• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 12 днів (до 04.10.25 00:00)

28 907 516.40 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
12
дн
22
год
08
хв
39
сек
Гарантія - 144 537.58 UAH Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 4 080.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 713074b2c77249f68cd23065f61d6eb2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 171236ff9ea94db98ff9e0fa6c95d8ac  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 49e9bd91b2b64055ae4205a732383f2b  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8e32639bd2654382a6116d4df7183e7f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8798fad9505e46889fbb13ccba140329  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 73b50aeaa27548f692e05f47d0f4d6a7  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 588c967e0c1443b2a7acef717b6fe5e8
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 0c4e5c8ea0e245ccadfe5e1813004975  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: aa6883fe059844c9961fff3e99af2242
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 342011149dce4aeab2f87d96b93043ef  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: c01cf146a8714be188bd300179487d44
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 12ddc8677b014259acb4cb2fe8bd1d3d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 966697be854649508f1ad3839183d6e5  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: fb18073448344b1f8025255e3289a375
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: d169eca39ef24bd5a4c431f04b54bb24  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: c6ba940bef24495e8045bd9446c778a5
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: dd5a6a8f5a3a46d3a5721ffb900956c8  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: f11078562faa4c4c960ce0cb318312d8  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: c2373e0407be4c44bba79bfc057a34ee  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: eefb759bf4a8410f930643b10022d887
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 5738a93bea364cfebced1be03e61f52b  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: ce4038e6634e4be983d8ba328d2d3f76  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: f11a0b692455427da7865bc50c46648f
Критерій стосується лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Наявність фінансової спроможності відповідно до підпункту 4.1. цього пункту документально підтверджується (у разі, якщо учасник торгів є юридичною чи фізичною особою, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, він повинен подати у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): - копією балансу* Учасника (форма № 1) за останні 3 календарніроки (2022 - 2024 рр.); * - у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останні 3 календарні роки (2022 - 2024 рр.); - для Учасників торгів – юридичної особи — копією звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр).** ** - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр). - копією звіту про рух грошових коштів за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр); завіреними печаткою учасника (за наявністю) та підписом уповноваженої посадової особи учасника.(4.1. Учасник підтверджує свою фінансову спроможність в цій закупівлі за умови, якщо його середньорічний дохід**** протягом 3-х останніх календарних років становитиме не менше ніж 40 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної в оголошенні на неї. 4.2. Наявність фінансової спроможності відповідно до підпункту 4.1. цього пункту документально підтверджується (у разі, якщо учасник торгів є юридичною чи фізичною особою, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, він повинен подати у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): - копією балансу* Учасника (форма № 1) за останні 3 календарніроки (2022 - 2024 рр.); * - у разі, якщо учасник є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені в цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останні 3 календарні роки (2022 - 2024 рр.); - для Учасників торгів – юридичної особи — копією звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр).** ** - для суб’єктів малого підприємництва – копією фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр). - копією звіту про рух грошових коштів за останні 3 календарні роки (2022 -2024 рр); завіреними печаткою учасника (за наявністю) та підписом уповноваженої посадової особи учасника. 4.3. Учасник підтверджує***, що фінансова звітність була прийнята відповідним державним органом (для підтвердження надати квитанцію за формою № 2). *** - якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідний документ чи звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. 4.4. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: - для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; - для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік). **** - учасник торгів розраховує розмір середньорічного доходу як середнє арифметичне значення річних оборотів (де річний оборот це сума всіх надходжень протягом календарного року згідно рядків 3000, 3005, 3010 і 3095 звіту про рух грошових коштів за формою 3 (або його аналога для суб’єктів господарювання, які не повинні складати такий звіт згідно з законодавством). Отриманий показник середньорічного доходу повинен бути не меншим 30 % від розміру очікуваної вартості цієї закупівлі, в іншому разі – тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню.)
