• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Стрічка касова з термопаперу – код за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Стрічка касова з термопаперу – код за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Стрічка касова з термопаперу – код за ДК 021:2015 – 30197600-2 - Оброблені папір і картон) Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.12.2025 Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Рік виготовлення: не раніше червня 2024 року Місце поставки: м. Київ. Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.

Завершена

166 500.00 UAH без ПДВ
Номер: fb1a56017c6b4974bae166f78d793b78
Внутрішній номер закупівлі: 26291224
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-01-005089-a   
Замовник: Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактна особа: Якимчук Марина Олегівна 380444652642 yakymchuk.m.o@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 166 500.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 01.09.2025 14:10 - 04.09.2025 01:00
Період кваліфікації: 04.09.2025 01:00 - 04.09.2025 08:08
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стрічка касова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 450 рулон
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 01032, Україна, Київська область, Київ, пл. Вокзальна, 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "Епіцентр К"
Початкова пропозиція 82 845.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
82 845.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.09.2025 08:08
Відповіді на вимоги 6
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 112 500.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
112 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
Початкова пропозиція 150 750.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
150 750.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС"
Початкова пропозиція 162 000.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
162 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: a808e8207cf840b98289cf9973fed193
Ідентифікатор договору: UA-2025-09-01-005089-a-b1
Постачальник: ТОВ "Епіцентр К"
Номер договору: 752/2025-ППКЮ
Сума договору: 99 414.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 82 845.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Стрічка касова з термопаперу ЛС-СЕРВІС втулка 12 мм, ширина 80 мм, довжина 210м: 184.10000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 09.09.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 09.09.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 752.pdf
p7s
sign.p7s