-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область. Коригування (I черга будівництва) (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 5 робочих днів
325 344 835.00
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 7df541ee502b4c73b5c4b8bf991ae1b9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: b02243700bd843e38abf0bd68d0936c5
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 58cf901dcc744c49ac10bb38f590e2db
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: d07b6c7bef924c82943609186713fa7c
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 292b23a240474c3aa0030b89cd8f78f4
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: e7ffe3373bb84914a6ac0294608a35bd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 95ee37bdc0a2401fb3ffc1963fb2fbb5
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 8abd060e2c0846c89227a91824bc7b9b
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 81867dcbcc784abb982c314c9cae619e
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: ca9b32526e484bba9a1fd5c879216f57
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 9e3a1408bf99452ba59f05a804df907c
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 0e5a1e1c0bd54d2b9344f53115074743
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 10d7c77594734f0dae591334c9712fb4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 854a70c5eb2c41a09f96e6a1c05f669d
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 9d578ff1b96442b68f75a8d8d8a0ed68
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 224e38abfd6c4ba9b60d2cbd75153c33
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 78bf91fde57b40cf90d2d73e066826ef
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 938bc591044d491ca58be0edff09c513
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 88f2f3d104e94c01a250f5b4bb9c58a7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 1d78657607a44bc8ba0410180af41a02
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 24999288211a4edea356f21566fa4025
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8e134da8bc2345d9a420bff6d46a7cd2
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f8bbf5b511fc4225a37ff55715b0c1f7
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 5401d3f9f1714866bea8611c0f865704
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: b17103a8da5f4b23bc840ef13f16f42f
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 356d83b218f54b00b90c453433ef7cf5
Критерій стосується лоту Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область. Коригування (I черга будівництва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням (Таблиця 3).
На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі відносяться:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи);
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи);
- майстер (не менше 1 особи);
- інженер з охорони праці (відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та наказу Держкомітету з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005р. «Про затвердження типового положення про охорону праці»).
Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі:
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо));
- робітники (не менше 73 особи).
ID: 6d4c1b17fe374ac5997cd5ef840b1ac6
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 2f51780d183140dcaf886c198e07ae06
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 4aee8efbd9f54e0c977576cc664c7757
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 55d875e5137b44128c65c26880c4f424
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 9a66c346d33d4ab9b7a87437ff99b4c6
Критерій стосується лоту Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область. Коригування (I черга будівництва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Учасники обов’язково включають у Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) будівельні машини і механізми, необхідні для виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме:
Автобетонозмішувачі не менше 1 одиниці
Автогідропідіймачі, висота підйому до 18 м не менше 1 одиниць
Автогрейдери середнього типу не менше 2 одиниць
Автомобілі бортові, вантажопідйомність до 10 т не менше 6 одиниць
Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність до 15 т не менше 2 одиниць
Апарат піскоструменевий не менше 2 одиниць
Асфальтоукладальники не менше 1 одиниці
Бетононасоси не менше 1 одиниці
Бетоноукладальник не менше 1 одиниці
Бульдозери не менше 2 одиниць
Екскаватори, мiсткiсть ковша від 0,25 м3 до 1,8 м3 не менше 5 одиниць
Котки дорожні, маса до 8 т не менше 1 одиниці
Котки дорожні, маса від 8 т до 13 т не менше 1 одиниці
Котки дорожні, маса від 13 т до 18 т не менше 1 одиниці
Котки дорожні самохідні ґрунтові, маса від 19 т не менше 2 одиниць
Крани баштові, вантажопідйомність від 5 до 10 т не менше 2 одиниць
Крани, вантажопідйомність від 25 т не менше 5 одиниць
Крани, вантажопідйомність від 10 т не менше 2 одиниць
Крани, вантажопідйомність від 16 т не менше 1 одиниці
Крани, вантажопідйомність від 40 т не менше 1 одиниці
Крани, вантажопідйомність від 50 т до 63 т не менше 1 одиниці
Крани, вантажопідйомність від 130 т не менше 1 одиниці
Машини поливально-мийні не менше 1 одиниці
Нарізувачі швів у бетоні не менше 1 одиниці
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми,
обладнання та устаткування), додатково подаються:
посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт).
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:
посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);
копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі, посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації.
У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник в Табл. 3 на вказаних працівників не заповнює графу 4, а в графі 5 «Примітка» зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору(-ів) оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про
наявність матеріально - технічної бази (офісних приміщень тощо).
У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми Таблиці 2.
В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає:
посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2 або
посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю), або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт).
3. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної (-их)/вимірювальної(-их) дорожньої(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
4. Учасник має підтвердити можливість виготовлення/постачання сумішей бетонних готових важких для дорожнього будівництва (надалі – бетонна суміш), шляхом подання в складі тендерної пропозиції інформаційної довідки згідно форми Таблиці 5 про наявність бетонного заводу з нижченаведеним документальним підтвердженням
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) бетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі та який(і) зазначений(і) у Довідці, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- документ(и), що підтверджує(ють) право власності на бетонний(і) завод(и),
- бухгалтерська довідка про знаходження бетонного(их) заводу(ів) на балансі учасника та/або інвентарну(і) картку(и) обліку основних засобів, що містять інформацію про найменування, кількість, інвентарний номер, балансову вартість активу.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) бетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі та який(і) зазначений(і) у Довідці, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- договір(и) оренди/суборенди та/або лізингу/сублізингу та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (для договорів, крім договорів лізингу/сублізингу: договір(и) має(ють) бути чинними на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю));
- акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) бетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
В підтвердження інформації щодо договору поставки тощо, учасник надає:
- договір(и) поставки суміші(ей) бетонної(их) (та/або договір надання послуг з виготовлення суміші(ей) бетонної(их)), що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містить умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю)) (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість/ обсяги поставки/відвантаження суміші(ей) бетонної(их));
Бетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення бетонних/цементобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9208:2022 та ДСТУ Б В.2.7-96-2000, про що Учасником надається чинний(і) атестат(и) виробництва на всі бетонні заводи, зазначені в Довідці.
У разі використання для виконання робіт за предметом закупівлі власного та/або орендованого (оренда, лізинг/сублізинг) мобільного бетоного заводу та за необхідності перебазування його до місця виконання робіт, учасник в складі тендерної пропозиції додатково надає гарантійний лист, яким гарантує розташування бетонного заводу з дотриманням тривалості транспортування бетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання. При необхідності перебазування орендованого бетонного заводу, учасник додатково надає лист – згоду власника бетонного заводу на перебазування.
Мобільний (ні) бетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення бетонних/цементнобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ 9208:2022 та ДСТУ Б В.2.7-96-2000 за місцем його фактичного розташування на дату подання тендерної пропозиції, про що Учасником надається чинний(і) атестат(и) виробництва на всі бетонні заводи, зазначені у довідці.
Тривалість транспортування бетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати більш ніж 1 годину, відповідно ДСТУ – Н Б В.2.3-36:2016. При застосуванні спеціальних добавок, тривалість транспортування може змінюватись з врахуванням рекомендацій виробника добавок. У разі використання учасником спеціальних добавок з метою збільшення тривалості транспортування бетонних сумішей, учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- гарантійний лист, в якому учасник гарантує використання тих чи інших спеціальних добавок із зазначенням назви/найменування/виду добавки та виробника спеціальної добавки, расходу спеціальної добавки. Також учасник гарантує, що використання спеціальної(их) добавки(ок) не призведе до збільшення вартості бетонної суміші.
- рекомендації виробника добавки(ок), які підтверджують можливість збільшення часу транспортування бетонної суміші, із зазначенням расходу спеціальної добавки, завірені підписом (із зазначенням посади) уповноваженої особи виробника та печаткою (за наявності) виробника.
- висновок/ протокол випробувань незалежної лабораторії, в тому числі щодо живучості бетонної суміші в результаті використання спеціальної добавки, завірені підписом (із зазначенням посади) уповноваженої особи незалежної лабораторії та печаткою (за наявності) лабораторії.
Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) бетонної суміші із місця відпуску бетонної суміші до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником вимог щодо часу транспортування бетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою таблиці 6.
Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає:
“Маршрут транспортування бетонної суміші, проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, згідно розрахунку час транспортування бетонної суміші до місця виконання робіт становить:
S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв.
Vпнп (49 км/год)
S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв.
V тп (37 км/год)
S птдо (_____ км)
= ____ год. ____ хв.
V і (28 км/год)
S мнп (_____ км)
= ____ год. ____ хв.
V нп (25 км/год)
S мнп (_____ км)
= ____ год. ____ хв.
V нпб (24 км/год)
РАЗОМ: ______ год _______ хв.
де:
Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км;
Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км;
Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км;
Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год.
Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год.
Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год.
V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год;
V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год.
Середня відстань перевезення бетонної суміші становить_____ км”.
ID: ea140e4150154bacb6ad60cb3dbb32f9
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 352422f9717b4bbb8eaa2a6848c39ae5
Критерій стосується лоту Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область. Коригування (I черга будівництва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеною формою (Таблиця 4).
Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів)
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта та інші дані згідно Таблиці 4.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами).
Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) надавати не обов’язково.
Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії та/або на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостів або шляхопроводів на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії (у тому числі, у складі договорів на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору.
У разі, якщо учасник надає аналогічний договір, який виконувався поза межами України, учасником зазначається еквівалент відповідності щодо категорійності доріг за складністю виконання робіт, природою, методологією та обсягами. В такому випадку учасник додатково надає лист-пояснення щодо еквіваленту відповідності категорійності доріг, аналогічних видів робіт, їх обсягів та у разі необхідності іншої інформації, яка вимагає пояснень щодо аналогічності договору.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
Роботи Обсяг виконання
земляні роботи 6670 м3
влаштування геосинтетичного матеріалу 18677 м2
влаштування основи з піску 14007 м2
влаштування основи з шебенево-піщаної суміші 14973 м2
влаштування основи з шебенево-піщаної суміші обробленої цементом 2355 м2
влаштування основи із пісного бетону 8918 м2
покриття із цементобетону 8918 м2
влаштування шару із асфальтобетонної суміші 5000 м2
влаштування тонкошарового покриття із литої емульсійно-мінеральної суміші 8918 м2
нарізання швів у цементобетонному покритті 1934 м
будівництво/реконструкція/капітальний ремонт штучної споруди 1шт. або не менше
50 пог. м.
ID: 086fe59b4de24cb9821566b955ce6ffb
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: db658e3014c1423e94f0de55acf1fbbf
Критерій стосується лоту Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область. Коригування (I черга будівництва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 №73, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції копію фінансової звітності за будь-який з попередніх трьох років, а саме:
- копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий.
Учасники процедури закупівлі, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату подання тендерних пропозицій.
У випадку, якщо Учасником процедури закупівлі на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі фінансової звітності, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме:
Обсяг річного доходу (виручки) Учасника процедури закупівлі, відображений у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) (рядок звітності 2000) за будь-який з попередніх трьох років (2022 або 2023 або 2024) або за завершений звітний період поточного року, який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб’єктами господарювання, повинен бути не менше 50 % від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
У разі участі у процедурі закупівлі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації шляхом подання інформації про узагальнення об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання (у разі наявності) на підставі наданої об’єднанням інформації, зокрема, копій документів кожного учасника, що складають фінансову звітність, за звітний період.
ID: 8ec7e666d7f84f509bea78f8a1a2a47f
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: d80ec78fcdbc49118717b88bb0476167
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: a9a606417b5148ad86a9fc61a6c98e3c
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 4bac6b5a024f4a90830fcaef28b10b59
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 2ea56320d8314c04a8f86e05702f5939
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 28405339ae9540daa1edc497cace04dd
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Мова тендерної пропозиції
ID: 405357af580040388881d3aca11d5b8d
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: d7d8b577c32949a0849705caf9c928df
Критерій стосується лоту Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область. Коригування (I черга будівництва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 1 626 724,18 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
код ЄДРПОУ: 03451526
IBAN: UA338201720355169092200001085
Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172.
ID: 9344c2199704431486577234e27643dc
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 0bacc868248b470ca6bf7205db911dfc
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: f79b3f5393e74e139c17deca42ce154f
Критерій стосується лоту Реконструкція автомобільної дороги М-06 Київ - Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці км 129,6 – км 151,73, Житомирська область. Коригування (I черга будівництва)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 1eb0191154bc4d34979ed99ad3cfaa6e
Очікуване значення :
31
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору про закупівлю.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія.
Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758) та така, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації.
Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022) у формі електронних документів. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі.
Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору.
Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації.
Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області (код ЄДРПОУ 03451526),
IBAN: UA338201720355169092200001085
в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172.
Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць.
Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Банківська гарантія повинна містити:
- повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією);
- найменування бенефіціара за гарантією (Замовника);
- посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі;
- суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника;
- положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі;
- безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів;
- положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи;
- покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала;
- положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом;
- строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць;
- повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків).
Текст банківської гарантії не має містити:
- посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом);
- умови про зменшення відповідальності банка у будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією);
- умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо);
- обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією;
- умови відкликання гарантії банком-гарантом.
Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку.
Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором.
Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 96213e205cb34e9b85b599df5920f67f
Очікуване значення :
5
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 8ed57e5d6c5341d4886c2b43eba3e671
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.11.2025 15:13
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 7b8f3b303644464ebd5bfdc1b8055a40
Очікуване значення :
120