-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Некрасова, 95 в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість! Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
1 646 279.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 300.00 UAH
Номер:
b0d967914bfc4e12b9f2a588bc5d091d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-16-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2021 00:00
Період моніторингу:
16.09.2021 15:20 - 08.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 № 550
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.09.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 550
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-05-25-013374-b 25.05.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини першої статті 31 Закону, а також частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом розірвання договору від 03.08.2021 № 676/2021, укладеного з фізичною особою-підприємцем Соломахою Іваном Васильовичем, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від «25» травня 2021 року № 153 (далі - Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Пішохідно-транспортні комунікації», товариства з обмеженою відповідальністю «АТМ БУД», фізичної особи-підприємця Соломахи Івана Васильовича; протоколи засідання тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради від 16.06.2021 № 156, від 23.06.2021 № 158, від 14.07.2021 № 159, від 16.07.2021 № 160; повідомлення про намір укласти договір; договір від 03.08.2021 № 676/2021, пояснення Замовника від 21.09.2021 та 22.09.2021, надані через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в пункті 2 розділу V Тендерної документації зазначив, що «Замовник залишає за собою право не вiдхиляти тендернi пропозицiї при виявленнi формальних помилок», тоді як пункт 19 частини другої статті 22 Закону встановлює вимогу щодо опису формальних помилок, допущення яких не призведе до відхилення тендерної пропозиції.
Згідно з протоколом тендерного комітету Замовника від 16.06.2021 № 156 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та зазначено, що тендерна пропозиція цього учасника відхилена у зв’язку із наступним:
в тендерній пропозиції відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначені у Додатку 9 до Тендерної документації;
лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних оформлений не у відповідності до Додатку 7 Тендерної документації, а саме: розшифровка підпису особи яка підписала лист згоду не містить ім’я та по батькові повністю;
відсутні легалізовані у встановленому порядку документи відповідно до Віденської конвенції «Про консульські зносини» 1963 року, при цьому відсутні пояснення причин відсутності зазначених документів.
Згідно з умовами підпункту 2.9 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації необхідно надати: «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 9 до цієї тендерної документації».
ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» у складі тендерної пропозиції поданий документ під назвою «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання робіт з Капітального ремонту покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Некрасова, 95 в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» від 09.06.2021 № 22 (файл: «22 Технічне завдання.pdf»), зміст якого відповідає вимогам Додатку 9 до Тендерної документації.
Отже, відхилення тендерним комітетом тендерної пропозиції ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» у зв’язку із відсутністю інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначеної у Додатку 9 до Тендерної документації, є безпідставним.
Згідно з умовами пункту 4.6 Додатку 1 Тендерної документації учасники зобов’язані у складі тендерної пропозиції подати «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток 7)». Додатком 7 до Тендерної документації передбачено, що особа, яка надає згоду на обробку персональний даних, в тексті такої згоди має зазначити прізвище, ім’я, по батькові, а також підписати лист- згоду із зазначенням «прізвища, ім’я, по батькові повністю».
ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» у складі тендерної пропозиції надало лист-згоду на обробку персональних даних Альошина Сергія Сергійовича від 09.06.2021 № 27 (файл: «27 Лист-згода на обробку персональних даних.pdf»). Зміст листа-згоди від 09.06.2021 № 27 відповідає умовам пункту 2.8 Типового порядку обробки персональних даних, затвердженого наказом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 08.01.2014 № 1/02-14. В листі-згоді від 09.06.2021 № 27 зазначено: «Я, Альошин Сергій Сергійович,», накладений підпис особи з позначкою Альошин С.С., тобто пропущені літери в імені та по батькові.
Відповідно до пункту 2 Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04. 2020 року № 710 пропуск літер є формальною помилкою.
Отже, відхилення тендерним комітетом тендерної пропозиції ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» у зв’язку з невідповідністю листа-згоди на обробку персональних даних вимогам Тендерної документації є безпідставним.
Згідно з пунктом 4.13 Додатку 1 до Тендерної документації вимагається: «Учасник-нерезидент надає легалізовані у встановленому порядку, відповідно до Віденської конвенції «Про консульські зносини» 1963 року, документи (якщо цього вимагає чинне законодавство), що передбачені законодавством країни, в якій цей учасник зареєстрований, та які підтверджують його статус і повноваження представника учасника-нерезидента на укладання договорів». Отже, вимога стосується виключно нерезидентів.
Додаток 1 до Тендерної документації супроводжується примітками позначеними зірочками (*), зокрема зазначено: «* У разі, якщо надання документів згідно діючого законодавства не передбачено, повідомити про це з поясненням причин в письмовій формі». Всі пункти Додатку 1 до Тендерної документації, до яких застосовується зазначена вимога, також позначені зірочкою (*). Наприклад, в пункті 4.2 зазначено «з наданням копії паспорту*». Разом з тим, пункт 4.13 Додатку 1 до Тендерної документації не містить позначень у вигляді зірочки (*).
