• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення адміністративного будинку департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації 4а по вулиці Просвіти у місті Львові» Коригування

Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 12 днів (до 15.11.25 01:00)

2 716 363.20 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
12
дн
12
год
10
хв
09
сек
Гарантія - 13 581.82 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 08cf37eea6d14e4c92f8e28bb96e993a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 8bd4084653fd4362ac051c68a32db1ae  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: dfe1ff3d304a4a56aa7a3766ab0cef01  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b976b248b5134bdfad2577946e70b94f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 378f476313c9401ba4b8d9cbbc65227c  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 539f627f7f8146d5b7ff07e130e9387f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 9286d2f1cea8434d993d0798531d706b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 214432b96fb8440ab791164399b4c363  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: aa74285e78fd4c6c9c3057fd2b6048cc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: c75cc1f90d7d488d9d06dea026a2bfa1  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 51dcabb88ac0459da9a8cb444f7b0ded
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 58e067c1353b4e8cb11f46dc05799ffa  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 810bc44fde0a493892f04491d82abb20  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: cb341d9ac9a446f6937b0aa9684b5856
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: d863013d3d7b4b828e32828d1efe3ac3  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: c01ccd26699c4ac39944e766d0f6634a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 6412e970651a4225bd2072339d36ffba  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 4fd92bb67de44cfdb07eb2c415aeb262  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 4f5700bb42484e6596f51f568b4c3eee  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 99bc2f1c3f8f44c58d7e0ca5b07db315
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 8c7dad7d17ee4412bbca5804019c65c2  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 07852cdd8ce64b03a9a04eae263f8df8  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: b0e2604b8093408aa0b8de11ccbaeddf
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення адміністративного будинку департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації 4а по вулиці Просвіти у місті Львові» Коригування
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю(Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за 2024 р., - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за 2024 р.; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за 2024 р.. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за 2024 р. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасники-нерезиденти - перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, за попередній рік (від початку роботи, якщо учасник працює менше одного року). Обсяг чистого доходу за 2024 рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше від очікуваної вартості даного предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про обсяг чистого доходу за 2024 рік.)
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю
ID: bc83b3ef27ae4b85b8aa35fec5ef7c0b  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: f4097992a78449d0a7528e369a277abd
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення адміністративного будинку департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації 4а по вулиці Просвіти у місті Львові» Коригування
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).(Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Подається у наведеному в Додатку №1 вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «Г» Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічного договору (не менше 1 виконаного договору), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – капітальний ремонт будівлі, або споруди, або приміщеннь *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. 2. Документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідки КБ-3). 3. Скановану з оригіналу копію листа-відгуку про співпрацю за договором від замовника по договору, що вказаний в Таблиці «Г». Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням інформації про належне виконання договору.)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
ID: 691c00ad08e54bc2ae39fe401e851205  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 0ce5bf223abf4c9e94f47906d0414fd7
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення адміністративного будинку департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації 4а по вулиці Просвіти у місті Львові» Коригування
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(Подається у наведеному в Додатку №1 вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця А Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право власності на вказане майно; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеного рухомого майна (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. *Примітка: на етапі виконання робіт учасник може залучити додаткову техніку/механізми/обладнання, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені ним у довідці. 2. Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.)
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 8b75e5f209dc405185990a153eaae023  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 7c96666c3b0e4ae1abd0d88f66f5a44e
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення адміністративного будинку департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації 4а по вулиці Просвіти у місті Львові» Коригування
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: a4696454e17c4564b19e2622c0b5ae9f  
Очікуване значення : Так  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 52a8a06436dd4d3a8f8d317e0a62e9d7  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: df93fe40f7ea459d8d012bcac3447348
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення адміністративного будинку департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації 4а по вулиці Просвіти у місті Львові» Коригування
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Подається у наведеному в Додатку №1 вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Б Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід *Учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, ця інформація подається відповідно до розділу №5 Додатку №1, а такі особи не включаються в вище вказану Таблицю Б. 1. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - копії трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або накази про переведення на посаду; - обов’язкова наявність у працівників учасника (не менше 2 працівників) чинних на дату подання пропозиції відомостей про знання по Програмі підготовки до дій у надзвичайних ситуаціях» (надати підтверджуючі документи: протокол (або витяг з протоколу) та посвідчення про навчання у сфері цивільного захисту) - обов’язкова наявність у працівників учасника (не менше 2 працівників) чинних на дату подання пропозиції копії документів про проходження працівника навчання з пожежної безпеки: скан-копію протоколу (або витягу з протоколу) засідання комісії з перевірки знань та посвідчення, що чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 2. На підтвердження виконання вимог Закону України «Про охорону праці» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявної атестації робочого місця на атестоване не менш ніж 1 робоче місце в учасника. 3. Учасник підтверджує наявність: - працівника, що здійснюватиме загальне керівництво працівниками, які виконуватимуть заявлені роботи – виконавець робіт – не менше 1 особи; - інженера з охорони праці не менше 1 особи; - інженера з пожежної безпеки з профільною освітою за напрямком пожежна безпека. На підтвердження надати скановану копію диплому. - інженера-проектанта в частині кошторисної документації. Кваліфікація інженера-проектанта з кошторисної роботи підтверджується шляхом подання сканованих копій кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця / кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг) за напрямом «інженерно-будівельне проектування (в частині кошторисної документації)», копію страхового полісу про страхування цивільної відповідальності. *Примітка: на етапі виконання робіт учасник може залучити додаткову кількість працівників, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені ним у довідках.)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: b12cda80c68948a6a5c4a4923dcf2bcd  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 703362691f5d4f90a876b43ca9be821d
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 17aed35bb0d448c185f832b9e81a7099  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: d9321cf2aba8493bbfa5a35710853e54
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 1f79a3513da74921ae92b65809f46836  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 9589d91191274ba8b03a3b6899d4ed50
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Мова тендерної пропозиції
ID: f3a69408a0544b7ebcf07f6d8a949c63  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: c1604471af0945f8a83bc211b67eae44
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення адміністративного будинку департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації 4а по вулиці Просвіти у місті Львові» Коригування
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. З метою встановлення даних щодо рейтингу банку подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 0f9599c8635444dc927cc7c1083fe83c  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 0871a718dea44cb8bb1c1555a0985064
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення адміністративного будинку департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації 4а по вулиці Просвіти у місті Львові» Коригування
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: cdc28373fef34bd5a8f9d9c57bbf6352  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору): 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 2) копія банківської ліцензії видана банком; 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком що чинні на дату укладення договору): 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах»; 2) копія банківської ліцензії видана банком; 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: d777e8db4d6f468496856c9cf8ee7882  
Очікуване значення : 5  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 031e9d6eaf6f42468017d431f02edae9
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 11:23
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 0c1266aa658c419884514f00c7d4e1d1  
Очікуване значення : 90