Стільці офісні. - ДК 021:2015 (39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Умови поставки:
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах відповідно DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Дата виробництва (виготовлення) ТОВАРУ не раніше 2024 року.
Колір - чорний
Кількість - 1718 шт.
Умови оплати:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 30.11.25 16:00)
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: 0bdf003f45e24db5b0ad8f9a4c6cef25
Критерій стосується номенклатури Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 14:38
Наявність підлокітників
ID: d2f181d89b694acd946611e190b6a3c1
Очікуване значення :
Ні
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 14:38
Матеріал каркасу
ID: ccfb552376f444e79f5fb35d5c38a95c
Очікуване значення :
метал
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 14:38
Висота сидіння
ID: 6922daddd9e24e89ab86ef4980e73aac
Очікуване значення :
460
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 14:38
Наявність конференц-столика
ID: 04463b54d6414a3980ca30d114a86cd2
Очікуване значення :
Ні
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 14:38
Тип ніжок
ID: cc74c15aef354b3b89d32af9d3fdc625
Очікуване значення :
звичайні
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 14:38
Хромування
ID: 92dd7d14993541c5aa845aaecbc7a80a
Очікуване значення :
Ні
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.11.2025 14:38
Наявність спинки
ID: 05b1a11972ea499b8a30838c78294211
Очікуване значення :
Так
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 60fce66c7e5b479490e3a590244125df
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Строк дії забезпечення виконання цього Договору у вигляді гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
Дата створення: 26.11.2025 14:38
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 941090629df245f1bab1a6ca38609f5b
Очікуване значення :
31
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа.
Дата створення: 26.11.2025 14:38
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(ПОСТАЧАЛЬНИК до підписання Договору зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді гарантії, у розмірі 5% від ціни Договору.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 37de1840ae13444ba2c73d36b34318d4
Очікуване значення :
5
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній