• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція існуючого майданчика під спортивний майданчик зі штучним покриттям (штучною травою) розміром 42х22 м по вул. Шкільна в с. Бабина Самбірського району Львівської області (Код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)

Завершена

1 786 456.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 932.28 UAH
Період оскарження: 24.05.2021 17:18 - 05.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінайціних вимог

Номер: c55fad6ab6ea4b3b81e7ee51c8ee71ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-002832-c.c2
Назва: Щодо дискримінайціних вимог
Вимога:
Доброї пори, доби. Відповідно до п. 10 частини 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» тендерної документації учасник повинен підтвердити шляхом надання довідки довільної форми, підписану Замовником та Учасником, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Вважаємо, що дана вимога значно обмежує кількість потенційних учасників даної процедури та є дискримінаційною, а також прямо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, згідно з п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Крім того, відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто подання у складі тендерної пропозиції документів, що підписуються не учасником, а Замовником процедури закупівлі (оскільки даний акт обстеження повинен бути підписаний саме Замовником), є порушенням законодавства про публічні закупівлі та Конституції України, оскільки у складі тендерної пропозиції, яка подається учасником, мають бути надані документи, які підписані замовником. Надання довідки, яка має бути підписана також Вами, до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз’яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та підписання відповідної довідки. Вважаємо, Ваші дії, як Замовника, щодо ініціювання, а тим більше проведення зустрічей з потенційними Учасниками щодо підтвердження ВАМИ того факту, що у попередніх взаємовідносинах між вами та потенційним учасником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано, та, відповідно, підписання вами відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість Учасників та їх склад. Також вважаємо, що дана вимога є недоречною, оскільки учасником такого плану довідка та інформація, для підтвердження відсутності застосування ВАМИ оперативно-господарських санкцій, подається саме Вам, а вам, відповідно вже відомий даний факт, тому і його підтвердження є недоречним. Встановлення Вами, як Замовником, вимоги щодо надання учасником вище зазначеної довідки, яка має бути підписана Вами, як Замовником, до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника, попри те, що тендерна пропозиція подається лише Учасником процедури закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що подібні вимоги тендерної документації, де вимагається подання у складі тендерної пропозиції документів, які мають бути підписані замовником, якому у складі пропозиції подається такий документ, були визнані як дискримінаційні рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 ІІ; 4. Рішення від 26.08.2020 № 16106. Просимо Вас виключити п. 10 частини 2 розділу 5 тендерної документації, а саме: «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» тендерної документації учасник повинен підтвердити шляхом надання довідки довільної форми, підписану Замовником та Учасником, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.. У випадку невиключення даної вимоги з тендерної документації та не усунення Вами порушень законодавства про публічні закупівлі, ми будемо змушені звернутись до контролюючих органів з метою захисту наших прав та законних інтересів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учасник. Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: a088374284c042d893e9184b1aa51796
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-24-002832-c.c1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброї пори, доби. Відповідно до п. 10 частини 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» тендерної документації учасник повинен підтвердити шляхом надання довідки довільної форми, підписану Замовником та Учасником, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Вважаємо, що дана вимога значно обмежує кількість потенційних учасників даної процедури та є дискримінаційною, а також прямо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, згідно з п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Крім того, відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто подання у складі тендерної пропозиції документів, що підписуються не учасником, а Замовником процедури закупівлі (оскільки даний акт обстеження повинен бути підписаний саме Замовником), є порушенням законодавства про публічні закупівлі та Конституції України, оскільки у складі тендерної пропозиції, яка подається учасником, мають бути надані документи, які підписані замовником. Огляд об'єкту потенційним Учасником разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз’яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та підписання відповідної довідки. Вважаємо, Ваші дії, як Замовника, щодо ініціювання, а тим більше проведення зустрічей з потенційними Учасниками щодо підтвердження ВАМИ того факту, що у попередніх взаємовідносинах між вами та потенційним учасником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано, та, відповідно, підписання вами відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість Учасників та їх склад. Також вважаємо, що дана вимога є недоречною, оскільки учасником такого плану довідка та інформація, для підтвердження відсутності застосування ВАМИ оперативно-господарських санкцій, подається саме Вам, а вам, відповідно вже відомий даний факт, тому і його підтвердження є недоречним. Встановлення Вами, як Замовником, вимоги щодо надання учасником вище зазначеної довідки, яка має бути підписана Вами, як Замовником, до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника, попри те, що тендерна пропозиція подається лише Учасником процедури закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що подібні вимоги тендерної документації, де вимагається подання у складі тендерної пропозиції документів, які мають бути підписані замовником, якому у складі пропозиції подається такий документ, були визнані як дискримінаційні рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 ІІ; 4. Рішення від 26.08.2020 № 16106. Просимо Вас виключити п. 10 частини 2 розділу 5 тендерної документації, а саме: «Оцінка тендерної пропозиції та визначення переможця» тендерної документації учасник повинен підтвердити шляхом надання довідки довільної форми, підписану Замовником та Учасником, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.. У випадку невиключення даної вимоги з тендерної документації та не усунення Вами порушень законодавства про публічні закупівлі, ми будемо змушені звернутись до контролюючих органів з метою захисту наших прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: У з'язку зпомилкою.
Дата скасування: 29.05.2021 23:56