-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Друк, порізка, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 8592007f48624487acc21f844cdba6d2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: fc0a495efa04405e8c5fe2bbab615cba
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: a2c308647121410da657758bc5115234
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 7adb989d5c514b28861f4323093ebab3
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: dcf80ee6e912426ba0655ccfbb1c0654
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 1cfee3a7c634496ba97df4fa5ddc7118
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 3f842f85dea34b448b26464d21b1a04a
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 2dbdacd467b14ae4b976b0cc358c1d0e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 8a85f115ddce41aa84dc5d11d76f933d
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 57ba8e6d72b341baa202bda1c98fbe8c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: e2d8ccc4bbbd423f95a9f2122e80b683
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: c12e5ceb30604a1fa2acc6371104b623
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c8c7009b221549718e4d7e7f74e5cf00
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2abe3b152afa415a978cbbda73a0ed73
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 1e44678c8304424da894f7b851af6c8b
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: d9da359000794b629756729ec05bb502
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 4c13e2f3f20441b5a62fa28c087d0c3b
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 22cb3bce1de54a1fb34325a4b9356e30
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 95ebd2c2afcc461b8fe5956d8c4a7906
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 02e0430716de416c81aa7a3e9f35ab66
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 7f7c3b3c2e334e429a31175a6b469066
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: da3882b3b90641dc9e5536b8baf68fe3
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: e6ab3ff486c74a2493649b44224bd77c
Критерій стосується лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.11.2025 16:31
Документ
Документи визначені пунктом 2. Додатку 2(На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Кількість працівників, для виконання договору не може бути меншою ніж 5 осіб. Обов’язковою умовою є підтвердження наявності трудових відносин учасника з технологом з фаховою (поліграфічною) вищою освітою та досвідом роботи не менше 1 року за спеціальністю (підтверджується копіями диплома, трудової книжки, наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності) або за цивільно-правовим договором, строком що не може бути меншим ніж до 31.12.2026 року.
Дана вимога зумовлена проведенням закупівлі на 2026 рік (з 01.01.2026 по 31.12.2026).
На підтвердження Учасник повинен надати копії наказів або витяг(ів) з наказів про призначення на посаду та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують
факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України (на всіх працівників, зазначених у Довідці.
Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних від всіх працівників, зазначених у довідці. В довідці вказати особу, що буде здійснювати доставку рахунків та забезпечить вчасну доставку та розвантаження рахунків (в разі здійснення доставки персоналом Учасника).
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 08151b23a43848fb8208baffa2ccc2ec
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: d6b230484cc44343b3f35abb6ec1e570
Критерій стосується лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Документи визначені пунктом 4 Додатку 2(На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік. Учасник має підтвердити що обсяг річного доходу (виручки) учасника закупівлі за відповідний період не є меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді), які підтвердять, що обсяг доходу (виручки учасника за відповідний період не є меншим ніж очікувана вартість даної закупівлі). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Замовник дотримується вимог п. 3 ст. 16 Закону № 922 ЗУ «Про публічні закупівлі», що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно встановлення даного критерію зумовлено тим, що учасник має довести фінансову спроможність виконати обсяг послуг які вказані Замовником по даній закупівлі.
Замовник залишає за собою право перевірки наданої інформації на ресурсах https://youcontrol.com.ua/ або https://opendatabot.ua або https://prozorro.gov.ua/ щодо відповідності поданої інформації. За невідповідність в поданій інформації учасником та перевірки інформації Замовником на вказаних сайтах Замовник відхиляє пропозицію учасника у відповідності до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.)
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
ID: 1404cde1135a4ca3908fdde68a2599b8
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: e8f184498a334172919fa13ad3696e97
Критерій стосується лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.11.2025 16:31
Документ
Документи визначені пунктом 3 Додатку 2(На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.
**Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за кодом ДК 021:2015 79810000-5 – Друкарські послуги або згідно предмету закуіпвлі даної тендерної документації в кількості не менше одного договору не раніше 2022 року на суму не меншу ніж очікувана вартість закупівлі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». Замовник має бути впевненим, що потенційний переможець- Учасник має досвід надання послуг згідно предмету даної закупівлі та має наявний персонал, обладнання, матеріально-технічну базу та технології для виконання таких послуг.
На підтвердження Учасник надає в складі тендерної пропозиції копії підтверджуючих документів (копії договору(ів) та додаткової(их) угод до нього(в разі їх нявності), акти виконаних робіт за весь період виконання договору (в підтвердженні виконання слід розуміти наявність виконання в актах наданих послуг/виконання робіт друку в кількості не менше ніж кількість визначена підпунктом 4 пункту 1.5 Технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації та сумарною кількістю не менше ніж по підпункту 4 та підпункту 1 пункту 1.5 Технічної специфікації, що викладена в Додатку 3 до тендерної документації), позитивний лист відгук від контрагента зазначеного в довідці датований не раніше 2022 року.
