• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Стільці офісні. - ДК 021:2015 (39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)

Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах відповідно DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Дата виробництва (виготовлення) ТОВАРУ не раніше 2024 року. Колір - чорний Кількість - 1718 шт. Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.

  • Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 30.11.25 16:00)
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 30.11.25 16:00)

1 202 600.00 UAH без ПДВ
Номер: f260c27560514cb08e70c67034294a64
Внутрішній номер закупівлі: 27281292
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-26-012057-a   
Замовник: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактна особа: Салій Надія Миколаївна 0487271430 ntvk@odz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 202 600.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.11.2025 14:38 - 30.11.2025 16:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стільці офісні, зі спинкою, металеві, 460мм
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 1718 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 65098, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Степна, 2 На карті