-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт існуючої аварійної внутрішньо будинкової системи електропостачання та електроосвітлення адміністративної будівлі департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації по вулиці Просвіти 4а у місті Львові» Коригування
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 12 днів (до 04.12.25 01:00)
4 608 498.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
12
дн
18
год
04
хв
45
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: ce16e2e5a37a4ce0a17b4900dceefb10
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 45eb782427524700bae39aab9f2ceab7
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: f0b5f8613d1f4a8185a29010ee1a86be
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: d19419f59fe14feb9072265cab4a85a3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2a455aed8a55475c992192c2819300ed
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 61a840568040453dbf4a292a893848cb
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 5732610d7b98499c9e0d5ab78b0b17e2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 6157b27910f742bfa5c439a6946ac6a4
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: dc13fc203fef484c810b331d4c685ca4
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 1555ebea672d4821b54ff3d04a35188a
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 40f9c8442e3a4beea3180a4af802241d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 7acf81d2e90f4b0f95bb3efd6370fe28
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 7ce1f2ee9fa644f6b1a483ec69b24f0b
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 2ec5f5c9e7ce48e5bbf93953cee9276c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 9c27d1970b224e729028fb029bda043c
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 610dbc3870834519b6e4f8795d4a5319
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: edf0cdc96d0f49c78129430c5714d85a
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 6e72afca252c4d818fc1d59eecc17ab0
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 5ab7d6f5daa744cb87b4dcddfb8fe733
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 5856fdda94f240f797dd6d1f8dcee8ef
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 0f260c515c74418b91dad103b016cb30
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: ce19672e134b4204a92c74309b2c8be0
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: f627b45c4e904f49afe029e317136053
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт існуючої аварійної внутрішньо будинкової системи електропостачання та електроосвітлення адміністративної будівлі департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації по вулиці Просвіти 4а у місті Львові» Коригування
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю(Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю: Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за 2024 р., - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за 2024 р.; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за 2024 р.. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 р. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасники-нерезиденти - перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, за попередній рік (від початку роботи, якщо учасник працює менше одного року). Обсяг чистого доходу за 2024 рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше від очікуваної вартості даного предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про обсяг чистого доходу за 2024 рік.)
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю
ID: e68d0d98fc7b4dd59b504dabb3398be4
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 77fa609a322e4f699d6e3946ff1166b0
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт існуючої аварійної внутрішньо будинкової системи електропостачання та електроосвітлення адміністративної будівлі департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації по вулиці Просвіти 4а у місті Львові» Коригування
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).(Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Подається у наведеному в Додатку №1 вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «Г» Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічного договору (не менше 1 виконаного договору), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – капітальний ремонт будівлі, або споруди, або приміщеннь *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3). 3. Скановану з оригіналу копію листа-відгуку про співпрацю за договором від замовника по договору, що вказаний в Таблиці «Г». Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням інформації про належне виконання договору.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
ID: 6d2f2df537bd484baf38da00e8f536d0
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 6f5400a653af4442bd22ec88305131cc
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт існуючої аварійної внутрішньо будинкової системи електропостачання та електроосвітлення адміністративної будівлі департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації по вулиці Просвіти 4а у місті Львові» Коригування
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Подається у наведеному в Додатку №1 вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Примітки: Учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, ця інформація подається відповідно до розділу №5 Додатку №1, а такі особи не включаються в вище вказану Таблицю Б. 1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, згідно таблиці Б, учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу), або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази, або витяги з наказів про прийняття на роботу та/або переведення на посаду шляхом надання сканованих з оригіналу копій. - скановану копію оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису - обов’язкова наявність у працівника учасника (не менше 1 такого працівника) чинних на дату подання пропозиції відомостей про знання по Програмі підготовки до дій у надзвичайних ситуаціях» (надати підтверджуючі документи: протокол (або витяг з протоколу) та посвідчення про навчання у сфері цивільного захисту) . - обов’язкова наявність у працівника учасника (не менше 1 такого працівника) чинних на дату подання пропозиції відомостей про знання по Програмі підготовки до дій у надзвичайних ситуаціях» (надати підтверджуючі документи: протокол (або витяг з протоколу) та посвідчення про навчання у сфері цивільного захисту) . 