-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей «Науковий» Міської ради міста Кропивницького», за адресою: вул. Юрія Коваленка, 9 а, м. Кропивницький»)
Завершена
6 059 434.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 594.34 UAH
мін. крок: 1% або 60 594.34 UAH
Період оскарження:
28.05.2021 11:31 - 18.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо безпідставного відхилення
Номер:
888ad4287dd74b04be73e7bc45491e3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-004366-b.b3
Назва:
Вимога щодо безпідставного відхилення
Вимога:
ВИМОГА
в порядку ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Управлінням освіти Кропивницької міської ради ( надалі за текстом – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-28-004366-b.
Приватне підприємство «РОСПРИНТ» (надалі – Підприємство) виявило бажання взяти участь у даній закупівлі.
Предметом закупівлі є " Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей «Науковий» Міської ради міста Кропивницького», за адресою: вул. Юрія Коваленка, 9 а, м. Кропивницький», що зазначено у оголошенні та Тендерній Документації (далі – ТД).
За результатами електронного аукціону, який відбувся 23.06.2021 р. пропозиція нашого Підприємства, зайняла друге місце.
Після відхилення пропозиції ТОВ «НОТА БЕНЕ» 30.06.2021 року наша пропозиція надійшла на кваліфікацію. За результатами розгляду пропозиції нашого Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції нашого Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № б/н від 07.07.2021р.).
Приватне підприємство «РОСПРИНТ» категорично не погоджується з результатами розгляду нашої тендерної пропозиції, а саме.
Відповідно до вищезазначеного протоколу засідання тендерного комітету, підставою для відхилення пропозиції стало цитуємо:
«При перевiрцi тендерної пропозицii" учасника ПП "РОСПРИНТ" встановлено що вiдповiдно до вимог тендерної документацiї, а саме: п.5 тендерної документацii: для пiдтвердження вiдповiдностi учасника квалiфiкацiйному критерiю «наявнiсть в учасника процедури закупiвлi обладнання, матерiально-технiчної бази та технологiй» повинен надати у складi тендерної пропозиції документи: iнформацiйну довідку. в довiльнiй формi про наявнiсть в учасника обладнання та матерiально-технiчної бази, необхiдних для виконання умов договору, iз зазначенням найменування будiвельних машин (механiзмiв), їх технiчної характеристики, пiдстав використання (власне орендоване, залучене iншим, вiдповiдно до вимог чинного, на момент подання тендерних пропозицiй, законодавства Украiни).
Згiдно перелiку наданого учасником ПП "РОСПРИНТ" надано договiр орендованоrо примiщення, а саме: договiр №01/01/19 вiд 01.01.2019 року строк дiї якого закiнчинся.
Вiдповiдно тендерна пропозицiя ПП "РОСПРИНТ" не вiдповiдає вимогам ТЗ тендерної документацiї Замовника.»
В складі пропозиції нашого підприємства було надано договір оренди нежитлового приміщення № 0l/01/19 від 01 січня 2019 року укладеного з ТОВ «ОПТИМУМ-ТРЕЙД». Відповідно до пункту 4.1. вказаного договору термiн оренди складає два роки з моменту прийняття об'єкта, що орендується. Пунктом 4.2. того ж договору передбачено, що «Якщо жодна сторона в термiн 1 мiсяць до закiнчення Даного Договору не заявить про намiр його розiрвати, Даний Договiр автоматично пролонгується на термiн два роки». Таким чином строк дії наданого договору оренди становить з 01.01.2019 до 01.01.2023 року!!!
З огляду на вищезазначене Замовником повністю безпідставно прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції!
Окрім того, Замовником при розгляді нашої пропозиції повністю проігноровано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч. 16 статті 29, відповідно до якої якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Навіть, якщо на думку Замовника, зазначені підстави для відхилення є законним, то Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чого Замовником не було зроблено, чим були порушені наші права та законодавство України.
Окрім того, відповідно до вищевказаного протоколу засідання тендерного комітету з підстав зазначених вище, наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам ТЗ (технічного завдання, як ми розуміємо) тендерної документації Замовника.