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
ID: 8fd0601615e84e7f8ac7b47fe200af4d  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 944339a51575403ebff3644efd68712d
Критерій стосується лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів(Замовник вимагає підтвердити наявність у учасника досвіду виконання аналогічного / их за предметом цієї закупівлі договору / ів. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про досвід повністю виконаного / их аналогічного / их* договору / ів (укладеного / их в період з 2022 року по цей час) із зазначенням дати укладення договору / ів, предмету закупівлі за договором / ами, назви та адреси замовників за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника Номер, дата та предмет укладення договору ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника _______________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) * - аналогічними є договори співставні за складом та характером робіт за предметом цієї закупівлі. 3.2. Для документального підтвердження цієї інформації учасники повинні надати: 3.2.1. сканкопії оригіналу / ів з усіма додатками перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договору / ів(за необхідністю цінові показники можливо бути закресленими); 3.2.2. сканкопії оригіналів документів, що підтверджують виконання перелічених в довідці (підпункт 3.1. цього пункту) договору / ів*; 3.2.3. сканкопії оригіналів позитивного / их листів-відгуків** з обов’язковим посиланням на № та дату договору / ів від замовника / ів про досвід роботи з учасником. * - учасники, які в якості аналогічних зазначають договори, укладені із Замовником, документальне підтвердження досвіду їх виконання можуть не надавати. ** - листи-відгуків повинні бути оформлені на фірмовому бланку підприємства, організації замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням номеру та дати договору, вказаних у Довідці.)
Підтвердити наявність у учасника досвіду виконання аналогічного / их за предметом цієї закупівлі договору / ів.
ID: 24c4dda28a654aeaa6bfb8f72a328f4a  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 2958e2a5cd5d4d21b909bc9ef610f041
Критерій стосується лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Довідка* про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.(№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада або спеціальність, розряд (за необхідністю) Стаж роботи за спеціальністю Штатні працівники Працівники, що працюють (планується залучити**) на підставі цивільно-правових угод Працівники субпідрядних організацій** * - у даній довідці повинна бути надана інформація щодо наявності в учасника інженерно-технічного персоналу та робітників, які обов’язкові для учасника, серед яких: - виконавець робіт - не менше 1 особи, - головний інженер або інженер з охорони праці - не менше 1 особи; працівники робочих професій - не менше 15 осіб. Серед працівників робочих професій учасник обов’язково підтверджує наявність кваліфікованих робітників наступних професій: 1. Бетоняр - не менше 1-ї особи 2. Маляр - не менше 2-х осіб 3. Муляр - не менше 1-ї особи 4. Столяр - не менше 2-х осіб 5. Покрівельник - не менше 2-х осіб 6. Штукатур - не менше 1-ї особи 7. Електрогазозварник або електрозварник - не менше 2-х осіб 8. Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування або слюсар-сантехнік - не менше 2-х осіб 9. Лицювальник –плиточник - не менше 2-х осіб. ** - Інформація щодо ПІБ та стажу роботи може не зазначатись. _____________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 2.2. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає: 2.2.1 - сканкопію оригіналу штатного розпису/розкладу (витягу зі штатного розпису/розкладу) та/або сканкопії оригіналів цивільно-правових угод*; * - у разі залучення працівників субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації. 2.2.2. - сканкопії оригіналів/належним чином завірені копії чинних на період дійсності пропозиції учасника посвідчень працівників або протоколів/витягів з протоколів з охорони праці, а саме: - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (не менше 2-х працівників); - про проходження навчання по роботам в електроустановках до 1000 В (не менше 2-х працівників); - проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів загального курсу охорони праці (не менше 2-х працівників). 2.3. Учасник повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з вищою освітою або середньою спеціальною технічною освітою) та/або виконроба (з вищою будівельною освітою або середньою спеціальною технічною освітою), інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. На головного інженера та/або виконроба учасник повинен надати сканкопії оригіналів/належним чином завірені копії чинних на період дійсності пропозиції учасника посвідчень або протоколів/витягів з протоколів з охорони праці, а саме: - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - проходження навчання і перевірку знань законодавчих актів загального курсу охорони праці; - проходження навчання з питань пожежної безпеки; -про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» - про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» - про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009»)
Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: af90df9bcdbf41da9f12b352b776f26e  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 468b27d43f284fe8928f156381e06c1a
