-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (Будівництво каналізаційних мереж і споруд на них в с. Красноїлля, присілок Долина Верховинського району Івано-Франківської області (коригування проектно-кошторисної частини))
Завершена
3 078 505.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 392.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 392.53 UAH
Номер:
3fc452fccb0b44239c8017c595c39b6b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-07-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2021 00:00
Період моніторингу:
07.07.2021 14:50 - 29.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.07.2021
№ 434
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 07.07.2021 № 434
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2021-05-24-003566-a 24.05.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини пунктів 14, 17 частини другої статті 22 Закону та пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону та частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОД ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини пунктів 14, 17 частини другої статті 22 Закону та пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 10 Закону та частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОД ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
16.07.2021 14:53 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2021 14:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі від 20.07.2021 року
Верховинська селищна рада розглянувши висновок про результати моніторингу закупівлі предмету «45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (Будівництво каналізаційних мереж і споруд на них в с. Красноїлля, присілок Долина Верховинського району Івано-Франківської області (коригування проектно-кошторисної частини))» від 16.07.2021 року Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зазначає наступне.
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції Закону від 19.09.2019 №114-IX) (далі – Закон, Закон України №922-VIII) Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
На виконання вищенаведеної вимоги, у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовником вимагається документальне підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 ч.1 та ч.2 ст.17 Закону України №922-VIII. Так, у 31 абзаці пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації вимагається від переможця торгів довідка, складена учасником у довільний формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч.2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч.2 ст.17 Закону.
Таким чином, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства.
Частиною 5 ст.17 Закону України №922-VIII передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Крім того, згідно п.2 ч.2 ст.22 Закону України №922-VIII у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи норми законодавства та той факт, що проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби України (раніше Державна фіскальна служба України) завдяки чому інформацію про наявність чи відсутність у постачальника податкової заборгованості можна подивитись в електронній системі «Prozorro» (протокол ДФС і Мінекономіки від 23.11.2019 №1/1), Замовником у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів i платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами і доповненнями) у Додатку «Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» зазначено у тому числі такі набори даних як «Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг» та «Дані про податковий борг: загальна сума, сума і кількість розстрочок до року і більше року». Таким чином, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
20.07.2021 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
aeccf36adc1a4f3897db7ffde7024c0e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
12.07.2021 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи (Будівництво каналізаційних мереж і споруд на них в с. Красноїлля, присілок Долина Верховинського району Івано-Франківської області (коригування проектно-кошторисної частини))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-05-24-003566-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОД ГРУП», зважаючи, що ним надано у складі своєї тендерної пропозиції аналогічні договори № 311-76-19 від 29 11.2019 року та № 223 від 02.11.2020 року, виконані не у повному обсязі згідно наданих копій актів приймання виконаних будівельних робіт ( КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3), як вимагалось у пункті 1.3 Додатку 3 до тендерної документації?
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОД ГРУП», зважаючи, що ним не надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу «КАМАЗ самоскид» модель 65201, зазначеного у довідці про наявність техніки та обладнання від 07.06.2021 №258 (далі – Довідка), тоді як пунктом 1.2 договору оренди транспортного засобу від 05.05.2021 року №ЛІМ 05/05/2021, зазначеного у Довідці, визначено, що право власності Орендавця підтверджується свідоцтвом про реєстрацію?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
4dc03cd47206447489bd301dca5cd6e5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.07.2021 15:53
Опис:
На Ваш запит від 12.07.2021 року по тендерній закупівлі предмету «45300000-0- Будівельно-монтажні роботи (Будівництво каналізаційних мереж і споруд на них в с. Красноїлля, присілок Долина Верховинського району Івано-Франківської області (коригування проектно-кошторисної частини))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ІD: UA-2021-05-24-003566-а) надаємо наступні пояснення:
1. Згідно вимог тендерної документації прямої вимоги щодо надання актів приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-З) для підтвердження повного виконання аналогічних договорів відсутня у тендерній документації.
Згідно Додатку №3 п.1.3.3. Учасник має надати копії актів виконаних робіт ( КБ-2в) та довідки (КБ-3), завірених в установленому порядку.
Документом, який підтверджує виконання договору є оригінали позитивних листів-відгуків за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, що свідчать про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договорах, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) їх невиконання або неналежного виконання з боку учасника. Дані документи були надані Учасником у повному обсязі.
2. Згідно вимог тендерної документації, а саме Додаток №3 п 1.1.1. Учасником має бути надано довідку довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт, відповідно до технічних вимог цього предмета закупівлі. Якщо обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт є орендоване - учасник надає сканкопії договорів оренди з оригіналів; якщо обладнання, матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших учасник надає – сканкопії таких договорів з оригіналів. Строк на який укладені вищезазначені договори повинен дорівнювати всього строку виконання договору про закупівлю, а саме укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Виходячи з вищезазначеного, прямої вимоги щодо надання підтвердження права власності (технічних паспортів та свідоцтв про право власності) не існує. Прямою вимогою є надання сканкопії договорів оренди з оригіналів, що Учасником було надано у повному обсязі.
Виходячи з вищезазначеного, вважаємо що визначення Переможцем ТОВ «КОД ГРУП» є обгрунтованим.