-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція існуючого майданчика під спортивний майданчик зі штучним покриттям (штучною травою) розміром 42х22 м по вул. Шкільна в с. Бабина Самбірського району Львівської області (Код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Завершена
1 786 456.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 932.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 932.28 UAH
Номер:
2b0cf40f90d84c7896fa3b04d6be799b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-23-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2021 00:00
Період моніторингу:
23.06.2021 15:53 - 16.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.06.2021 № 410
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.06.2021 № 410.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-05-24-002832-c, 24.05.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 2 статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 та частини 2 статті 24 Закону при складанні тендерної документації та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-05-24-003458-a), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.05.2021 та внесені до неї зміни від 01.06.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТзОВ «Елегант», протокол засідання тендерного комітету від 14.06.2021 №1, повідомлення про намір укласти договір; опубліковані після аукціону документи ТзОВ «Елегант», як переможцем торгів, на виконання вимог статті 17 Закону, відповідь Замовника від 30.06.2021 на запит Західного офісу Держаудитслужби від 24.06.2021.
У пункті 1.3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) таких формальних (несуттєвих) помилок.
Проте, моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі оприлюднюються протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення.
Крім цього, згідно з частиною другою статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Згідно з наявною в електронній системі закупівель інформацією Замовником 01.06.2021 розміщено нову редакцію тендерної документації. Проте, на порушення частини другої статті 24 Закону перелік змін, що вносилися до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено.
На запит органу державного фінансового контролю від 24.06.2021 Замовником надано відповідь, у якій зазначено, що Замовником було завантажено перелік змін в окремому документі до тендерної документації від 01.06.2021, однак у зв’язку з технічним збоєм в електронній системі закупівель відповідний документ не зберігся.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 10 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893) оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
Період усунення порушень:
09.07.2021 11:13 - 24.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2021 11:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та аргументовані заперечення до висновку по моніторингу закупівлі UA-2021-05-24-002832-c міститься в прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту:
16.07.2021 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
1ab217a99d72489e9a8853a0854711b5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2021 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-05-24-002832-c, яка проводилась Відділом освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, згідно з п. 3 частини 1 статті 10 Закону зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Крім цього, згідно з частиною 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Згідно з інформацією в електронній системі закупівель Замовником 01.06.2021 розміщено нову редакцію тендерної документації, проте відсутній перелік змін до тендерної документації в окремому документі, що вносяться.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1) З яких причин Замовником не оприлюднено перелік змін до тендерної документації в окремому документі, що вносяться?
Згідно з п. 3.3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник повинен подати позитивний відгук, від замовника (за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, номер, дату та предмет укладеного договору, інформацію щодо якості виконаних робіт, відсутність претензій зі сторони замовника) з посиланням на номер закупівлі та замовника торгів.
Учасником торгів ТзОВ «Елегант» надано відгук Великолюбінської селищної ради від 02.06.2021 № 689, проте вказаний відгук не містить посилання на номер закупівлі, за наслідками проведення якої було укладено договір та виконувались роботи ТзОВ «Елегант».
Слід зазначити, що не зазначення вищевказаних відомостейу відгуку не відноситься до формальних помилок, наведених в пункті 1.3 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2) З яких причин не відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Елегант», документи якої не відповідають вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6a1ba74058164403bbf58f5d90c74923
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.06.2021 21:20
Опис:
1. Щодо відсутності переліку змін.
Згідно з частиною другою статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником було завантажено перелік змін в окремому документі до Тендерної документації від 01.06.2021 року, однак у зв’язку з технічним збоєм в електронній системі закупівель відповідний документ не зберігся. Ми вважаємо, що причиною цього являється погана швидкість інтернету в нашій місцевості, оскільки замовником було прикріплено вказаний документ, проте через технічний збій пов’язаний з повільною щвидкістю інтернету вказаний документ не відобразився в електронній системі закупівель.
2. Щодо відсутності посилання на номер закупівлі та замовника торгів.
Відповідно до Додатку 1 документації учасник повинен надати в складі пропозиції позитивний відгук, від замовника (за наданим аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, номер, дату та предмет укладеного договору, інформацію щодо якості виконаних робіт, відсутність претензій зі сторони замовника) з посиланням на номер закупівлі та замовника торгів. Вимога щодо посилання на номер закупівлі та замовника торгів стосується цієї закупівлі UA-2021-05-24-002832-c та замовника торгів Відділ освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради. Аргументами цього твердження слугує наступне: в дужках зазначено, що в листі відгуку має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, номер, дату та предмет укладеного договору, інформацію щодо якості виконаних робіт, відсутність претензій зі сторони замовника, після цього дужка закривається, що означає вичерпний перелік інформації яка повинна містить в листі відгуку. Далі зазначено: з посиланням на номер закупівлі та замовника торгів. Учасником надано лист відгук, який містить всі необхідні реквізити та містить посилання на номер цієї закупівлі та найменування цього замовника торгів, що відповідає вимогам документації в цій частині.