-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Призупинено
502 241 611.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 511 208.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 511 208.06 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 81156354bb214934b2efef0f706568bb
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 1447bf137c0f4255a926d422d3cd3428
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 731d53f217d343cb9e3695f29db92b00
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 154ad24f0cbd429999a9d93937af91a5
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: b0205d8368dc46168fd31a2546d996e5
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: accd2a6a56394914aad22a10bbbfc929
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ec2fb396169b43bd96a37005ee4cc794
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 091ff34bdf884ac89667e25b5194e718
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: dd99333e08d64d35862b1384649259a1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: bed4e6fa8ebe404cad1e4b52aab9c5f1
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: e49465948ce2466ebcce50453437d952
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 6b040257424a47589edb9c9aa0d1a9da
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 85bf9ca773524106b7b573ec63c47cc4
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 2d30d2737c4d410cb1337b7718d70098
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: b889617a7dbd4904abade9982f96cb33
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 044448ae442d41c8ab7810ba0abf7082
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 060a8cb7ad7a44e892bb2985de58e48f
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 0410a11d4b6d48e98af6218e9149543c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: a7307b971ae949beb93ce8fad12e2c8e
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 60bc5f6f372540b6991535c77655d483
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 2cbe16cdf5004da1a089a8ebcc90e89b
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: e9c2e2c91c12408294c1420dc2d5a6f2
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 3b6d3ac2d8784803a878a9f62b69cf68
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 05.09.2025 11:11
Документ
1.2. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:
1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку про виконання аналогічного(их)* договору(ів) (договір(и), який/і повинен(ні) бути укладений(ні) протягом 2019-2024 рр. та виконаний(ні) в повному обсязі, за встановленою формою:
Таблиця 4
№
п/п Замовник, код ЄДРПОУ, адреса, телефон, посада та ПІБ підписанта договору № , дата договору, предмет договору, строк дії договору. місце знаходження об’єкту Сума договору (вказати початкову суму договору, а також остаточну суму за результатами укладених додаткових угод)
та
вартість виконаних робіт (згідно акт/ів приймання виконаних будівельних робіт КБ2в), грн. Фактичні строки виконання робіт (зазначається на підставі акт/ів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2В, які підтверджують дати початку приймання передачі будівельних робіт та завершення виконаних робіт) Перелік виконаних основних видів робіт та їх обсяги за догором (згідно пп 1.2.2.) Підтвердження виконання основних видів робіт – зазначити
номер та дата акту (ів) приймання виконаних будівельних робіт (пункт, сторінка) ⃰⃰ ⃰
1 2 3 4 5 6 7
*Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту вулиць, доріг міст та інших населених пунктів, категорія складності будівництва по яких V або за класом наслідків (відповідальності) не нижче ніж CC3 (за наявності) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, зазначених в пункті 1.2.2., в натуральних величинах.
Аналогічний договір/и мають бути виконаний/і не менш, ніж на 100 % від загальної ціни (суми) договору.
Учасник повинен вказати перелік робіт, що виконувалися (згідно проектно-кошторисної документації) та зазначити обсяги виконаних робіт (м2, погонні метри, км тощо), місце знаходження об’єкта (площа, вулиця, майданчик тощо)
** Учасник повинен вказати № п/п та сторінку акту приймання виконаних будівельних робіт, де зазначається підтвердження обсягу основних видів робіт (згідно переліку п 1.2.2).
1.2.2. Перелік основних видів робіт та їх обсяг які має підтвердити учасник:
1) улаштування підстильних та вирівнюючих шарів із щебенево-піщаної суміші або влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші – не менше 74 750 м2;
2) улаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття – не менше 66 590 м2;
3) улаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) – не менше 66 590 м2;
4) встановлення бортових каменів – не менше 7 750 м.пог.;
5) влаштування асфальтобетонного покриття тротуарів та/або велодоріжок – не менше 10 000 м2;
6) встановлення дорожніх знаків;
7) нанесення дорожньої розмітки;
8) встановлення опор зовнiшнього освiтлення та контактної мережі - не менше 146 од.;
9) встановлення бар'єрного огородження – 6 500 м.п.;
10) укладання трубопроводів із поліетиленових, гофрованих труб діаметром не менше 300 мм – не менше 920 м.п.;
11) досвід з встановлення світлофорних обєктів.
