• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папки на зав'язках

Порядок здійснення оплати Оплата товару здійснюється банківським переказом на рахунок Продавця, що зазначений в цьому Договорі. Розрахунки за наданий товар проводяться після фактичного його отримання та належним чином оформлених документів, що складаються з Рахунка – фактури та видаткової накладної (в двох екземплярах підписаних Продавецем протягом 14-ти банківських днів ( за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків). Видаткова накладна підписується Сторонами при відсутності заперечень Сторін, а саме заперечень Покупця відносно якості, кількості та своєчасності надання товару. Поставка Товару Поставка Товару на виконання цього Договору здійснюється протягом календарного року згідно заявки (замовлення) Покупця. При поставці товару Продавець повинен надавати копії сертифікатів (паспортів) якості на Товар. Датою поставки Товару є дата вказана в накладній, проставлена уповноваженим представником Покупця в день його прийняття. Товар затарюється (пакується) таким чином, щоб виключити псування та/або знищення його на період поставки. Вартість тари та пакування входить до ціни Товару, тара не повертається. Товар відвантажується на умовах DDP склад Замовника у м. Львів вул. Личаківська, 26 згідно Міжнародних правил тлумачення термінів «ІНКОТЕРМС» (у редакції 2010 р.), які застосовуються з урахуванням особливостей, пов'язаних із внутрішньодержавним характером Договору, а також тих особливостей, які випливають з умов Договору. Покупець приймає Товар: за кількістю - відповідно до накладної; за якістю - відповідно до документації, що засвідчує якість товару. Перехід права власності на Товар від Продавець до Покупця настає в момент передачі товару та підписання накладної уповноваженим представником Покупця.

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 05.11.25 07:00)

5 000.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: a03f6ecf185a4337ae04b956a72eed0b
Критерій стосується номенклатури Папки на зав'язках
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 09:06
Товщина обкладинки
ID: fca1131a0cc544bc8372554d859fd5ec  
Мінімальне значення : 0.3  
Максимальне значення : 0.3  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 09:06
Кількість аркушів
ID: 28c6c0f8176c4852a07fac59b66503b6  
Мінімальне значення : 10  
Максимальне значення : 10  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 09:06
Колір
ID: 7b72b2c3f0b54243b2a0ba79871133dd  
Очікуване значення : білий / сірий  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 09:06
Формат паперу
ID: 9eaa811597954a25a8746d5a7d35f7b1  
Очікуване значення : A4  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 09:06
Вид
ID: 28640867ead94b168b363b51def46679  
Очікуване значення : з клеєним клапаном  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 09:06
Тип
ID: e1a52aa6089e46abae9a73c2a0f48449  
Очікуване значення : для паперів  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 09:06
Матеріал обкладинки
ID: 667b8f68115a451b93d7f96ec2965655  
Очікуване значення : картон  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 31.10.2025 09:06
Бренд
ID: 7c4506ff367942b7bc6d39d1e3b68dc4  
Очікуване значення : 4OFFICE / AXENT / BUROMAX / ECONOMIX / NORMA / ROMUS / UNITED OFFICE  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження