• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папки на зав'язках

Порядок здійснення оплати Оплата товару здійснюється банківським переказом на рахунок Продавця, що зазначений в цьому Договорі. Розрахунки за наданий товар проводяться після фактичного його отримання та належним чином оформлених документів, що складаються з Рахунка – фактури та видаткової накладної (в двох екземплярах підписаних Продавецем протягом 14-ти банківських днів ( за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків). Видаткова накладна підписується Сторонами при відсутності заперечень Сторін, а саме заперечень Покупця відносно якості, кількості та своєчасності надання товару. Поставка Товару Поставка Товару на виконання цього Договору здійснюється протягом календарного року згідно заявки (замовлення) Покупця. При поставці товару Продавець повинен надавати копії сертифікатів (паспортів) якості на Товар. Датою поставки Товару є дата вказана в накладній, проставлена уповноваженим представником Покупця в день його прийняття. Товар затарюється (пакується) таким чином, щоб виключити псування та/або знищення його на період поставки. Вартість тари та пакування входить до ціни Товару, тара не повертається. Товар відвантажується на умовах DDP склад Замовника у м. Львів вул. Личаківська, 26 згідно Міжнародних правил тлумачення термінів «ІНКОТЕРМС» (у редакції 2010 р.), які застосовуються з урахуванням особливостей, пов'язаних із внутрішньодержавним характером Договору, а також тих особливостей, які випливають з умов Договору. Покупець приймає Товар: за кількістю - відповідно до накладної; за якістю - відповідно до документації, що засвідчує якість товару. Перехід права власності на Товар від Продавець до Покупця настає в момент передачі товару та підписання накладної уповноваженим представником Покупця.

  • Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 05.11.25 07:00)
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 05.11.25 07:00)

5 000.00 UAH з ПДВ
Номер: c2fd670dd201497f8c447d47cd906a21
Внутрішній номер закупівлі: 26954496
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-31-000630-a   
Замовник: Військово – медичний клінічний центр Західного регіону
Контактна особа: Никифорчук Сергій Іванович 380679041374 Nikiforchuk77@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 31.10.2025 09:07 - 05.11.2025 07:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папки на зав'язках
Код ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя
Кількість 1000 штука
Період постачання 31.10.2025 - 30.11.2025
Місце постачання 79010, Україна, Львівська область, Львів, 79010, м. Львів вул. Личаківська, 26, Хірургічний корпус, каб. 104 На карті