Критерій стосується лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання/техніки, необхідного/их для виконання робіт за предметом закупівлі(1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, в якій зазначається відповідно до договірної ціни інформація про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі*, за формою: Довідка про наявність у Учасника торгів обладнання/техніки, необхідного/их для виконання робіт за предметом закупівлі № з/п Найменування обладнання/матеріально -технічної бази Марка/назва обладнання/ матеріально-технічної бази (у разі наявності) Кіль-кість (шт.) 1. Власне обладнання / матеріально-технічна база 2. Орендоване обладнання / матеріально-технічна база 3. Залучено за договором лізингу обладнання/матеріально-технічна база 4. Залучено за договором про надання послуг обладнання / матеріально-технічна база 5. Обладнання / матеріально-технічна база субпідрядної організації * - Учасник обов’язково підтверджує наявність такої спеціальної техніки та обладнання: 1. Кран баштовий вантажопідйомністю 8т. – не менше 1 од. 2. Кран на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 20т - не менше 1 од 3 Кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т. - не менше 1 од 4. Навантажувач одноковшевий вантажопідйомністю 2 т - не менше 1 од 5. Автомобіль бортовий вантажопідйомність 8т. - не менше 3од 6. Електростанції пересувні, потужність 2 кВт - не менше 1 од 7. Молотки відбійні електричні легкі - не менше 3 од 8. Дрилі електричні - не менше 3 од 9. Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] 10. Вібратори глибинні 11. Підіймач вантажопасажирський вантажопідйомністю 0.8т - не менше 1 од 12. Підвісні платформи - не менше 2 од 13. Коток дорожній самохідний - не менше 1 од ______________________________ _______________ ПІБ уповноваженої особи учасника (підпис) 1.2. На підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази, складських приміщень та технологій учасник надає: 1.2.1. -оборотна-сальдову відомість за підписом керівника / уповноваженої особи. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально–технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала належним чином оформленого листа-підтвердження про готовність до співпраці від субпідрядної організації з підтвердженням даних, зазначених в довідці (пункт 1.1.). 1.2.2. – заповнену довідку про наявність у Учасника торгів матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі за наступною формою: Матеріально-технічна база (виробничі потужності, складські приміщення тощо) №№ з/п Найменування Адреса Потужність/ Площа м 2 Підстававикористання* (власне/ орендоване/залучене) * - В разі, якщо матеріально-технічна база використовується учасником на підставі договору оренди, лізингу, користування, також потрібно зазначити номер та дату укладення такого договору. Якщо учасник володіє відповідним ресурсом на праві власності, то в даній графі потрібно зазначити «власне». На підтвердження всіх відомостей, зазначених в підпункті 1.2.2. щодо матеріально-технічної бази, Учасник надає копії документів про право власності або право нею користуватися (договори оренди, надання послуг тощо). Термін закінчення дії документів, які підтверджують право нею користуватися(договори оренди, надання послуг тощо) має бути не раніше ніж 31 грудня 2026 року. Звертаємо увагу: у разі відсутності такого терміну в змісті відповідних договорів у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, користування тощо, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем тощо та учасником)
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 330569967979476eb3aadccbb90795ef  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: ee893fe423da4d8390a1c3b429ca64ce
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Довідка щодо залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт(№ з/п Повне найменування, код ЄДРПОУ, платіжні реквізити, місцезнаходження Перелік робіт, на які планується залучення субпідрядника Відсоток від вартості договору, на які планується залучення субпідрядника Крім зазначеної в довідці інформації про субпідрядників/співвиконавців учасник додатково повинен надати: - копію (копії) всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які заплановано залучити субпідрядника/співвиконавця; - документальне підтвердження від субпідрядника/співвиконавця (при їх залученні) про відсутність підстав передбачених пунктом 47 Особливостей(крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту) у формі довідки довільної форми; - документальне підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах згідно абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей у довільній формі, або інформацію у довільній формі щодо незалучення таких субпідрядників/співвиконавців. 8.2. У випадку залучення до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності* з переліком видів робі робіт, на які його заплановано залучити. У складі пропозиції Учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників, на виконання робіт, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. Окрім того, в складі пропозиції має міститися лист від субпідрядника/співвиконавця адресований Замовнику з інформацією про: - наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання відповідних робіт; - наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт: - про наявність досвіду виконання аналогічних (не менше двох) з 2019 року договорів (на підтвердження зазначеної інформації надаються копії аналогічних за предметом виду робіт, які будуть ними виконуватися, договорів). * у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню чи отриманню дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі застосування), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного/их документу/ів. 8.3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, складений у довільній формі, про те, що власні додаткові витрати кожного з зазначених у пункті/ах 8.1. та/або 8.2. цього розділу субпідрядників/співвиконавців, пов’язані з інфляційними процесами, передбачені в розрахунках договірної ціни (Додаток № 1 до Договору). 8.4. Якщо до виконання робіт Учасник не залучає субпідрядну/і організацію/ії, то у складі тендерної пропозиції про це надається довідка в довільній формі.)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 65493c6334fd48288abdc8d3c032ad7a  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: c198972fb0854930a63d147a5fc3ebdb  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 179264db9d7d44bab304e1ead0903f68
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 45b03796607747fd8242a2487fce926c  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 99fbd4de13a64bc69aadd16e0fa187ec
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 6487e78a2ba643aab54e06d0ea3a5491  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: f468f8487653456aa958f26922e4ff59
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Мова тендерної пропозиції
ID: 8640e7a7f390445697882dae6ea8e31e  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 644606eb552f440e86477c5bc91b1e4a
Критерій стосується лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
