-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення нормативно-грошової оцінки земель Моршинської МТГ
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 07.10.25 16:00)
971 751.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
11
год
08
хв
58
сек
Оплата за участь: 612.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 12c1298560a24e408d1de92c60927d23
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 1687eb634e5048a0acfca3c3154f39cb
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 8afe67a573e9400b9158d1067d7e352e
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 65c89d0277d74319a2d3bac18c586cf2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: f2492ae472044b9ab77fd97723b46c8f
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4b930a2cce7d487ea54b0f90ffe8e0b0
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: f96c44dd5496435e81a33c408ae9afd8
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 51fb492af1894fa3aa22c892b380211b
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: fcf920fff592425282842697301df582
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 69a9ddb0b3ce4a398b478f49cbbebc8c
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 2fd380b73a234ea4a2d70e4cd071e747
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 9b027dfbb0fc4c13a3d8ee1349cf3fd7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 7280b2aa513a41548d5ed8de0db3db81
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 6f93bbaeadc94fdc84ebfe1e02f97280
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6532087252a3420a88d560b77eeed46c
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 21ceb47973cc4761bffab009c4378517
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 7962e5f03c8145258746ebb408b3f6b6
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: c9c7fb087b4844b488f19a6a6cdbf26f
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 6c9545f67da847e38640dfab0420877e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: db1543c5fd3e44b9abb7e10e500976a0
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 837255ccc7ad4b32b36785c9da7d4d21
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 7dacec7aa40f42f39c56958ecc859dd0
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 2b4bf8f8a63b4996b2188e7d35de9308
Критерій стосується лоту Без лоту
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
фінансова звітність, довідка(Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітній період; - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітній період; Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період; У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою/квитанцією/тощо) про прийняття її відповідними органами, до якої вона мала бути подана (Квитанція №2). Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершального звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев'ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершальний звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. У разі, якщо інформація про фінансову звітність учасника оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції може не надавати сканкопії зазначених вище документів. У такому випадку учасник надає лист довільної форми, в якому вказує посилання, за яким розміщено інформацію про фінансову звітність. У складі тендерної пропозиції надати Довідку від уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника/ витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, та скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Дані документи повинні бути датованими не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.)
Наявність фінансової спроможності
ID: f55d3d8b24a84054a24057a7229f412f
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: c680b20017454223b28d1fea1fd37d83
Критерій стосується лоту Без лоту
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
довідка, сканкопія договорів, акти викон.робіт(Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох). Аналогічним вважається договір на розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території територіальної громади. не менше двох копій договорів, зазначеного в довідці, в повному обсязі. копії/ю актів наданих послуг/прийому-передачі послуг на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці. Відгук повинен бути датований не раніше поточного року, бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу Скановану копію платіжних доручень/платіжних інструкцій підтверджуючих факт виконання аналогічних договорів, зазначеного у довідці у пп.1.3.1 Рішення (оригінал/копія) про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території територіальної громади, що наведено у довідці у пп.1.3.1 Витяг з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно- територіальних одиниць, відповідно до договорів, що наведено у довідці у пп.1.3.1)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 7d00fc74788346c0834e667a751f505a
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: bbedddb942ea4b689ea80541f7200ddc
Критерій стосується лоту Без лоту
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. Довідка складена згідно форми Таблиці 1 обов’язково повинна містити інформацію про наявність: • сертифікованого інженера-землевпорядника, кваліфікація якого підтверджується шляхом надання відповідного сертифікату. • сертифікованого інженера-геодезиста, кваліфікація якого підтверджується шляхом надання відповідного сертифікату До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій.)