* Допускається відхилення в обсягах робіт до 5%.»
1.2.3 Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.2.1, Учасник повинен надати:
1) скановану копію листа-відгука до аналогічного/-их договору/-ів, датований поточним роком, який повинен містити:
- №, дату, предмет договору, суму договору та вартість виконаних робіт (згідно акт/ів приймання виконаних будівельних робіт КБ2в), загальну характеристику Учасника щодо виконання робіт, відповідність виконаних робіт вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи, а також інформацію щодо якості, термінів/строків виконання робіт, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору;
2) скановану копію відповідного(их) договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною його частиною;
3) скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) відповідного договору, при цьому, сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 100% від загальної ціни договору;
4) скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації для підтвердження класу наслідків об’єкту або акт готовності об’єкту до експлуатації.
ID: 8af5ef6712724f21882c2cb2fd8b9ddb
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 2d2e5653f2bd4c6f8d4d2c177463be73
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, за встановленою формою:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Таблиця 5
№ з/п Посада П.І.Б. Загальний стаж роботи на посаді на даному підприємстві (для ІТР), повних років
Загальний стаж роботи в дорожній галузі, повних років Номер та дата наказу про призначення /прийняття на роботу або трудового договору або цивільно-правової угоди тощо
1 2 3 4 5 6
Примітки:
Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером та керівником підприємства.
Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі та повинні бути вказані в вищевказаній довідці таблиця 5:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи);
- начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи);
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи);
- майстер (не менше 1 особи);
- інженер виробничо-технічного відділу (не менше 1 особи);
- інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи)
У разі якщо особа здійснює та/або поєднує функції на цьому підприємстві (виконання/покладання обов'язків) Учаснику закупівлі необхідно надати підтвердження на цю особу в тендерній пропозиції (наказ та/або довідка та/або посадова інструкція тощо).
Перелік та кількість робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі та повинні бути вказані в вищевказаній довідці таблиця 5:
- оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості техніки, машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування тощо;
- дорожні робітники/будівельники (не менше 65 осіб).
1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1, Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та переведення (у разі такого) та суміщення/сумісництво (у разі такого) та/або трудові книжки та/або скановані трудові договори та/або скановані цивільно-правові угоди тощо на кожного працівника вказаного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід таблиця 5.
1.3.3. Учасник процедури закупівлі нерезидент повинен надати гарантійний лист про те, що, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, усі працівники, вказані в довідці про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, будуть залучені до виконання робіт до початку виконання робіт визначених лінійним графіком до договору, який буде укладено за результатами проведення даної процедури закупівлі.
ID: e32412b1caa34f81b008c9a9aee00702
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 937c02ca8f7d48d1b7e06237f09e837c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 0e615cbd2d8d43218fb1479ab77dba90
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 6b4e8ae28c4e4813849f6562792427e1
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 2ed4f01f5e124392bff23ab035346a9f
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій:
1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність парку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою:
Довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази
№ з/п Найменування Державний реєстраційний номер (у разі наявності) Власна (-ий) або залучена на інших правових підставах: оренда, лізинг, надання послуг, тощо (вказати яких) №, дата Договору на підставі якого знаходиться в користуванні (у разі такого) та найменування контрагента
1 2 3 4 5
До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання тощо, що будуть використовуватися при виконанні робіт.
Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана в вищевказаній довідці:
Таблиця 1
Найменування Мінімальна кількість
1 Автогідропідіймачі мінімум 2 одиниці
2 Автогрейдери мінімум 2 одиниці
3 Автогудронатори мінімум 1 одиниця
4 Автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 8 т мінімум 3 одиниці
5 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність не менше 10 т мінімум 2 одиниці
6 Автонавантажувачі мінімум 1 одиниця
7 Агрегати зварювальні мінімум 2 одиниці
8 Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб мінімум 2 одиниці
9 Асфальтоукладальники мінімум 3 одиниці
10 Бульдозери мінімум 2 одиниці
11 Вiброзаглиблювачi мінімум 1 одиниця
12 Екскаватори мінімум 6 одиниць
13 Електростанції пересувні мінімум 3 одиниці
14 Компресори пересувні мінімум 5 одиниць
15 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві мінімум 4 одиниці
16 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу не менше 16 т мінімум 2 одиниці
17 Крани мінімум 6 одиниць
18 Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування не менше 2000мм мінімум 1 одиниця
19 Машини маркірувальні мінімум 1 одиниця
20 Машини бурильні, глибина буріння не менше 3,5 м мінімум 1 одиниця
21 Машини поливомийні мінімум 2 одиниці
22 Навантажувачі мінімум 2 одиниці
23 Трактори мінімум 2 одиниці
24 Установка для забивання стояків мінімум 1 одиниця
25 Установка для зварювання ручного дугового мінімум 1 одиниця
26 Установка для свердлення отворів в залізобетоні мінімум 1 одиниця
У випадках, коли у наведеній вище таблиці містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент».
