-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони). На потреби 2026 року.
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 29.12.25 00:00)
1 900 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
05
год
22
хв
11
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 186e789d298a438898725cacf0472c79
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 59b0fcee105743b1a54c2f387ad43515
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: c782480619c243dc87b1dfd4991e1116
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8e8294447242458bb6300556b9804806
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 5f774ef6aeed4d88bd7830ec692fa08a
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: e0c8b9dc2bc04432b14f72160b31d5d2
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 35762c140cfe42f785648e09f830137b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 2b26b24e9eb04ecdb1d73b785a651929
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: a6234f0f39bf4fbb966d6a636fc5504e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: bbde0f96839348f6ab5286cb4dd22223
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: d5fcb0582b3b44b38dfbff9600894be6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 2b604eaf0fea46708571bd2606149bc7
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: ea642f9e972540598ae6cc62db83dd2a
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: b1ddbaeba1634dfd9299ffc35dacd55e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 049bfb64ac3c4486b1bf067fba3021b5
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 14edc76aa4fa4f3ca4a9d2cfbd36e0d6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 466d577c142d483c859ff949a252457d
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 164c3a34856b47048e67d6b0ca047ca5
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 01619bedd5a3420cb60d83e188f00d65
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 3efebc1fa8294c2e987faae15fa08ced
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Документальне підтвердження вжиття заходів(Документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.)
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 9aceb581d0ee4400ab0672efb007cbce
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: d0365cd45555451d9ec4dacbd415e9ae
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 5627fc6a07544348af12f650f91d73ed
Критерій стосується лоту Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Довідка в довільній формі та необхідні копії документів(Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2024-2025 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання, у тому числі своєчасності виконання договору.
Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- копії підтверджуючих документів про надання послуг (акти наданих послуг тощо);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг, а саме послуги з охорони приміщень та/або послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та/або послуги з охорони об’єктів та особистої охорони та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.)
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2024-2025 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання, у тому числі своєчасності виконання договору.
Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- копії підтверджуючих документів про надання послуг (акти наданих послуг тощо);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг, а саме послуги з охорони приміщень та/або послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та/або послуги з охорони об’єктів та особистої охорони та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
ID: 8520decb0a17446c927d660802c5bb81
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 9a926f74065e48b7ad1da7fc9355bb95
Критерій стосується лоту Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Довідка довільної форми та необхідні копії документів(Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення технічної охорони (з розрахунку згідно технічного завдання, але не менше 7 осіб: 6 охоронників та 1 керівник фізичної охорони), із зазначенням: ПІБ, кваліфікація/спеціальність, строк роботи на займаній посаді.
Щодо кожного працівника, зазначеного у довідці, надати чинні на дату подання тендерної пропозиції копії документів:
- - довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин;
- - медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, відповідно до законодавства щодо проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій;
- документ, який підтверджує що така особа не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів (виданий не пізніше, ніж за 30 днів до дати подання тендерної пропозиції);
- - документ, що підтверджує проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Всі працівники повинні бути забезпечені форменим одягом відповідної пори року, спецзасобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, зокрема: бронежилети, в кількості з розрахунком на кожного працівника, які відповідають вимогам ТУ або ДСТУ, GPS трекерами (з розрахунком 1 трекер на 1 пост охорони).
Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії допусків та/або документів про підвищення кваліфікації тощо) надаються на всіх працівників Учасника, інформація про яких надається в складі пропозиції.)
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення технічної охорони (з розрахунку згідно технічного завдання, але не менше 7 осіб: 6 охоронників та 1 керівник фізичної охорони), із зазначенням: ПІБ, кваліфікація/спеціальність, строк роботи на займаній посаді.
Щодо кожного працівника, зазначеного у довідці, надати чинні на дату подання тендерної пропозиції копії документів:
- - довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин;
- - медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, відповідно до законодавства щодо проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій;
- документ, який підтверджує що така особа не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів (виданий не пізніше, ніж за 30 днів до дати подання тендерної пропозиції);
- - документ, що підтверджує проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Всі працівники повинні бути забезпечені форменим одягом відповідної пори року, спецзасобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, зокрема: бронежилети, в кількості з розрахунком на кожного працівника, які відповідають вимогам ТУ або ДСТУ, GPS трекерами (з розрахунком 1 трекер на 1 пост охорони).
Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії допусків та/або документів про підвищення кваліфікації тощо) надаються на всіх працівників Учасника, інформація про яких надається в складі пропозиції.