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що технічним завданням тендерної документації взагалі не встановлювались вимоги до матеріально-технічної бази учасників, тому нам взагалі не зрозуміло, в чому ж саме є невідповідність.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене та керуючись пунктом 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо безпідставне та незаконне відхилення нашої пропозиції, тому просимо аргументувати підстави щодо відхилення нашої пропозиції або ж скасувати рішення тендерного комітету зазначене у протоколі від 07.07.2021 р. №б/н, згідно з яким була відхилена наша пропозиція та взяти повторно на розгляд нашу пропозицію і визнати її такою що відповідає вимогам Тендерної документації, або ж надати 24 години на виправлення невідповідностей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2021 11:52
Вирішення:
Добрий день! Розкриття та порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статтях 28 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Згідно ст. 33 вищезазначеного Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобовїязаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п'ять днів з дня такого звернення. У зв'язку із подачею 09.07.2021 року скарги до АМКУ учасником 1, а саме ТОВ НОТА БЕНЕ, процедуру було призупинено. На виконання рішення №16834-р/пк-пз від 22.07.2021 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НОТА БЕНЕ» за процедурою закупівлі – код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей «Науковий» Міської ради міста Кропивницького», за адресою: вул. Юрія Коваленка, 9 а, м. Кропивницький»)
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Дії замовника в частині прийнятих рішень після розкриття пропозицій, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:
e63a50c8ba9a425a9a35096afc011c58
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-004366-b.c2
Назва:
Дії замовника в частині прийнятих рішень після розкриття пропозицій, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію із підстав, визначених у протоколі засідання тендерного комітету управління освіти Кропивницької міської ради від 30.06.2021 року та дії замовника в частині прийнятих рішень після розкриття пропозицій, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель (зокрема ст.5, 29, 31 Закону) чим порушують наші права, зокрема в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників. Зважаючи на викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення, прийняті після розкриття пропозицій (копії підтверджуючих документів додаються).
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга_UA-2021-05-28-004366-b.pdf 09.07.2021 11:33
- скарга_UA-2021-05-28-004366-b.doc 09.07.2021 11:33
- протокол ТОВ НОТА БЕНЕ Ліцей.pdf 09.07.2021 11:33
- Про розрахунок норми три... _ від 12.08.2020 _ 3501-06_219.pdf 09.07.2021 11:33
- 48. _539 Цінова пропозиція.PDF 09.07.2021 11:33
- ліцей нота бене ч5.rar 09.07.2021 11:33
- скарга_UA-2021-05-28-004366-b з КЕП.zip 09.07.2021 11:33
- додаткові пояснення до скарги ліцей.rar.zip.zip 18.07.2021 11:43
- рішення від 13.07.2021 № 15860.pdf 13.07.2021 21:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2021 № 16834.pdf 23.07.2021 14:17
- рішення від 22.07.2021 № 16834.pdf 27.07.2021 19:40
- пояснення Ліцей науковий.pdf 16.07.2021 15:58
- Відповідь Антимонопольний Ліцей Науковий.doc 16.07.2021 15:58
- протокол засідання.pdf 30.07.2021 14:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2021 12:20
Дата розгляду скарги:
22.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.07.2021 21:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.07.2021 19:41
Дата виконання рішення Замовником:
30.07.2021 14:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення №16834-р/пк-пз від 22.07.2021 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НОТА БЕНЕ» за процедурою закупівлі – код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт харчоблоку в комунальному закладі «Ліцей «Науковий» Міської ради міста Кропивницького», за адресою: вул. Юрія Коваленка, 9 а, м. Кропивницький»)
Вимога
Є відповідь
роз'яснення стосовно підстав для відхилення
Номер:
7193732b0906464abbef960ae7def9b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-004366-b.a1
Назва:
роз'яснення стосовно підстав для відхилення
Вимога:
Згідно ч.4 ст.33 та ч.3 ст 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Вас надати детальне роз'яснення стосовно підстав для відхилення нашої пропозиції із зазначенням конкретного пункту ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2021 18:05
Вирішення:
На виконання вимог частини 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо, що вiдповiдно до вимог тендерної документацiї, а саме: Роздiл 3, частина 6, п. 6.4. цiну тендерної пропозицiї Учасник розраховує вiдповiдно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартостi будiвництва" з урахуванням всiх видiв та обсягiв робiт, що повинні бути виконанi.
Як, вже зазначалось в протоколі тендерного комітету Управління освіти Кропивниької міської ради від 30.06.2021 року, у наданому учасником кошторисному розрахунку, а саме «Пояснювальна записка» у рядках: тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу зазначено 166.83 люд. год. та розряді робiт 3,8; а також, тарифна сiтка для пусконалагоджувального персоналу при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу зазначено 166.83 люд. год. та разряді робiт 4. Даний коефiцiент (166,83) не вiдповiдає: нормам тривалостi робочого часу, встановленому на 2021 рiк. Так, у 2021 роцi при 40 годинному робочому тижнi, норма тривалостi робочого часу становить 1994 години, а тому, вiдповiдно, 1994 години : 12 мiс. = 166, 17 люд. год. Таке порушення призводить до невiрного розрахунку договiрної кошторисної трудомiсткостi, а також договiрної заробiтної плати.
Відповідно до статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зважаючи на те, що учасником в порушення вимог роздiлу 3, частини 6, п. 6.4. розраховано ціну тендерної пропозиції з порушенням норм ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" тендерну пропозицію учасника відхилено на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено