• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (заміна) ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку за адресою м. Львів, вул. Полуботка, 7, під'їзд 2

Кваліфікація

3 115 576.40 UAH з ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 61fbbb72bb8843078a2cfd5f9b08bb2a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 804ae4f3d33e44bcbd4df607d54a568c  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: dad7cf76830746bda1334ec671da87ea  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 06d82306a88e4f51b5ea874e07fe45cd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: a654bf2d2b0f4bc288aec9427c8a94eb  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 6b20120027d24e159b70aa009bd45617  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: fb0b2f4ce3e544119cea52cb55fd4a70
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: d4a3bea9769e4ace93760ca1f819cdca  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: eccce04f2ef149da8f3bba3d3fd3fb06
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 070caae23295465c8751a78ee6f92591  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 64b24fdca41940459d84006d203b9825
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: caf80c69558b4a8dbef762283717b6a9  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: cdc7ad9dd9264b54aeb504a329da9301  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 0442b86d2aa942c9bda290d6c83c817e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: d43646362ca24c15ba825f2da2031a42  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: f52bf75202db4e3f90120aac144744c3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: d9057560eb8a491ea05a2071a245fcd9  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: f7cf50df9c9b452d8eefb56b5d46bf10  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 0dba2196a01b4b068930e81114bc0791  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: a1634a007b3f4bfd88316a5252587226
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: fd341c2698cb4eabaab44077c0354b19  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 13006fc0f7b64b4aaad0429b221964dc  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 6e16b32bb51449d5971c4034f50fc753
Критерій стосується лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (заміна) ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку за адресою м. Львів, вул. Полуботка, 7, під'їзд 2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
1. Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) – не менше двох, що відповідає наступним вимогам: - аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі та складом робіт, а саме роботи з заміни ліфтів із супутніми будівельними роботами, влаштуванням диспетчерського зв'язку, обрамлення, тощо. - учасник повинен виступати у якості виконавця аналогічного договору, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; - аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином на день подання тендерної пропозиції. 2. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: 2.1.інформаційна довідка про виконання аналогічного договору в довільній формі з обов’язковим зазначенням наступної інформації: - номер аналогічного договору і дата його укладення; - найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; - найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором; 2.2 копія аналогічного договору, що зазначений учасником в інформаційній довідці з Додатками; 2.3 копії документів для аналогічних договорів (актів та довідок виконаних робіт), що підтверджують їх повне виконання обов’язково додаються. 2.4 копія рекомендаційного листа (відгуку, іншого документа) контрагента (замовника) за аналогічним договором, що зазначений учасником в інформаційній довідці. Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента (Замовника робіт) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки (у разі її використання). Лист-відгук повинен бути виданий у 2025 році, містити посилання на виконаний Договір, дату, номер договору, інформацію щодо виконання умов договору та відсутність претензій, сканований з кольорового оригіналу і завантажений в складі документації.
ID: 85823f3fcd8e478786b0347c4da03533  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 2a28268643a445c5b2c06cd49ea2e2c0
Критерій стосується лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (заміна) ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку за адресою м. Львів, вул. Полуботка, 7, під'їзд 2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
1. Учасник повинен мати в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть виконувати роботи та задіяні в організації, ведення, здачі виконаних робіт, оформлення документації, тощо та відповідати наступним вимогам:  в Учасника повинні бути інженерно-технічні працівники, які задіяні у виконанні робіт, що передбачені тендерною документацією та чинним законодавством;  в Учасника повинні бути в наявності електромеханіки з ліфтів відповідних розрядів та інші працівники робітничих професій, які безпосередньо будуть виконувати роботи в необхідній кількості в тому числі проводити пусконалагоджувальні роботи. 2. Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції Учасника повинні бути подані наступні документи: - довідка у довільній формі, де обов'язково повинно бути зазначено: № п/п, прізвище ім'я по батькові, посада, трудовий договір/договір ЦПХ/інше, та із зазначенням та вказанням в довідці членів постійно діючої комісії на підприємстві, вказанням які конкретно працівники будуть безпосередньо виконувати роботи, що передбачені тендерною документацією. - штатний розпис (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників), чинна на дату подання пропозиції; - цивільно-правові договори (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод; - об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) (Наприклад квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді)) за останній звітній період; - посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки відповідальних осіб та осіб, які є членами постійно діючої комісії на підприємстві; - посвідчення та протоколи про перевірку знань з питань охорони праці та електробезпеки робітників (електромеханіків/ монтажників з ліфтів), які будуть безпосередньо виконувати роботи в тому числі пусконалагоджувальні (не менше двох електромеханіків з ліфтів шостого розряду); - накази про призначення кожного працівника; кваліфікаційний сертифікат/свідоцтво сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (у разі надання копії сертифікату, дана копія повинна бути завірена підписом керівника та печаткою підприємства (у разі наявності) та додатково завірена підписом та печаткою інженера-проектувальника.
