-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
21Т-112_42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті)
Завершена
92 770 789.87
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 930 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 930 000.00 UAH
Номер:
d944c5fd26904a14bc8afcae133bedc2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-19-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2021 00:00
Період моніторингу:
19.11.2021 15:17 - 11.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2021 № 391
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-05-25-012374-b 25.05.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Українська Незалежна Геологічна Група», ТОВ «Техмаш», ТОВ «СТІМ Технолоджи», ТОВ «НГ Технологія» (окрім питань, що були предметом розгляду Колегії АКМУ), USA DENIMEX INC, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.05.2021 № 961, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Українська Незалежна Геологічна Група» (далі – ТОВ «Українська Незалежна Геологічна Група»), товариства з обмеженою відповідальністю «Техмаш» (далі – ТОВ «Техмаш»), товариства з обмеженою відповідальністю «СТІМ Технолоджи» (далі – ТОВ «СТІМ Технолоджи»), товариства з обмеженою відповідальністю «НГ Технологія» (далі – ТОВ «НГ Технологія»), USA DENIMEX INC (далі – USA DENIMEX INC), повідомлення з вимогою до учасника про усунення невідповідностей вимогам Закону до 07.07.2021, протокол про подовження строку розгляду тендерної пропозиції від 30.09.2021 № 1906, протокол про визначення учасника переможцем від 08.10.2021 № 21Т-112, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2021, договір поставки від 27.10.2021 № УГВС 301/15-21, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 13.08.2021 № 18613-р/пк-пз, від 13.08.2021 № 18610-р/пк-пз, від 13.08.2021 № 18609-р/пк-пз, від 13.08.2021 № 18611-р/пк-пз, від 20.09.2021 № 21316-р/пк-пз, від 20.09.2021 № 21327-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 25.11.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 22.11.2021 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи, на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Період усунення порушень:
14.12.2021 18:42 - 30.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2021 18:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
29.12.2021 09:50
Дата відкриття провадження:
17.01.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
Номер відкриття провадження 640/38677/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті), 21Т-112, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-05-25-012374-b
Дата публікації звіту:
21.12.2021 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
1bd4661a4ff24a739da3783b14922163
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2021 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2021 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «21Т-112_42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті)» ID: UA-2021-05-25-012374-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 9 розділу І та пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
271deb74017d4375a9237e1c2e5d8a8f
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
25.11.2021 15:50
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті), 21Т-112, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-05-25-012374-b
Номер:
ec9bd466ec284070967141228c05dc63
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2021 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2021 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «21Т-112_42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті)» ID: UA-2021-05-25-012374-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 9 розділу І та пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів, та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d8a23092bd6745dfb8a46e33624a1eaf
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
25.11.2021 09:19
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Частини запасні для установок КРС типу IRI, IDECO в асортименті), 21Т-112, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-05-25-012374-b