• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Створення інформаційно-просвітницького центру, шляхом реконструкції існуючої будівлі будинку культури у смт Олександрівка Донецької області» (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні роботи)

Завершена

34 344 166.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 343 441.66 UAH
Номер: a6745283af0f48baa64411b76a8f4b5b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-19-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.08.2021 16:53 - 14.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.08.2021 № 282 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2021-05-28-009426-b 28.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, hocinskaya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання відповіді на вимогу учасників щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Донмегастрой»», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання відповіді на вимогу учасників щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Олександрівської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.05.2021 (далі – тендерна документація), вимогу про усунення порушення від 02.06.2021, рішення Замовника від 07.06.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Донмегастрой»» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «Донмегастрой»»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.06.2021, протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укладення договору від 17.06.2021, повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2021, договір підряду від 01.07.2021 № 0107 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 05.08.2021 № 1 та від 18.08.2021 № 2, повідомлення про внесення змін до Договору від 06.08.2021 та від 19.08.2021, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 28.08.2021.
Період усунення порушень: 07.09.2021 19:08 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.09.2021 19:08

Запити/Пояснення