ID: 06fa8bcec09e411e9deb683b04bd0674
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 5926bbd79fec48a2a8d2367f72a9fa66
Критерій стосується лоту Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Довідка в довільній формі та необхідні копії документів(Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для надання послуг, визначених в Додатку 2 до Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, до якої, серед іншого, додаються:
- скановані копії документа/документів Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду або інше право користування (строк якого становить не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі) будівлі (приміщення) або її частини на території населеного пункту, на території якого надаватимуться послуги, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування Учасника;
- копії документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (власних або орендованих чи ін.), обладнаних спеціальними світловими сигнальними пристроями, в кількості не менше 4 транспортних засобів, що мають спеціальне кольографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями та GPS трекерами (копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України №771 від 09.08.2016), радіостанції в машинах з виділеною частотою;
- довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника групи швидкого реагування та список працівників які залучаються в кожну окрему групу швидкого реагування, склад не менше як з 2-х осіб на один транспортний засіб. Мінімальна кількість працівників, залучена у групи швидкого реагування – не менше 24 особи.
У разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази, (в тому числі, але не виключно, із зазначенням офісних, складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.
При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально;
-довідка про взаємодію з правоохоронними органами щодо попередження виникненню терористичних ситуацій та взаємодії (враховуючи правовий режим воєнного стану в Україні).)
Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для надання послуг, визначених в Додатку 2 до Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, до якої, серед іншого, додаються:
- скановані копії документа/документів Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду або інше право користування (строк якого становить не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі) будівлі (приміщення) або її частини на території населеного пункту, на території якого надаватимуться послуги, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування Учасника;
- копії документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (власних або орендованих чи ін.), обладнаних спеціальними світловими сигнальними пристроями, в кількості не менше 4 транспортних засобів, що мають спеціальне кольографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями та GPS трекерами (копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України №771 від 09.08.2016), радіостанції в машинах з виділеною частотою;
- довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника групи швидкого реагування та список працівників які залучаються в кожну окрему групу швидкого реагування, склад не менше як з 2-х осіб на один транспортний засіб. Мінімальна кількість працівників, залучена у групи швидкого реагування – не менше 24 особи.
У разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази, (в тому числі, але не виключно, із зазначенням офісних, складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.
При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально;
-довідка про взаємодію з правоохоронними органами щодо попередження виникненню терористичних ситуацій та взаємодії (враховуючи правовий режим воєнного стану в Україні).
ID: abad9f39de85429dbff1353ca3957943
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 6af318595b92492b86c6380f562a05a1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ)(Якщо Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) суб’єкта (ів) господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо кожного субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів), яких учасник планує залучати до надання послуг, згідно з наведеною нижче формою:
ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ)
Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Види послуг, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Орієнтовний обсяг послуг
(у %) субпідрядника/
співвиконавця (суб’єкта господарювання)
1 2 3
Інформація, яка подається від субпідрядника/співвиконавця у разі залучення учасником до надання послуг субпідрядників/співвиконавців
1) наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою наведеною нижче
№ п/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, транспортних засобів Марка, модель тощо та термін експлуатації (років) Технічний стан, а також наявна кількість
2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері надання послуг, що є предметом закупівлі:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за формою наведеною нижче
№
п/п Прізвище ім’я
по-батькові Посада Освіта Назва спеціальності Загальний стаж роботи та стаж роботи в субпідрядника/співвиконавця, років
Учаснику необхідно завантажити Лист від кожного субпідрядника/співвиконавця, завірений підписом уповноваженої особи субпідрядника/співвиконавця, про згоду на надання послуг, що будуть йому доручені.)
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: eadb27376e4d4830b592151e821daea4
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Лист у довільній формі(У разі незалучення Учасником до надання послуг субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання) та/або залучення Учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.)
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 569cd448c5e7461399653e9d4169ca51
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 363d60b18b56403aa5e6640d7f418cb1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: fad68e35f2a944cb9d6daec494314fe7
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: e5dd6fa0c82744f08b349b83e951fc61
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 668d05f231a441e7874da5038e3d2258
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: c11b1ba1c6c449eda263bc3cd91bd062
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Мова тендерної пропозиції
ID: c1c274b35842470d9526de7d4ff30c2e
Очікуване значення :
ukr
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: ab0fd6ba5c5e4a309a97cd99b98eb92e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 20.12.2025 13:07
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 4fb0cf2a55784b20bfb7c6149ee8bc30
Очікуване значення :
120