• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів)

Завершена

5 791 764.00 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення економічних правопорушень
ID: b711b4edaf53402eb7bf8953fae751d5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: a7650b9da79147dba193fc11329ac2d9  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: b1ad51a992d74ad4984d66b23a972709
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 9b72372a17184ebcb5318ee07818e55f  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: dc1dd217de4b4fd58edf2cedb1ea7030  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6aa3195b2fec4e87bbd20bfb63964716  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 8ad956721bba437dafdd6a4257a4aff5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 83d66e28b381481b91f17a47d113f49a  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 9e2289c9b08240e1b42ef0e001cc9015  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 848a4a763ca24827bf53eb377304a428
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: a22d550f95e14bbeb35f48d26d48490d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 20c35e9d774f4916ac884175e14c5472  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 3ce258e10b384b489489150d887b5933
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: adcf26a64b7f4413a0a892f53756b3e2  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e564045727ef498eb910e6669cc102b7  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 1a962c0a6aab451098f1e64751d25439
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 9559fa6459464ba68757d307c39bd229  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 81ce53b80a2d4133af153c20bbbb3316
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b9c17499b7d14a889b26101810719fe6  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2c6d0961857f4acdaa97da740f120670  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: a9c5d05101c14ebd8ad0a5d682f3a8c5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 306fa542bb99436c8dd7d13cefbf7a63  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: ddf0cb909e3c4445bbc1f8fcdf617251
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: d521dd5d3cf54a94bfb5e35ff5c8282c  
Мінімальне значення : 20  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 6781fe151e494b9cbdb817189be6d2f5  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: e79d9fb3271b473098d3aab5ec6343bb
Критерій стосується лоту послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів). * Аналогічним договором - є виконаний договір надання послуг з технічного обслуговування димових (димовентиляційних) каналів у житловому будинку. )
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 4b29c12ef07a46c79b896bbc209c229d  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 0e03148b7aaf47909a6cb3a744f5636d
Критерій стосується лоту послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 13:49
Документ
інформація про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(1.2.1 Довідка* у довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази, обладнання та автомобілів для виконання умов договору. Зазначена довідка обов’язково має підтверджувати наявність (але не виключно) наступного: - мановакууметр або еквівалент обладнання, яке виконує аналогічні функції, не менше 4 одиниць; - детектора горючих газів (течошукач), не менше 2 одиниць; - вимірювач швидкості (анемометри) або еквівалент обладнання, яке виконує аналогічні функції, не менше 4 одиниць; - набори для чищення, не менше 4 одиниць; - інспекційна система або еквівалент обладнання, яке виконує аналогічні функції; - відео інспекційний ендоскоп; - обладнання для чистки каналів TORNADO (роторний набір) або (еквівалент) та/або Savent Turbo (або еквівалент) не менше 4 одиниць; - пилосос для чистки каналів . Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази (офісні приміщення) та обладнання, необхідно надати документи, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) учасником матеріально-технічної бази та обладнання, зазначених у довідці. Підтвердні документи повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим строку надання послуг, а у разі якщо термін його дії є меншим, то учасник додатково надає лист про те, що такий документ буде продовжено/ пролонговано на строк не менше строку надання послуг). Договори оренди повинні містити перелік орендованої техніки та/або обладнання, а також надати гарантійний лист від власника техніки та/або обладнання про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору. *Інформація в довідці про наявність необхідної матеріально-технічної бази, обладнання та автомобілів повинна відповідати вимогам і умовам технічних вимог. )
інформація про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 5a4c22d2e7474711aefcb50dfa9937d2  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a30fa467119742ef861499d59b55e3f4
Критерій стосується лоту послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.11.2025 13:49
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців (1.3.1 Довідка у довільній формі про наявність працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить наступну інформацію: П.І.Б. (повністю), посада, кваліфікація працівника, досвід роботи на відповідній посаді на підприємстві (організації, компанії), штатний працівник або працівник, що працює за сумісництвом, або працівник субпідрядника/співвиконавця. В підтвердження наявності в учасника працівників робітничих професій, які визначені у довідці, відповідно пп. 1.3.1. надати копії: документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (не менше 4) (дипломів та/або посвідчень про присвоєння робітничих професій, та/або сертифікатів, та/або свідоцтв або інші відповідні документи), а також відповідних протоколів/витягів з протоколу навчання з отримання відповідного розряду або категорії); документи про медичний огляд у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»; довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду на працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання послуг; договір з медичною установою про надання медичних послуг (про медичний огляд працівників). Учасник повинен підтвердити проходження працівниками робітничих професій навчання з охорони праці, шляхом надання посвідчень і протоколу/ів (витяг/ів з протоколу/ів), а саме:  НПАОП 0.00-1.76-15 «Правила безпеки систем газопостачання»;  НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»;  НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті;  НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.  пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах. У разі проходження працівниками робітничих професій перевірки знань з питань охорони праці за результатами навчання безпосередньо у роботодавця, надаються посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці комісійного складу учасника та копія наказу про створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Зазначені документи надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників учасника; 1.3.2. Довідка про наявність головного інженеру працевлаштованого на підприємстві (організації, компанії) з досвідом роботи не менще трьох років, з обов’язковим наданням підтвердних документів (копії наказу про призначення на посаду, повідомлення про прийняття працівника на роботу, копія трудової книжки та загальним стажем роботи не менще п’яти років), та який пройшов навчання із Загального курсу з ОП, НПАОП 0.00-5.11-85, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.76-15, пожежної безпеки про що надається відповідна довідка та дійсні посвідчення і протокол/ли (витяг/ги з протоколу/ів) з охорони праці. 1.3.3. Учасник повинен мати у штаті інженера з охорони праці, з інженерно-технічною освітою з досвідом роботи 3 і більше років. Надається диплом про отримання освіти та документи, які підтверджують досвід роботи, а також чині на дату подання документи про проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів з: − правил систем газопостачання НПАОП 0.00-1.76-15; − правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; − правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; − типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт НПАОП 0.00-5.11-85; правил виконання робіт, ремонту печей і димових каналів НПАОП 45.25-1.01-92 та з загальних питань з охорони, електробезпеки не нижче IV групи та пожежної безпеки. 1.3.4. Надати копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками, а саме: а) копії наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг; б) повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року № 413. * Довідка про наявність працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. )
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців
ID: b16ad2cbb3884ef3b121646de924d6fa  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: d72335fe3e444d9bb5567409dbbd6fb3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: bc22af0efe5748ca82361c991e5a6375  
Очікуване значення : Так  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 8a9636ed7a8946f7a48c8b5134972025
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 229735c78ae649cbba62d329464a3b36  
Очікуване значення : Так  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 5d3a1b9f2d1b44a5a02e82b283fb3bbf
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Мова тендерної пропозиції
ID: 615412ad8bf94b9dabd6e587afafaaf3  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 566a22e4252841559ec921e197961f71
Критерій стосується лоту послуги з технічного обслуговування димових каналів за кодом ДК 021:2015: 90910000-2 Послуги з прибирання (Послуги з технічного обслуговування димових каналів)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 57917,64 грн (1% від очікуваної вартості) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Електронна банківська гарантія має бути оформлена з урахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги). 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія Замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Якщо учасник надає гарантію в електронній формі, то у Формі, встановленої у Додатку 5 до Тендерної документації, учасником не заповнюється та видаляється текст «Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))» До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Поштова та юридична адреса: 03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6 п/р UA403204780000000026000261583 АБ «Укргазбанк» м. Києва МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919 ІПН № 357569126583 Платник податку на загальних підставах Суб'єкт великого підприємництва e-mail: kp_kksolom@kyivcity.gov.ua Тел. (044) 249-46-96
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Документ
Забезпечення тендерної пропозиції(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 57917,64 грн (1% від очікуваної вартості) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Електронна банківська гарантія має бути оформлена з урахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги). 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія Замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Якщо учасник надає гарантію в електронній формі, то у Формі, встановленої у Додатку 5 до Тендерної документації, учасником не заповнюється та видаляється текст «Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))» До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Поштова та юридична адреса: 03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6 п/р UA403204780000000026000261583 АБ «Укргазбанк» м. Києва МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919 ІПН № 357569126583 Платник податку на загальних підставах Суб'єкт великого підприємництва e-mail: kp_kksolom@kyivcity.gov.ua Тел. (044) 249-46-96 )
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 8d37f0ced7bc4631bd01377635ec270b  
Очікуване значення : 1  
Мінімальне значення : 0.5  
Максимальне значення : 3  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 57917,64 грн (1% від очікуваної вартості) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Електронна банківська гарантія має бути оформлена з урахуванням Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Вимоги). 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія*; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Категорія Замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. Якщо учасник надає гарантію в електронній формі, то у Формі, встановленої у Додатку 5 до Тендерної документації, учасником не заповнюється та видаляється текст «Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка (у разі наявності))» До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Поштова та юридична адреса: 03186 м. Київ вул. Левка Мацієвича, 6 п/р UA403204780000000026000261583 АБ «Укргазбанк» м. Києва МФО 320478 код ЄДРПОУ 35756919 ІПН № 357569126583 Платник податку на загальних підставах Суб'єкт великого підприємництва e-mail: kp_kksolom@kyivcity.gov.ua Тел. (044) 249-46-96
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Забезпечення тендерної пропозиції
ID: 5d927b064e94412a8637e34045374c77  
Очікуване значення : Так  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 68257905af894194a7c569e86811ab6e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 14.10.2025 10:05
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 8a7182ab9ea54481af6e743ada05ee25  
Очікуване значення : 120  
Мінімальне значення : 90