• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей «Науковий» Міської ради міста Кропивницького», за адресою: вул. Юрія Коваленка, 9 а, м. Кропивницький»)

Завершена

6 059 434.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 594.34 UAH
Номер: 48b886c41e944ab79521b847c5e3da6b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-16-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.12.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 16.12.2021 13:13 - 12.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.12.2021 № 719 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16.12.2021 № 719 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-05-28-004366-b 28.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 645-87-21, tender262531boyko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення АМКУ, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічна закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (ділі колегія – АМКУ), своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти Кропивницької міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 28.05.2021 б/н) (зі змінами), запитання до процедури та вимоги щодо усунення порушення від ТОВ НОТА БЕНЕ і ПП «РОСПРИНТ» та відповіді Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ НОТА БЕНЕ, протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2021, договір підряду від 17.08.2021 № 1274, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та з власної ініціативи, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.12.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено: кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 29.12.2021 15:59 - 15.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.12.2021 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено: кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Пояснення Усунути порушення в ТД та вказати кінцевий строк подання тендерних пропозицій управління освіти Кропивницької міської ради на даний час не може, так як процедура по («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей «Науковий» Міської ради міста Кропивницького», за адресою: вул. Юрія Коваленка, 9 а, м. Кропивницький») вже відбулась. По даній закупівлі визначено переможця.
Дата публікації звіту: 30.12.2021 14:05

Запити/Пояснення