2. На підтвердження виконання вимог Закону України «Про охорону праці» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявної атестації робочого місця на атестоване не менш ніж 1 робоче місце в учасника. 3. Учасник підтверджує наявність: - працівника, що здійснюватиме загальне керівництво працівниками, які виконуватимуть заявлені роботи – виконавець робіт – не менше 1 особи; - інженера з охорони праці не менше 1 особи; - інженера з пожежної безпеки з профільною освітою за напрямком пожежна безпека. На підтвердження надати скановану копію документу що підтверджує наявність вищої освіти відповідно до Закону України «Про вищу освіту» . - інженера-проектанта в частині кошторисної документації. Кваліфікація інженера-проектанта з кошторисної роботи підтверджується шляхом подання сканованих копій кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця / кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг) за напрямом «інженерно-будівельне проектування (в частині кошторисної документації)», копію страхового полісу про страхування цивільної відповідальності. 4. Учасник повинен підтвердити наявність в штаті не менше одного працівника (електрика/електромонтажника/електромонтера), що допущений до роботи в електроустановках напругою до 1000 В. На підтвердження даної інформації надати відповідне чинне посвідчення про результати перевірки знань з охорони праці (група електробезпеки не нижче III).)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 2647dc62b7704cc9b84da652f5df691f
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 3d96dd5a6916406bafb97496db50cd5a
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт існуючої аварійної внутрішньо будинкової системи електропостачання та електроосвітлення адміністративної будівлі департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації по вулиці Просвіти 4а у місті Львові» Коригування
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(Подається у наведеному в Додатку 1 вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій *Ця довідка повинна відображати машини, механізми, обладнання, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів Учасника розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Примітка: у разі якщо учасники під час формування тендерної пропозиції, планують замінити машино-механізми на інші, які виконують аналогічні функції, або роботи, що визначені в технічній специфікації можуть бути виконані без застосування вказаних механізмів, то вони зобов’язані відобразити таку заміну шляхом подання у складі тендерної пропозиції відомостей ресурсів до кошторисів та (за бажанням) пояснення щодо невикористання вказаних механізмів у своїй пропозиції. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. 1. Для підтвердження інформації про залучену автомобільну техніку (на автомобільному ходу) зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); -у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії свідоцтв про реєстрацію та копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції; або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС2. У відповідності до пп.1 п.1 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» - 1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. 3. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.)
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 8551dd263f7c40d2af2d7045d0a0fc07
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 1b9c2381ff474d6d8a0816f11a812d9d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт існуючої аварійної внутрішньо будинкової системи електропостачання та електроосвітлення адміністративної будівлі департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації по вулиці Просвіти 4а у місті Львові» Коригування
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 545b89bde58d41288e91cb7990766c66
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 9a219c937450491eb3862c0b70ed1f1c
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: ccc299aad42241ca97956381d3e63d41
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: b508ad3db5534b459c1218005f8bcdde
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: af675d9361c34650b5936f5ebd5b6709
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 8e45a053a2024a5e857ab4a2361dcd6e
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 19a6a9c0ee484d398303e954c008904b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Мова тендерної пропозиції
ID: 0bc95bbd08b44e96a69c166822dbd1c2
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: a397191e255c434f92330f54dec3eb23
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт існуючої аварійної внутрішньо будинкової системи електропостачання та електроосвітлення адміністративної будівлі департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації по вулиці Просвіти 4а у місті Львові» Коригування
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. З метою встановлення даних щодо рейтингу банку подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 51cfc60ce3334f9297a66dadcab2ad97
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: b469b6ba10a346c9960341bb1627cdec
Критерій стосується лоту «Капітальний ремонт існуючої аварійної внутрішньо будинкової системи електропостачання та електроосвітлення адміністративної будівлі департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації по вулиці Просвіти 4а у місті Львові» Коригування
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: 0 день
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 46a135192af943e3866df42f022d8a9f
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору): 4) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 5) копія банківської ліцензії видана банком; 6) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: d34da6d647fb4968a7e09ca8dd82ad27
Очікуване значення :
5
Строк дії тендерної пропозиції
ID: e437992e293145d0a24199203caea31d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.11.2025 15:22
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 08b3bd7185534a919b2384aca654f32a
Очікуване значення :
90