-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісне приладдя згідно коду ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
165 140.10
UAH з ПДВ
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 72323d11b02540fdaff977b0d7d437c6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: eda32936ba9a44eea1ec89c999935271
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 852fddc143e8420d872874ffc3671240
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 70ef5fc2204044e281493261c9e3e8e1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: a50c630f5ae04a69b848f9c7547c8f9a
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 1b605c65f3684548bcbd2f5a6118e479
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 1dbed305b819477c8be03fa526b245fb
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 5ca14b171d134d5ea72084d492d090f3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: aa25cc1cf2d144b28b8088f6c588751e
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 8e1df2a2a2a844688bd49910c466efbd
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 4159ce9063dc464fa5c3e3cdc8b26161
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 57c55c3f5425429e8bc134e4eeda8bb7
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c78840aa70fd417aa20708711c5440e7
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: b3498eafcddd44b7aca75a8dcbae5b20
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 47f9a1d1ef7b493ca51faa5223a6fc08
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d62bbfc65d224f3dbb05cf9b71b72bcc
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 2a7010c0dfc849569e2f9521dba47b10
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 0e2360b71a2544e1bae2d29018491bb7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: a952781098694333b466ae8567b01651
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 8457d9a0c51d4dad820eed149f613ae3
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: d5585c9eba7b42fa9ef657b0b7112e6b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 3362ccd3c7e746a2be35d8ffcfe38089
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 3e2792a9deec4dee874328f76375aa3a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 8811b9b8422845a484bc0430b8364a5f
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: b7671bb652924b18ae679ab80ab7ae75
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 8c75a8311db4402f94c90922c96e1806
Критерій стосується лоту Офісне приладдя згідно коду ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: e4a9c662294e4ac4bfaddac7429d1875
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 8ac40c2473114b7586ec0407a6d7c669
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: e9dca53d876d41d08faa0493a4f6fe27
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 1badd7810f36473eacbbaffd89f2bee6
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 0467325641c346aeac41017a45260d6d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: a1db9adee7c04d9d9eecce47c78b1f05
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 079a3a42955b4ef8baee26c83d7f8ef7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 0efca1590d3646b0abc1e27fe4f54546
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 72ecf752503343b393b03d3dba1e2708
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Мова тендерної пропозиції
ID: 56f739ab1876479884feaedc2f626386
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 07c612d6583d4803a928738dd0efe6f1
Критерій стосується лоту Офісне приладдя згідно коду ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Вимагається. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 4 954,00 гривень (чотири тисячі дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 00 копійок).
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 3 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов’язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
- SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування - для юридичної особи;
- прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**;
- адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
- назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
(*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії).
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається.
Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк.
9. Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс»
Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна,1
Код ЄДРПОУ: 03328497
АБ «УКРГАЗБАНК», IBAN:UA533204780000026009924421337, МФО 320478,
SWIFT UGASUAUK, код ЄДРПОУ 23697280, м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: d966688f26734a7480020c931f144d75
Очікуване значення :
3
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: da012fa5f38e4c3ebebe944615d6b851
Критерій стосується лоту Офісне приладдя згідно коду ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: aafc82f7fa754f378b90093996d9bc1c
Очікуване значення :
30
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Документ
Забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії у вигляді паперового або електронного документа).
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: f9780b97677f484781c5601f665983f7
Очікуване значення :
3
Строк дії тендерної пропозиції
ID: b9bf14b10bd7438aaef3870e2e2da62e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 16.09.2025 09:41
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 82d5d69dbc89469d81157e23f9d41fe2
Очікуване значення :
120