-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» Місце знаходження замовника 21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Максима Шимка ,3 .Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відповідно до абз.1 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Завершена
4 365 243.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 652.44 UAH
мін. крок: 1% або 43 652.44 UAH
Номер:
bff9f4aa90ca4cfca5f8812a213a464d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-15-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2021 00:00
Період моніторингу:
16.07.2021 16:08 - 07.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2021 №420
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2021 №420
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-05-25-014757-b 25.05.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на вимогу про усунення порушення встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «СПРЕДОМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 червня 2021 року №б/н, повідомлення про намір укласти договір, вимогу про усунення порушення, яке оприлюднене учасником фірма «Сфера-Приватне багатопрофільне мале підприємство» в електронній системі закупівель 24 червня 2021 року, договір підряду від 05 липня 2021 року №23 та пояснення від 27 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується відповідно до поданих документів.
Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СПРЕДОМ» не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису.
Під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПРЕДОМ» електронного підпису, який не є кваліфікованим та не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, учасником ТОВ «СПРЕДОМ» не дотримано пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Поряд з цим, установлено що відповідно до підпункт 4 пункту 3 додатку №2 тендерної документації замовником встановлено вимогу, щодо надання копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) та/або цивільно-правовий договір.
При цьому, учасником ТОВ «СПРЕДОМ» не надано витягів з трудових книжок (перша сторінка з прізвищем та сторінка яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) та/або цивільно-правовий договір, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками Ярською О.В., Кульчицьким В.М., Брославським О.В., Діденком О.А., Калюжком Ю.П., Паламарчуком О.С., Пастушенком Г.А., які зазначені в довідці про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи від 07 червня 2021 року №11-к, чим порушено вимоги підпункту 4 пункту 3 додатку №2 тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено переможцем ТОВ «СПРЕДОМ» та укладено з ним договір підряду від 05 липня 2021 року №23.
Поряд з цим, встановлено, що замовник на вимогу про усунення порушення UA-2021-05-25-014757-b.b1, яка оприлюднена учасником - фірма «Сфера-Приватне багатопрофільне мале підприємство» в електронній системі закупівель 24 червня 2021 року, не надано інформації/роз’яснення у відповідності до вимог частини першої статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
06.08.2021 09:37 - 21.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2021 09:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (пропозицій на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради», що знаходиться за адресою : вул. Максима Шимка, 3 (UA-2021-05-25-014757-b). Повідомляємо у зв’язку з коротким терміном виконання ремонтних робіт враховуючі, що об’єктом капітального ремонту є приміщення харчового блоку комунального закладу (наближення початку навчального року) проводити повторну процедуру не має змоги ( треба забезпечувати харчуванням учнів закладу). На даний час ремонтні роботи розпочато та виканні на сорок п’ять відсотків від об’єму робіт, якщо розпочинати повторну процедуру закуплі учні закладу не будуть харчуватися довгий період, що нашкодить здоров’ю дітей.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації пункту 4 учасник надає : копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно Ст.21 Кодексу законів про працю України Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Відповідно до Ст.24 Кодексу законів про працю України при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. При роз’ясненні на запит моніторингу були надані сканкопії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи від 07 червня 2021 року №11-к, а саме витяги з трудових книжок (перша сторінка з прізвищем та сторінками яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника).
Згідно з постановою Кабміну від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри до 31.12 2021. Враховуючи викладене вище, учасники закупівель мають право використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів. Додатково наголошуємо, що відповідно до частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, а відповідно електронних полів на процедуру закупівлі UA-2021-05-25-014757-b учасник мав право накласти КЕП/ЕЦП. Отже, учасники мали право накласти ЕЦП та КЕП.
На вимогу, яка оприлюднена учасником - фірма «Сфера-Приватне багатопрофільне мале підприємство» в електронній системі закупівель 24 червня 2021 року, не надано інформації/роз’яснення у відповідності до вимог частини першої статті 24 Закону. Згідно закону України « Про публічні закупівлі » ст.33 п.4 замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На електронний майданчик ZAKUPKI PROM 28.06.2021 завантажити відповідь з технічної причини самого майданчика не змогли. На наше письмове звернення (29.06.2021 року) на електронний майданчик ZAKUPKI PROM отримали відповідь ,що у зв’язку з технічною не можливістю електронного майданчику ZAKUPKI PROM прийняти відповідь після періоду оскарження неможливо( на що надана сканкопія при поясненні запиту моніторингу), чим ZAKUPKI PROM електронний майданчик порушує закон України « Про публічні закупівлі » ст.33 п.4 . У зв’язку з цим відповідь на вимогу приватному багатопрофільному малому підприємству "СФЕРА" 29.07.2021 року надіслали з повідомленням Укрпоштою( на що є відповідні документи, які надавались сканкопією при роз’ясненні )
Дата публікації звіту:
12.08.2021 10:06
Запити/Пояснення
Номер:
f04a1372a9a746eeb3076f787319e9f6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2021 13:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул.Максима Шимка, 3 в м.Вінниця (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-05-25-014757-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ТОВ «СПРЕДОМ», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо:
- накладання на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції передбачається відповідно до поданих документів (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)?