Дана вимога зумовлена підтвердженням в учасника наявного аналогічного досвіду виконання робіт, що передбачені даною закупівлею та викладені в вимогах технічної специфікації та потреби Замонвика.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: db0d462c1ef9488ea144f2acc4aab3bb
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 0b2d2e3e48eb49d7817ca217ba3bf744
Критерій стосується лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Документи визначені пунктом 1. Додатку 2(1.1. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності, а саме форма ОЗ -1 або відомість про наявність основні засоби або інший документ, який підтверджує право користування: договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Технічні (швидкісні) характеристики обладнання повинні підтверджувати можливість виготовлення рахунків у кількості не менше 600 тис. одиниць за день, а також наявність резервного обладнання з даною потужністю друку не менше 600 тис. одиниць за день. На підтвердження Учасник має надати копії документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності або копії договорів на право користування оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та інше та акти приймання-передачі учаснику такого обладнання, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці обладнання, технології. Всі документи мають бути скановані з оригіналів договрів.
Скановану копію технічного паспорту на транспортний засіб, що буде здійснювати доставку рахунків або скановану копію договору про надання послуг кур`єрської доставкою.
На підтвердження учасник має надати документи, що підтверджують право власності,на виробничі та складські приміщення, обладнання тощо, або документи, що підтверджують право користування (договори оренди).
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців)
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 08ae46217290411e8e3d3e5f771d7c6a
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: d3d3c1353c2548bea57cc93edeafb263
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
довідка довільної форми(Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 Перелік документів та інформації для учасника.docx 0041cedddf0740e299bd38ad27bf0810
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: b7ee268d2bf247658941ac8f4f9b5415
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 933ccd912df24cf5804994c2f558b138
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 8adc5809ea854afd9d8b6a0bcabbcf5c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 7dc1743671fe4a8bb68a84e61685972a
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 1c8f9bddd11a4d4f803a91c8da2773bf
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 8e1b95705e3d4c35bb00e40ac95c4237
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 8074c2a74e1e4b179565c9507d47d78c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Мова тендерної пропозиції
ID: 86f7fb8797fe4cd2a0a9fbc20ff1fcfb
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: e5ccf9ad28e24f8d8328af1578847911
Критерій стосується лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
75000,00 (Сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок)
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з покриттям.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції:
вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме:
1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка наведена у цьому додатку до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут»
Місцезнаходження Замовника: 18001, м. Черкаси. вул. Благовісна, 166
Код ЄДРПОУ: 42474208 (ІПН 424742023015)
IBAN № 933545070000026004301518812
Філія-Черкаське обласне управління
АТ «Ощадбанк»
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
▪ повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
▪ код банку (у разі наявності);
▪ адреса місцезнаходження;
▪ поштова адреса для листування;
▪ адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк);
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
▪ повне найменування — для юридичної особи;
▪ прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
▪ ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента;
▪ реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
▪ серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
▪ адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
▪ повне найменування юридичної особи;
▪ ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія;
▪ адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
▪ дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
▪ назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
▪ назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
▪ ліцензія на здійснення страхової діяльності.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
▪ вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка наведена у цьому додатку до тендерної документації;
▪ вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
▪ можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.
Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Особливостей:
1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
ID: 575f3b03e59542d4a01a5bf09cbe6db6
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(75000,00 (Сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок)
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з покриттям.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно).
Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут»
Місцезнаходження Замовника: 18001, м. Черкаси. вул. Благовісна, 166
Код ЄДРПОУ: 42474208 (ІПН 424742023015)
IBAN № 933545070000026004301518812
Філія-Черкаське обласне управління
АТ «Ощадбанк»)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 1 Перелік документів та інформації для учасника.docx 0041cedddf0740e299bd38ad27bf0810
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: f583b5219934470a9ca60aba4021a6ef
Очікуване значення :
3
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 4e254026370a4ffa9441d9a7e785a841
Критерій стосується лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 7a1a6a0bea3a455fb5a11c2a0469bd54
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: d77b62f45ae44f4187857768aefefa79
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Документ
платіжнне доручення(Розмір забезпечення вноситься Виконавцем протягом 5 днів з моменту оприлюднення Замовником у електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Підтвердженням внесення визначеного у даному пункті Договору розміру забезпечення виконання умов договору є платіжне доручення, що завантажене в електронну систему Прозорро.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% відсотків вартості договору про закупівлю.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: безготівкове перерахування грошових коштів на рахунок замовника
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту укладення договору до повного виконання зобов’язань сторонами договору
Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: шляхом безготівкового перерахування на розрахунковий рахунок грошових коштів за реквізитами:
До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю:
Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут»
Місцезнаходження Замовника: 18001, м. Черкаси, вул. Благовісна, 166
Код ЄДРПОУ: 42474208 (424742023015)
IBAN UA 933545070000026004301518812
Філія-Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк»
Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору на закупівлю (зазначається назва предмету закупівлі та номер оголошення)».
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору.
Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: часткове або повне не виконання зобов’язань за договором закупівлі.
У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.)
Пов'язана тендерна документація: Додаток 5 Перелік документів та інформації, що подається переможцем.docx 760c4fc1427e4f42b741440b911d16aa
забезпечення виконання зобов’язань договору про закупівлю, а саме договору про надання друкарських послуг.
ID: ec1ff698002e4bbea390a8ccd0e63900
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 5a722f65e2394bc8a6b29d0b1a0a983f
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 07.11.2025 18:01
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: d3a9f0923c5b4846b00210716efec640
Очікуване значення :
120