-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Люки оглядового колодязя чавунні
Завершена
3 180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 900.00 UAH
Номер:
3fd248ab10a44b509a76852382c79814
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-23-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.07.2021 00:00
Період моніторингу:
23.07.2021 15:04 - 14.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.07.2021 № 247
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-05-26-011713-b 26.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації установлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Т.Е.Р.» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Київський завод інженерних машин», ПП «ПАТАР», ТОВ «МАЛІАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Київський завод інженерних машин» (далі – ТОВ «Київський завод інженерних машин»), приватного підприємства «ПАТАР» (далі – ПП «ПАТАР»), товариства з обмеженою відповідальністю «МАЛІАЛ» (далі – ТОВ «МАЛІАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Т.Е.Р.» (далі – ТОВ «Т.Е.Р.»), протоколи засідання тендерного комітету від 02.06.2021, від 18.06.2021, від 02.07.2021, вимога про усунення порушення, відповідь на вимогу про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі від 13.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 02.07.2021, договір поставки від 20.07.2021 № 778, пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу від 30.07.2021.
Крім того, моніторингом установлено, що на звернення учасника ТОВ «МАЛІАЛ» щодо скасування рішення замовника, яким було відхилено його пропозицію, яку оприлюднено 06.07.2021 через електронну систему закупівель за номером UA-2021-05-26-011713-b.c1, Замовник оприлюднив рішення про відхилення вимоги 13.07.2021, чим перевищив термін (три робочих дні), та як наслідок порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
За результатами моніторингу установлено, що у розділі 1 додатку 1 тендерної документації Замовник визначив кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та передбачив, що на підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію учасники надають, зокрема, довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічного договору.
Учасник ТОВ «Т.Е.Р.» у складі тендерної пропозиції не надав довідку на фірмовому бланку в довільній формі за підписом керівника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічного договору, чим не дотримано вимоги розділу 1 додатку 1 тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої
статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «Т.Е.Р.», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір поставки від 20.07.2021 № 778.
Період усунення порушень:
17.08.2021 18:33 - 03.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2021 18:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Выдповідно до результатыв аудиту КП "Маріупольводоканал" ініційована процедура розірвання договору. Згідно його умов, на адресу Постачальника надіслано повідомлення про необхідність розірвання договору, після чого буде підписано додаткову угоду про його розрив.
Дата публікації звіту:
26.08.2021 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
dd90b0053fae42868750fc6cab0b3f12
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2021 08:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі з люків оглядового колодязя чавунних (код ДК 021:2015: 44470000-5 — Чавунні вироби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-05-26-011713-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
10c8971783374bf18eaa83b4f6a211eb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.07.2021 11:10
Опис:
У відповідь на запит щодо надання додаткових пояснень інформуємо, що Замовником було проаналізовано продукцію декількох торговельних марок та виробників вказаної групи товару.
На базі отриманої інформації були визначені оптимальні технічні та якісні характеристик які відповідають вимогам та потребам виробничої діяльності Замовника. У зв’язку з чим і було сформовано технічне завдання предмету закупівлі.
Очікувану вартість предмету закупівлі сформовано в ході моніторингу , шляхом отримання комерційних пропозицій, які повністю відповідають вимогам технічного завдання (конкурсний лист Замовника та комерційні пропозиції додаються).
Щодо вашого посилання на вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) то слід зазначити, що джерелом фінансування даної закупівлі не є кошти державного/ обласного/ місцевого бюджету, а є власні кошти підприємства. У зв'язку з чим, на офіційному веб сайті головного розпорядника коштів зазначена інформація відсутня, але наявна інформація на сайті https://data.gov.ua/dataset/decbb470-7657-4f85-af3f-aa823033c2ea щодо плану закупівель з зазначанням: предмету закупівлі; очікуваної вартості та періоду оголошення закупівлі.
Дякуємо.