Отже, вимога, визначена пунктом 4.13 Додатку 1 до Тендерної документації, застосовується виключно до нерезидентів, тоді як ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» є резидентом, що підтверджується документами, поданими у складі тендерної пропозиції цього учасника. Крім того, Тендерна документація не містить вимог щодо надання пояснень причин відсутності документів, передбачених пунктом 4.13 Додатку 1 до Тендерної документації.
Отже, відхилення тендерним комітетом тендерної пропозиції ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» у зв’язку з відсутністю легалізованих у встановленому порядку документів відповідно до Віденської конвенції «Про консульські зносини» 1963 року, а також через ненадання пояснень причин відсутності зазначених документів є безпідставною.
В протоколі тендерного комітету Замовника від 16.06.2021 № 156 зазначено: «Тендерна пропозиція учасника (ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації») містить невідповідності в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям». Вказаний протокол не містить переліку виявлених невідповідностей. В поясненнях Замовника від 22.09.2021 наведено дві невідповідності, які за своїм характером відповідають умовам, визначеним частиною шістнадцятою статті 29 Закону.
Отже, Замовник на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону при виявлені невідповідностей, передбачених пунктом 1 абзацу другого частини шістнадцятої статті 29 Закону, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи, що Замовник порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону, а також те, що аргументація, наведена в протоколі тендерного комітету Замовника від 16.06.2021 № 156, не відповідає вимогам частини першої статті 31 Закону, то відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» відбулось на підставах, не передбачених законом та не у відповідності до вимог закону. Як наслідок, Замовник незаконно застосував норми частини одинадцятої статті 29 Закону, перейшов до розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АТМ БУД», а в подальшому фізичної особи-підприємця Соломахи Івана Васильовича та уклав з останнім договір від 03.08.2021 № 676/2021.
Період усунення порушень:
07.10.2021 16:47 - 26.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.10.2021 16:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява на правлена до Київського окружного адміністративного суду 23.10.2021 року
Дата публікації:
26.10.2021 08:21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок
за результатами моніторингу UA-M-2021-09-16-000046
процедури закупівлі UA-2021-05-25-013374-b
У відповідності до приписів частини 3 статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
1. Згідно умов підпункту 2.7 та 2.9 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу надати у складі тендерної пропозиції «Технічну специфікацію: детальний опис робіт, що планується виконати», та «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 9 до цієї тендерної документації». Тобто, замовником встановлено вимогу подати у складі пропозиції два документа:
- Технічна специфікація;
- Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Технічна специфікація, це документ, що має відповідати технічному завданню замовника встановленому тендерною документаціє. В свою чергу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» крім технічних вимог повинна містити інформацію про методи, за допомогою яких учасник гарантує забезпечення якості виконаних робіт чи наданих послуг, тощо. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» міститься документ «Технічне завдання» який дублює технічне завдання замовника, що є додатком 9 до тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції тендерний комітет дійшов висновку, що приєднаний учасником документ «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання робіт з Капітального ремонту покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Некрасова, 95 в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» від 09.06.2021 № 22 (файл: «22 Технічне завдання.pdf») подано на виконання вимог підпункту 2.7. пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. Водночас документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», у якому учасник надає інформацію про способи чи методи досягнення якості предмета закупівлі, тощо, відсутній в тендерній пропозиції учасника, тому учасник закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його пропозиція має бути відхилена з підстав, передбачених положеннями абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Згідно з вимогами Додатку 7 до Тендерної документації, що особа, яка надає згоду на обробку персональний даних, в тексті такої згоди має зазначити прізвище, ім’я, по батькові, а також підписати лист-згоду із зазначенням «прізвища, ім’я, по батькові повністю». ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» у складі тендерної пропозиції надало лист-згоду на обробку персональних даних на який накладено особистий підпис особи з із зазначенням її прізвища та ініціалів. Тобто учасник не пропустив літери у імені та прізвищі особи а свідомо зазначив ініціали, що суперечить вимогам тендерної документації. Відтак спеціалістами Держаудитслужби зроблено не правомірний висновок щодо безпідставності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» з підстав невідповідності листа-згоди на обробку персональних даних вимогам Тендерної документації.
