожежних систем у гуртожитку № 1 УкрДУЗТ за адресою: 61052, м. Харків, провул. Л.Чайкіної, 2, пусковий комплекс № 2

З питань організації та проведення процедури закупівлі: секретар тендерного комітету Паршева Наталія Іванівна, м. Харків, майд. Фейєрбаха, 7, кім. 2.122, тел.: +38 (057) 730-10-15, e-mail: parsheva.n@kart.edu.ua - З питань щодо технічних вимог та виконання умов договору: начальник експлуатаційно-технічного відділу Томін Костянтин Вадимович, м. Харків, майд. Фейєрбаха, 7, кім. 2.121, тел.: +38 (057) 730-19-08, e-mail: k_tomin@ukr.net Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, усі документи у складі, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги відмінено

1 507 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 072.00 UAH
Номер: 13d0007ae9444e52bcc70046bec55d53
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-07-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.07.2021 17:40 - 29.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.07.2021 294 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.07.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.07.2021 № 294 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12. UA-2021-06-04-003434-c 04.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини четвертої статті 23 Закону. За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28.07.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції чинній після 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Українського державного університету залізничного транспорту (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію та зміни до неї, затверджені протоколом засідання тендерного комітету від 07.06.2021 № 07/06-02 , реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ»), протокол розкриття від 29.06.2021, протокол засідання тендерного комітету від 05.07.2021 № 05/07-01, повідомлення про намір укласти договір від 06.07.2021, інформація отримана від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що Додаток 4 до тендерної документації (файл «Додаток 4 зі змінами ПК 2 (2021.06.17»).doc) містить посилання на конкретні марки, типи та виробника (комплекс мовленнєвого оповіщення «ВЕЛЕЗ», вказівник шляхів евакуації «ГРИНЛАЙТ», прибор приймально-контрольний пожежний та шафа ШЖ UA-St-081 ТОВ «УА-СИСТЕМИ»), обґрунтування яких відсутні. Зазначене є порушенням Замовником частини четвертої статті 23 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник-переможець ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Так, підпунктом 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, (файл «ТД із змінами ПК2 (2021.06.07).doc») встановлена вимога щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання договору. Довідка повинна містити інформацію про перелік техніки, устаткування, обладнання тощо, а саме: їх найменування та кількість; власні або орендовані або ін. (вказати реквізити договору (-ів) оренди або ін.). При цьому, учасником-переможцем ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано довідку від 18.06.2021 Вих. № 9/1 «Інформаційна довідка про обладнання та матеріально-технічну базу, технології» (файл «Реєстр+Документи від Учасника.pdf», стор. 26-27), в якій відсутня інформація про наявність в Учасника машин свердлильних електричних та молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій, які зазначені в підсумковій відомості ресурсів (архів «ПУсковий № 2.rar», файл «Кошторис скан.pdf», стор. 21-22) та відповідно до «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» (Додаток 4 до тендерної документації) необхідні для виконання робіт з капітального ремонту протипожежної системи. Зазначене не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, (файл «ТД із змінами ПК2 (2021.06.07).doc») та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Крім того, підпунктом 2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, (файл «ТД із змінами ПК2 (2021.06.07).doc») встановлена вимога щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання договору. Довідка повинна містити інформацію про працівників учасника: ПІБ, посада; досвід роботи у відповідній галузі; рівень освіти, спеціалізація за дипломом чи ін. документом, що засвідчує освіту (за наявності), включаючи:- Керівник робіт з монтажу повинен мати вищу освіту за однією зі спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія». При цьому, учасником-переможцем ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано інформаційну довідку від 18.06.2021 Вих. № 8/1 про працівників (файл «Реєстр+Документи від Учасника.pdf», стор. 25) в якій відсутні дані про про спеціалізацію за дипломом або іншим документом що засвідчує освіту по електромонтерах Берушко М.А. та Котенко Є.П. та зазначена спеціалізація керівника робіт головного інженера Примушко В.П. - «Міське будівництво та господарство» (спеціальність: інженер будівельник»), що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Також, підпунктом 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, (файл «ТД із змінами ПК2 (2021.06.07).doc») встановлена вимога щодо надання учасниками довідки у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням по кожному вказаному договору номеру, дати укладення договору, предмету договору, назви, адреси замовника, з яким був укладений аналогічний за предметом закупівлі договір, а також П.І.Б., номеру телефону контактної особи цього замовника та наданням аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками та доповненнями. Учасником-переможцем ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» надано «Інформаційну довідку про аналогічний договір» від 18.06.2021 Вих. № 10/1 (файл «Реєстр+Документи від Учасника.pdf», стор. 28) в якій відображено дані про виконання договору від 10.11.2020 № 643, укладеного з Управлінням освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (в т.ч. у файлі «Договір+акти+доп. угоди_капремонт Мелітополь.pdf») відсутня додаткова угода № 1 до договору від 10.11.2020 № 643. Зазначене не відповідає вимогам підпункту 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» та визначив його переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 29.07.2021 22:50 - 13.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2021 22:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунені , тендер відмвінено на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 06.08.2021 09:34

Запити/Пояснення