1.1. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі складає 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, що становить – 144 537,58 грн. (Сто сорок чотири тисячі п’ятсот тридцять сім гривень 58 коп.). 1.2. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку дії тендерної пропозиції. 1.3. Вимоги до гарантії: - вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону з урахуванням Особливостей; - терміни вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції Постанови Національного банку України від 09.07.2020 № 99); - банківська гарантія: безвідклична, повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. - банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в пункті 1.1. цього розділу. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - адреса місцезнаходження. 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Чорноглазівська, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA458201720313241002202001001 в ДКС України». 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34 (зі змінами); 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 1.4. У разі якщо учасником обрано надавачем гарантії страхову організацію, він повинен з ОБОВ’ЯЗКОВИМ дотримання умов пункту 4 цього розділу щодо всіх вимог та реквізитів до такої гарантії, ДОДАТКОВО окремою довідкою (з додаванням належно завірених відповідних копій нижчезазначених документів) зазначити: - назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші його реквізити; - ліцензію на здійснення страхової діяльності цією організацією. 1.5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 1.6. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, який є резидентом України. Переможець подає документ (Лист-авізо авізуючого банку), що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом, в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Увага!!!Оригінал гарантії, якщо учасник та банк-гарант учасника є нерезидентами України, банківська гарантія може бути випущена по SWIFT з авізуванням (підтвердженням) автентичності через банк бенефіціара (банк Замовника). 1.7. Повноваження уповноваженої особи банка-гаранта на підписання документів, що надаються на підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції (гарантії) підтверджуються відповідними документами. 1.8. Текст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності банка-гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). 1.9. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції (гарантією), відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей. 1.10. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції (гарантії), здійснюються за рахунок Учасника процедури закупівлі. 1.11. Замовник (бенефіціар) має право відхилити надану тендерну пропозицію за умови виявлення відомостей, які дають підстави для сумніву щодо платоспроможності банка-гаранта, повноважень осіб, які підписали гарантію та в інших випадках, передбачених законодавством. 2. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому Розділом IV Положення № 639, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Учасник процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції надає лист-згоду на подовження терміну дії гарантії на вимогу Замовника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії.
ID: 4892ca0fa2124f14987a4056778d013f  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Електронна банківська гарантія (далі – гарантія, оформлена відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами, далі - Положення № 639), та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897 (із змінами), з урахуванням абзацу восьмого пункту 3 Особливостей.))
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 5703fdff0b4e4b08b27f60e0b2a70b14  
Очікуване значення : 0.5  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 40998bb8ec264fb491cd349ef2c6f84c
Критерій стосується лоту Виконання першочергових невідкладних протиаварійних робіт (капітальний ремонт) пошкодженої будівлі Учбового корпусу літ. "K-4-5-6" ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, розташованого за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 40
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 07ebc5cc39b34ddfa7fc5e3f6d46a5b6  
Мінімальне значення : 0  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Документ
Банківська гарантія забезпечення договору(2.1. Оформлюється на п/р Замовника: «Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 61002, м. Харків, вул. Чорноглазівська, 17, код ЄДРПОУ 02071151, рахунок UA458201720313241002202001001 в ДКС України» у розмірі 5% вартості договору*. * - «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю» (частина 3 статті 27 Закону). 2.2. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії Договору про закупівлю. У разі продовження строку дії Договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору повинен бути продовжений на відповідний строк. 2.3. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 2.4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом згідно чинного законодавства. 2.5. До банківської гарантії додаються копії банківських документів, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. 2.6. Банківська гарантія повинна містити: - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму визначену у вимозі в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом. 2.7. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, який є резидентом України. Переможець подає документ (Лист-авізо авізуючого банку), що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом, в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Увага!!!Оригінал банківської гарантії має бути оформлений з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 або, якщо учасник та банк-гарант учасника є нерезидентами України, банківська гарантія може бути випущена по SWIFT з авізуванням (підтвердженням) автентичності через банк бенефіціара.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 4d260d3b2f524924b6767b29efccfa91  
Очікуване значення : 5  
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 7ef9a62c84f34a5482d8fcae018c2977
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 19.09.2025 15:02
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 50395ff663a2470fbd7d16625269ecb3  
Очікуване значення : 90