• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Стрічка касова з термопаперу – код за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Стрічка касова з термопаперу – код за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Стрічка касова з термопаперу – код за ДК 021:2015 – 30197600-2 - Оброблені папір і картон) Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.12.2025 Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Рік виготовлення: не раніше червня 2024 року Місце поставки: м. Київ. Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.

Завершена

166 500.00 UAH без ПДВ

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ID: cd45f1c731214b7daa6d7f1081d205de
Критерій стосується номенклатури Стрічка касова
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.09.2025 14:10
Довжина стрічки
ID: 68c5c7f20f084983ac57718561b79f70  
Мінімальне значення : 210  
Максимальне значення : 210  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.09.2025 14:10
Діаметр втулки
ID: 08c847c042f7412cb3eef137ec7020dc  
Мінімальне значення : 12  
Максимальне значення : 12  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.09.2025 14:10
Ширина стрічки
ID: 0f5b19bac0ed43aaa4e94e254d94f2a8  
Мінімальне значення : 80  
Максимальне значення : 80  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.09.2025 14:10
Щільність
ID: a8e95b51e2824f04976ad78eec40d7a8  
Мінімальне значення : 70  
Максимальне значення : 70  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.09.2025 14:10
Вид паперу
ID: 71db31623f3a4b4db1c15cc4b5ad0e6f  
Очікуване значення : термопапір  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 01.09.2025 14:10
Вид стрічки
ID: 7d84381126b1496a976245a85687ff1e  
Очікуване значення : одношарова  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження