-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ковбаса варена вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131130-5 ковбаси), консерва яловичина тушкована вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131700-2 м’ясні вироби)
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 31.12.25 00:01)
592 962.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
04
год
45
хв
04
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: ab6caa8c9ea04ae0b5253bb673a4a0b8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: f2aa31d1c3aa4e6b996a3ffd56a8b77a
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: cc5f80569a3348e6a97e51dc711e14ee
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 91ac848047164d3186c3fa0793ebce54
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 235f2133b6df450cb6603521955836c7
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: aa8d4d4c14dc4c40b7888f374d77bf8e
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 67b4a8cf65024021a280691b5b417661
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 70f07bce31f1457eb3b9c0a335262471
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: eceb9f10a8b6447d8d3ff55478807a73
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 08605037610f4539abbbe20d844ea063
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 88a2f5b9ea6d4cfc967cbd901361e21f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 7f0eb291846e4b44a2e1baf805658043
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 39330bfe6c90455a942df42e9c6c5e2e
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 4f57ff5675ad412ea58ac364e7443713
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: bf64a3c51ed843a4971349931c63404c
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 868de3731d044d00b2b59ef09c5f6469
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 0829f66796db4c6f867545677f85c48a
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 8f7a36cdb97e488cbf554b263f33a24d
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 76300bd88b1346589cea2594194f5fc0
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 65edfdf214fc47f88ff07d5c05580d03
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 25b6450c3e464a5cbfa7dbd5a75689b4
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 50c328f76cb34a84b0cae7b629bbb0ce
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 24cd52d51b494d919f8249010ddac27d
Критерій стосується лоту Ковбаса варена вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131130-5 ковбаси), консерва яловичина тушкована вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131700-2 м’ясні вироби)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(а) Інформацію у вигляді таблиці про наявність спеціалізованого автотранспорту - рефрижератор не менше двух одиниць із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу (обов’язково додається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт): № Вид (тип) кузову спеціалізованого автотранспорту (СА) Реєстраційний номер СА Кількість сидячих місць з місцем водія (згідно свідоцтва про реєстрацію СА Власник СА Підстава користування СА Оператор ринку, який фактично використовує СА б) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на спеціалізований автотранспорт або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надається виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відповідно до якої одним із основних видів економічної діяльності Перевізника має бути «Вантажний автомобільний транспорт» клас 49.41. Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами). в) рішення або повідомлення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету тендеру повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт; г) документ, що підтверджує проведення дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка (діючий договір (договори) про проведення дезінфекції); д) акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції (підтвердження проведення дезінфекції транспортних засобів не менш ніж один раз на десять днів); Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції; е) Документ, що підтверджує проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу, якими буде здійснюватися поставка (змивів з автотранспорту): - договір на проведення контролю бактеріологічного забруднення транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції (змивів з автотранспорту: БГКП, S. аureus, бактерії родини сальмонел), термін дії якого має бути дійсним на період не менш як до 31.12.2026 року. - акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробування (на змиви кузову(ів) автотранспорту з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту). Періодичність виявлення бактеріологічного забруднення автотранспорту має проводитися не рідше одного разу на місяць. є) протокол перевірки технічного стану транспортного засобу вказаного в довідці, який буде використовуватися для перевезення продукції; ж) сертифікати або еквівалент, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п.2 ст.45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: -сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор до холодильної установки, встановлений на автомобілі; -сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі); -сертифікат калібрування на реєстратор температури встановлений в кузові автомобіля. Сертифікати калібрування повинні бути видані акредитованою лабораторією, на підтвердження сертифікатів калібрування надати атестат про акредитацію калібрувальної лабораторії, яка видала сертифікат калібрування. з) постачальник повинен гарантувати Замовнику, що при постачанні Товару спеціалізованим автотранспортом на протязі всього часу транспортування, буде дотримано стабільний температурний режим. Для цього транспортні засоби, якими здійснюється перевезення повинні бути обладнані реєстратором температури. При кожній поставці Товару Постачальник повинен надати Замовнику доступ до реєстратора температури, для перегляду поточної та зареєстрованої температури в кузові спеціалізованого автотранспорту, на підтвердження даної вимоги учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист. З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи, що підтверджують те, що учасник або особа, яка (використовуватиме) потужності та спеціалізований автотранспорт, зазначений в інформаційній довідці на вимогу пп. а, и п. 1 Додатку 1 до ТД, запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - чинний сертифікат, відповідно, учасника або особи, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник надає наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: • наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; • політику щодо безпечності харчових продуктів; • план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • звіти про результати внутрішніх аудитів; • журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. и) інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми; № з/п Підстави користування (вид, номер та дата договору, якщо власник приміщень вказати номер та дату набуття право власності) Вид приміщень (складські, торгівельні, магазин або інше)* Площа (у разі оренди, суборенди) Номер дозвільного документу Розташування (адреса) Оператор ринку, який фактично використовує потужності (об’єкт) На власні потужності (об’єкти) Учасник надає правовстановлюючий документ. Якщо потужності (об’єкт) не належить Учаснику, то надається в складі пропозиції документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету тендеру. Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). В пропозиції надається виданий на ім’я оператора ринку - особи, яка фактично використовує (використовуватиме) потужності (об’єкт) для обігу предмету закупівлі: експлуатаційний дозвіл (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційний дозвіл оператора ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_М'ясопродукти.docx 4162f5a4ae354b90abdf367b8b56f081
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 26cdf86b39194065b17911edeff51dd6
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 6ff59f998da5442f8f48ce0b10898fdb
Критерій стосується лоту Ковбаса варена вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131130-5 ковбаси), консерва яловичина тушкована вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131700-2 м’ясні вироби)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного договору(3.1. Інформаційна довідка завірена підписом уповноваженої особи учасника, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору) за формою: № з/п Предмет договору Номер, дата укладання та термін дії договору Повна назва покупця Адреса покупця . Аналогічним вважається договір який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, який є предметом закупівлі (м'ясопродукти). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 сканованої копії оригіналу договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_М'ясопродукти.docx 4162f5a4ae354b90abdf367b8b56f081
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 916c4c5747a54644bfa227cde00f313d
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: e3c27e42e7724521bb52bbfbc52f52dc
Критерій стосується лоту Ковбаса варена вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131130-5 ковбаси), консерва яловичина тушкована вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131700-2 м’ясні вироби)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації(а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі, а саме: про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника П.І.Б. Посада рнокпп Водії автотранспортних засобів, експедитори транспортні, вантажники повинні виконувати перелік посадових (робочих) обов’язків відповідно до типової кваліфікаційної характеристики даних професій. Одночасне виконання функції та обов’язків різних професій однією особою не допускається. Під час перевезення товару експедитор транспортний несе повну матеріальну відповідальність за втрату чи недостачу переданих до перевезення вантажів. На підтвердження даної вимоги Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір про повну матеріальну відповідальність експедитора транспортного укладеного з його роботодавцем. б) щодо всіх вказаних працівників – підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: трудові книжки вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори і повідомлення про прийняття працівників на роботу (у разі прийняття працівника після 17.06.2015р.) у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. У разі якщо працівники Учасника прийняті на роботу після 10.06.2021 року та не мають трудової книжки, вони подають інший рівнозначний документ – витяг з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Якщо Учасник і роботодавець вказаних працівників є різними особами, пропозиція повинна містити документальне підтвердження господарських відносин Учасника та роботодавця; в) особисті медичні книжки (з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) всіх вказаних водіїв автотранспортного засобу, експедиторів транспортних, вантажників; г) сканкопія оригіналу посвідчення водія на право керування спеціалізованим автотранспортом, який буде залучений для доставки предмета закупівлі; д) документи, що підтверджують проходження навчання всіх вказаних працівників з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів відповідно до ст. 48 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Даний документ має містити інформацію про дату такого навчання; е) сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» та/або ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, ITD, ISO 9001:2015, ITD) виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі; є) сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. ж) Сканкопію оригіналу сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, ITD) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги.» виданий на Учасника, якщо він залучає власних працівників для доставки та супроводження предмету закупівлі або на суб’єкта господарювання, який залучається Учасником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. з) Сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі. и) документ що підтверджує результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного та вантажника. Періодичність санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників має проводитися не рідше одного разу на місяць)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_1_кв_кр,_вимоги_статті_17_Закону_та_інші_вимоги_М'ясопродукти.docx 4162f5a4ae354b90abdf367b8b56f081
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 0314ff007aef4d0fb569452f2b2bf4e4
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 1788ec1ba82b40658aeb327891e754a8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 59801aa4813e4acd9d0796d2251b3352
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 0ac8a2c5ae25410ca985c8ab77602f2d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: ff64a5f4bdfa4635b7980c624128126e
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: eaa6ecc47fad4349aebf258f32149731
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Мова тендерної пропозиції
ID: d1a7ca0d2fda46e3848d52f862575773
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 95ed823f4c5546aab8787eedf3596f49
Критерій стосується лоту Ковбаса варена вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131130-5 ковбаси), консерва яловичина тушкована вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131700-2 м’ясні вироби)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми Договору.
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 9bab4083a71e44008b95cc842dca2d70
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від суми Договору.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - кошти, прераховані на розрахунковий рахунок Замовника. Замовник вимагає від учасника-переможця надати (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення або виписку з банку, скріплені печаткою. Додатково учасник-переможець завантажує скановані копії цих документів в систему.
Забезпечення виконання договору повинно бути надано не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого статтею 33 Закону.
Кошти, як забезпечення виконання договору про закупівлю, повинні бути перераховані на розрахунковий рахунок UA 043052990000026008045911706 в АТКБ «ПРИВАТБАНК», код ЄДРПОУ – 02003617, МФО – 351533.
Призначення платежу: Забезпечення виконання договору про закупівлю (ковбаса варена вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131130-5 ковбаси), консерва яловичина тушкована вищого ґатунку (ДК 021:2015 - 15131700-2 м’ясні вироби)) ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти. Отримувач: КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ»
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 банківських днів з дня настання наступних обставин:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та з урахуванням п.21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин;
5) за згодою сторін. Забезпечення договору не повертається (повністю або частково) в разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Постачальником, зокрема, але не виключно:
- за прострочення здійснення поставок;
- за порушення умов зобов’язання щодо якості товару або відмова від виконання зобов’язань по договору.
У випадку не надання забезпечення виконання договору та підтверджуючих документів до дати підписання договору, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника відповідно до п.44.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, цією тендерною документацією та договором про закупівлю, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Документ
Документ(Переможець процедури закупівлі надає (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення або виписку з банку, скріплені печаткою. Додатково учасник-переможець завантажує скановані копії цих документів в систему, відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації)
Пов'язана тендерна документація: Додаток_5 Документи переможця.docx e1a9266cedfa4bc483074504fb503aef
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 46f4eae0e1154fb5be4b35f1850c9f6d
Очікуване значення :
Так
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: ca4f8d90cdb949869c128b41c6f74b19
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.12.2025 11:34
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 59cacd27db7f4549a565b2f60c8cafbe
Очікуване значення :
90