3. Щодо відхилення тендерним комітетом тендерної пропозиції ТОВ «Пішохідно-транспортні комунікації» у зв’язку з відсутністю легалізованих у встановленому порядку документів відповідно до Віденської конвенції «Про консульські зносини» 1963 року, а також через ненадання пояснень причин відсутності зазначених документів необхідно зазначити, що вимога стосовно надання учасником у складі тендерної пропозиції пояснення причин неподання документів, які вимагаються тендерною документацією міститься не лише в примітках додатку 1 до тендерної документації, а й в абзаці 2 підпункту 1.6. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Зазначена вимога стосується усіх документів, подання яких вимагається тендерною документацією, оскільки знаходиться у розділі, що встановлює вимоги для підготовки тендерної пропозиції в цілому, без будь яких виключень. Отже висновок Держаудитслужби щодо безпідставності «Пішохідно-транспортні комунікації» з причин відсутності у складі тендерної пропозиції пояснень щодо неподання документів, які вимагаються тендерною документацією, є неправомірним.
Враховуючи викладене, Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Державної аудиторської служби про результати моніторингу UA-M-2021-09-16-000046 процедури закупівлі UA-2021-05-25-013374-b необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
13.10.2021 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
585c80f605da484c9e3adcbd7188a404
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснення
Дата опублікування:
20.09.2021 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Некрасова, 95 в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
bc7e8d5db8594b0ab11d550b4d521171
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
21.09.2021 17:03
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень щодо підстав здійснення обґрунтування розміру витрат і визначення очікуваної вартості та забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті, який надійшов 20.09.2021 року у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Некрасова, 95 в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) ідентифікатор тендеру UA-2021-05-25-013374-b, надаємо наступну інформацію.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості робіт із капітального ремонту покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Некрасова, 95 в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) виконано на підставі проектно-кошторисної документації та позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Некрасова, 95 в м. Біла Церква Київської області» № 33873 від 09 квітня 2021 року.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У Департамента житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради на сьогодні відсутня можливість забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у зв’язку із відсутністю останнього. Стосовно публікації вищезазначеної інформації на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) то на час проведення переговорної процедури UA-2021-05-25-013374-b лише розроблявся такий функціонал, що позбавило можливості Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради забезпечити своєчасне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Номер:
d6170407002440e9aede115905bbcd86
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснення
Дата опублікування:
21.09.2021 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Некрасова, 95 в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, про які саме невідповідності йдеться в абзаці четвертому розділу «Слухали» Протоколу засідання тендерного комітету департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради від 16.06.2021 № 156?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
2d38b36a49144220bcfb09e960facb27
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
22.09.2021 16:58
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень щодо невідповідності про які йдеться у протоколі засідання тендерного комітету № 156 від 16.06.2021 року, який надійшов 21.09.2021 року у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Некрасова, 95 в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) ідентифікатор тендеру UA-2021-05-25-013374-b, надаємо наступну інформацію.
Протокол засідання тендерного комітету № 156 від 16.06.2021 року є протоколом розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Пішохідно-транспортні комунікації" поданої учасником для участі в процедурі відкритих торгів із закупівлі робіт із капітального ремонту покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Некрасова, 95 в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). За результатами розгляду зазначеної тендерної пропозиції було встановлено, що остання містить невідповідності в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, що у відповідності до положень частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» зобов’язує замовника розмістити у електронній системі повідомлення з вимогою про усунення таких порушень. Зокрема:
1. У відповідності до вимог підпункту 5.2.4. розділу ІІІ тендерної документації замовником встановлено вимогу надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які братимуть участь у наданні послуг, оформлена у відповідності до вимог Додатку 4 даної тендерної документації. При цьому в технічне завдання по предмету закупівлі (Додаток 9 до тендерної документації) містить такі види робіт, як: улаштування покриття з фігурних елементів мощення; ремонт окремих ділянок цегляних горловин оглядових каналізаційних колодязів зі заміною люка; планування площ ручним способом. На підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації які братимуть участь у наданні послуг, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку № 14 від 09.06.2021 року, яка містить інформацію про наявність лише тих працівників, які управляють машинами. Інформація про дорожніх працівників, що можуть виконувати роботи в ручну у довідці відсутня.
2. У відповідності до вимог підпункту 5.2.3. розділу ІІІ тендерної документації замовником встановлено вимогу надати у складі тендерної пропозиції довідку або інший документ, про наявність на балансі та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації. На виконання вимог тендерної документації Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку № 13 від 09.06.2021 року про наявність в користуванні навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації, про те не вказав яке саме обладнання необхідне для виконання робіт наявне у нього в користування.
Зазначені вище факти могли стати підставою для розміщення Замовником в електронній системі вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Разом із тим тендерна пропозиція учасника містить інші недоліки, які не підлягають виправленню у порядку, передбаченому частиною 16 статті 29, що стало підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Пішохідно-транспортні комунікації" .