ID: f44b8da46d564a1b96837e12667817d7  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: b31f6e4706f34fb3a71b80388be7a25b
Критерій стосується лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (заміна) ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку за адресою м. Львів, вул. Полуботка, 7, під'їзд 2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та технології необхідні для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування таким обладнанням та технікою. Перелік машин, будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів, тощо учасника відображений в довідці повинен бути не менший аніж перелік машин, будівельних машин, механізмів, обладнання, інструментів, тощо, які учасник передбачив використовувати згідно наданої в складі пропозиції кошторисної документації, в тому числі обов'язкова наявність вантажопідіймальних механізмів, які використовуються при модернізації ліфта, а саме талі електричні та/або ручні). Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в складі пропозиції учасники повинні надати: - Інформаційна довідка про наявність обладнання, машин, механізмів, інструментів приладів, пристосувань і засобів захисту та матеріально-технічної бази, що повинна містити наступну інформацію: № п/п, назва машини/обладнання/ інструменту/ матеріально-технічної бази, кількість, технічний стан, власне/орендоване/тощо; - Технічні паспорти на автомобілі/машини власні/орендовані/тощо; - Договори оренди/найму/позички, тощо з додатками та актами приймання-передачі; - Бухгалтерські довідки про знаходження на балансі вказаного обладнання та механізмів за підписом головного бухгалтера та особи, уповноваженої на підписання документів пропозиції, при розміщені тексту довідок на декількох аркушах, кожен аркуш повинен бути додатково завірений підписом, прізвище ініціали, посада уповноваженої особи учасника, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та печаткою у разі її використання. - На підтвердження наявності технологій необхідних для виконання робіт, передбачених оголошенням, надати довідку у довільній формі із зазначенням наявних в учасника технологій/нормативної бази тощо. Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. При цьому договори найму (оренди) транспортних засобів за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
ID: d97d0bfab3c844d5acbe52a1c5cd44a2  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 97eda1650c664998b4e60ae3dcabb72a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 5487f748060f4a6789a4ada61896fa27  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 3fd8af47a6e24fed9d85579e7df8f2c3  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 0be0df87a22c4dbfadf138584843cf71
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 2626f64aca5a4c3eaf659a3bdccd1d98  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 309ee1a028d14ec3a8b8e6b144c15c73
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 5c94d7e9195f4f56ad17b9359bc40e64  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: a50c7365eb3f45a9a0a6c20dbeb60af7
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Мова тендерної пропозиції
ID: 56b2e893432c4ccebc01e193b85ac660  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 2c41fc18883044cf96a94d1dab7b53dc
Критерій стосується лоту КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (заміна) ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку за адресою м. Львів, вул. Полуботка, 7, під'їзд 2
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ______________________________________________________________________ Повне найменування гаранта ___________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Повне найменування принципала _______________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Найменування бенефіціара Львівське комунальне підприємство «Львівсвітло» ЄДРПОУ 03348577 Сума гарантії 15 000,00 грн. ( п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок) Назва валюти, у якій надається гарантія гривня. Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ________________________________________ _____________________________________________________________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане _____________________________________________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2025-________(дописати) Інформація щодо КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»; за CPV за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (заміна) ліфта пасажирського в/п 320 кг на 9 зупинок та встановлення альтернативного живлення ліфта у житловому будинку за адресою м. Львів, вул. Полуботка, 7, під'їзд 2 Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) __________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією ; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі),) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей); Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації ; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов'язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) _____________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _____________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис)
ID: 72480753dc0a4ec488cf04ce284a1a49  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: a5de149e23974074beaa9289f50e8547  
Очікуване значення : 1  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 717c6467bfa2475eab1376281f1fc35e
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.10.2025 13:03
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 15322c51ff174a0d99830c1b3f5f204d  
Очікуване значення : 120