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: acd70887282a41bd90af8db01149bb7d
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 185b7f11a93a431d9d1cbd4ce7c62945
Критерій стосується лоту Без лоту
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
довідка, документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном,сканкопію договору,оригінал листа-підтвердження орендодавця/ позичкодавця/ надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання технічних засобів та технологій, для надання послуг(Довідка в довільній формі про наявність обладнання, транспортних засобів, матеріально-технічної бази та програмного забезпечення, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Зазначена вище довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність обладнання, транспортних засобів, матеріально-технічної бази та програмного забезпечення у кількості не менше зазначених нижче одиниць, а саме: - ліцензійне програмне забезпечення Delta/Digitals не менше 4 роб. місць;. - комп’ютери – не менше 4 (чотири) одиниць; - широкоформатний принтер (плотер або аналоги) формату А0 – не менше 1 (однієї) одиниці; - лідар – не менше 1 (однієї) одиниці; - квадрокоптер – не менше 1 (однієї) одиниці; - автомобіль – не менше 2 (двох) одиниць. - нежитлове (офісне) приміщення На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, а саме: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які залучені згідно договорів оренди/позички/надання послуг тощо, учасник в складі тендерної пропозиції надає: сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/позички/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі; оригінал листа-підтвердження орендодавця/ позичкодавця/ надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання технічних засобів та технологій, для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом всього строку надання послуг.)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: dc24a9874a5742568b8f28da3f7a378e
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 3514f668720d449c86e7f67023e19f2b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Без лоту
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
довідка(Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: b02af229ffd4429bbcc52f0f73d8db86
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 1a49bc717d3c41608566020dfea499b8
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: e1231a38a3cb4614a5001442ad5ec4f2
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 28c40907d0b4466a95075be0e8c6bf86
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 48b2bab6830c445485518e050f882ea1
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 90cbead6405342f196487cbc0794699c
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 6ad22f0efe534a818fdbfb54e9188646
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Мова тендерної пропозиції
ID: 4294999fea3f439f9869b24bbb5f9811
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 60671119b3544c17b66e0b7dd21ac458
Критерій стосується лоту Без лоту
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 29 150,00 грн (Двадцять дев’ять тисяч сто п’ятдесят грн 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська / страхова / фінансової установи). Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Моршинська міська рада Місцезнаходження Замовника: 82482, вул.І.Франка,15, м.Моршин, Стрийський р-н, Львівська обл. Код ЄДРПОУ: 04372448 IBAN № 528201720355119092200045826 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: dd4aa52bb5ce475d99c1a13433016bee
Очікуване значення :
3
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: b170aced9ae24efa9ee2e2736a20a51c
Критерій стосується лоту Без лоту
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: УВАГА!!! У разі, якщо вимагається забезпечення виконання договору, задля уникнення невідповідності з електронними полями оголошення про проведення відкритих торгів, рекомендуємо зазначити:
“Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 (п’ять) днів”. (Кількість днів повинна відповідати кількості днів, зазначеній в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів).
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму __5_% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі:
1) порушення переможцем строків надання послуг, передбачених договором про закупівлю;
2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг;
3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Моршинська міська рада
Місцезнаходження Замовника: 82482, вул.І.Франка,15, м.Моршин, Стрийський р-н, Львівська обл.
Код ЄДРПОУ: 04372448
IBAN № 528201720355119092200045826 в ДКСУ м.Київ
МФО 820172
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
оригінал банківської гарантії
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 3798cf59df394ae09d779fc1959f3813
Очікуване значення :
5
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить _______ грн (__________) від вартості договору.
Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
УВАГА!!! У разі, якщо вимагається забезпечення виконання договору, задля уникнення невідповідності з електронними полями оголошення про проведення відкритих торгів, рекомендуємо зазначити:
“Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 (п’ять) днів”. (Кількість днів повинна відповідати кількості днів, зазначеній в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів).
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму __5_% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі:
1) порушення переможцем строків надання послуг, передбачених договором про закупівлю;
2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг;
3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Назва Замовника: Моршинська міська рада
Місцезнаходження Замовника: 82482, вул.І.Франка,15, м.Моршин, Стрийський р-н, Львівська обл.
Код ЄДРПОУ: 04372448
IBAN № 528201720355119092200045826 в ДКСУ м.Київ
МФО 820172
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить _______ грн (__________) від вартості договору. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. УВАГА!!! У разі, якщо вимагається забезпечення виконання договору, задля уникнення невідповідності з електронними полями оголошення про проведення відкритих торгів, рекомендуємо зазначити: “Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 (п’ять) днів”. (Кількість днів повинна відповідати кількості днів, зазначеній в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів). Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму __5_% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків надання послуг, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов’язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Моршинська міська рада Місцезнаходження Замовника: 82482, вул.І.Франка,15, м.Моршин, Стрийський р-н, Львівська обл. Код ЄДРПОУ: 04372448 IBAN № 528201720355119092200045826 в ДКСУ м.Київ МФО 820172)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: d6fbb501e1c64f5fbdcbbb08826ace86
Очікуване значення :
5
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 97ba336e041143569cdc5c896c9f0285
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.09.2025 15:49
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: cd706a3c24724c9da76fb23c04835cbb
Очікуване значення :
120