- надання копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи від 07 червня 2021 року №11-к, а саме витяги з трудових книжок (перша сторінка з прізвищем та сторінками яка містить запис про прийняття працівника на роботу до учасника) працівників (Яська О.В., Кульчицького В.М., Супрунець А.П., Брославського О.В., Діденко О.А., Калюжко Ю.П., Паламарчука О.С., Пастушенко Г.А.) (підпункт 4 пункту 3 Додатку №2 тендерної документації)?
3. Чому не надано відповідь на вимогу про усунення порушення UA-2021-05-25-014757-b.b1?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1d3f2938895c4eb28624b5652deb5e92
Назва:
Відповідь на запит по проведенню моніторингу (ID моніторингу UA-M-2021-07-15-000033) на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця (UA-2021-05-25-014757-b)
Дата опублікування:
27.07.2021 09:04
Опис:
На Ваш запит по проведенню моніторингу (ID моніторингу UA-M-2021-07-15-000033) на ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця (UA-2021-05-25-014757-b) Уповноважена особа з питань проведення закупівлі надає наступні відповіді:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» було проведено згідно проектно-кошторисної документації, яка була виготовлена згідно договору №7 від 27.03.2020 р. з проектною організацією, отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектно-кошторисної документації по робочому проекту № 373-20-к та затверджена Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» згідно наказу № 134 від 25.06.2020 на суму 4541973,00 грн. Посилання - https://12school.com.ua/vykorystannya-publichnyh-koshtiv/
2. Згідно чинного законодавства учасники мають право використовувати удосконалений електронний підпис та кваліфікований електронний підпис. На виконання наказу Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» з 12.04.2021 учасники обов’язково повинні накладати на тендерну пропозицію / пропозицію електронний підпис.
Відповідно до вимог Тендерної документації згідно предмету закупівлі:ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013, код за ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація») Капітальний ремонт приміщень харчоблоку комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» по вул. Максима Шимка, 3 в м. Вінниця учасник під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція має містити електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Згідно з постановою Кабміну від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри до 31.12 2021. Враховуючи викладене вище, учасники закупівель мають право використовувати удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів. Додатково наголошуємо, що відповідно до частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, а відповідно електронних полів на процедуру закупівлі UA-2021-05-25-014757-b учасник мав право накласти КЕП/ЕЦП. Отже, учасники мали право накласти ЕЦП та КЕП.Відповідно до Додатку 2 тендерної документації пункту 4 учасник надає : копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наголошуємо, що згідно чинного законодавства працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін. Згідно Ст.21 Кодексу законів про працю України Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Відповідно до Ст.24 Кодексу законів про працю України при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи. Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Дотримуючись чинного Законодавства України та тендерної документації, у якій зазначено, що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна(питома вага критерію – 100%) було обрано переможцем закупівлі ТОВ «СПРЕДОМ». ТОВ «СПРЕДОМ» було надано на деяких працівників наказ про прийняття на роботу та підтверджено наявність таких працівників ( сканкопія додається )
Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – Фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого Єдиного внеску, проте проводячи закупівлю та обираючи переможця Замовник не має права не дотримуватись Законодавства України, у тому числі Кодексу законів про працю України, а також Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників ( Ст.5 Закону України Про Публічні закупівлі) згідно вищезазначеного Комунальним закладом «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Вінницької міської ради» тендерну пропозицію ТОВ «СПРЕДОМ» було визнано як таку, що відповідає тендерній документації та підписано договір на виконання капітального ремонту приміщень харчоблоку.
Чому не надано відповідь на вимогу про усунення порушення UA-2021-05-25-014757-b.b1?
Повідомлення про намір укласти договір з переможцем завантажено в систему 16.06.2021року. Під час періоду оскарження надійшла вимога через систему електронних закупівель від Приватного багатопрофільного малого підприємства "СФЕРА", код ЄДРПОУ 13302754 о 10 год. 22 хв. 24.06.2021., ID: 7953c4bb28334130b602cf167cb6f99a, згідно закону України « Про публічні закупівлі » ст.33 п.4 замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення . На електронний майданчик ZAKUPKI PROM 28.06.2021 завантажити відповідь не змогли . . На наше звернення на електронний майданчик ZAKUPKI PROM отримали відповідь ,що у зв’язку з технічною не можливістю електронного майданчику ZAKUPKI PROM прийняти відповідь після періоду оскарження неможливо. На наше звернення письмове на електронний майданчик ZAKUPKI надати відповідь чому ,ми не змогли завантажити відповідь, порушивши закон не надавши відповідь на вимогу ,отримали відповідь ( сканкопія додається )
У зв’язку з цим відповідь на вимогу приватному багатопрофільному малому підприємству "СФЕРА" 29.07.2021 року надіслали з повідомленням Укрпоштою.
Відповідь
(сканкопія квитанції додається)
Уповноважена особа Олена Дазідова.
( сканкопія наказа на взаємозаміну додається )