Примітка: Зазначені машини, механізми, обладнання тощо можливо замінити на еквівалентні з урахуванням необхідних параметрів для забезпечення технології та якості виконання робіт згідно проектних рішень, діючих норм та стандартів.
1.1.2. Для документального підтвердження парку власної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Учасник надає скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якщо не підлягає держаній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності.
Для документального підтвердження парку залученої техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (-ів) (оренди, лізингу, надання послуг тощо) з додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною його частиною.
Гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря тощо) техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), які не є власністю Учасника, про використання їх для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
1.1.3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію щодо матеріально-технічної бази (виробничо-технічна база, офісне приміщення, тощо) та технологій, що знаходиться на території України.
Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничо-технічна база, офісне приміщення тощо)
Таблиця 2
№ п/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність та найменування контрагента **
1 2 3 4 5
* якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці 2.
1. В підтвердження інформації, викладеної в довідці Таблиці № 2, Учасник надає:
1). Копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №2.
або
- копії чинних на дату подання документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди), право господарського відання / оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями) перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2);
2). Гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) тощо об’єкта (об’єктів), які не є власністю Учасника, про використання їх для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням ідентифікатора закупівлі.
1.1.4. Учасник процедури закупівлі нерезидент повинен надати гарантійний лист про те, що, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, техніка, які будуть залучені для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі та не знаходяться на території України, будуть ввезені на нормативний строк виконання робіт з дотриманням вимог чинного законодавства України до початку виконання робіт визначених лінійним графіком до договору, який буде укладено за результатами проведення даної процедури закупівлі.
1.1.5. Вимоги щодо наявності лабораторії:
Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів та виробів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів та виробів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
1.1.6 Вимоги щодо наявності асфальтобетонного заводу.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням.
Таблиця 3
ІНФОРМАЦІЯ
про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)
№
з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС
(по типах та марках) Зазначення приналежності*
1. 2. 3. 4. 5. 6.
* якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо).
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу тощо) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт);
- копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає:
- копію договору поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо, чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору та номер закупівлі).
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (зі змінами), ДСТУ 9290-5:2024 та ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (скановану копію атестату виробництва та скановану копію договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
При цьому, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1); час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Учасник надає дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на асфальтобетонний завод, зазначений в довідці, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції, виданий уповноваженим органом.
ID: 0adfb9653cdb4ccea4755827515a9a9f
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 46e9bd838e774b148b37648309b45e3c
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 104c207cc3ae444b94423c7acae01a33
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: b06fa9703e634b63a464854b32ddf283
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 44a42179f66241f6b52c52fa1c5e4ee0
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: a066fe45b6e246b489b4af05f4c1f4b4
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Мова тендерної пропозиції
ID: b8bca68cbae24e6c8fa33ffedf28a0a5
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 7ba84686b2bf453597e7c7aeef0b0bf3
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 511 208,00 грн (два мільйони п’ятсот одинадцять тисяч двісті вісім грн 00 коп).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: КК «Київавтодор»
Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104
Код ЄДРПОУ: 03359026
IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669
ІПН 033590226652
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
ID: 15a5bfcb6a684aedbbd3fcfdc5398aaa
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 42cb74ffc32e475fbba4d55c74732de7
Очікуване значення :
0.5
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 3e19af715aab44bc9dfb91d848b722c6
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт вул. Міської від просп. Палладіна до дороги Київ-Гостомель за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 364a5fc6ebbc4d90885c43e53edb04a4
Очікуване значення :
365
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 151299c498214f71974a41f8959178df
Очікуване значення :
3
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Документ
Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3 % від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю.
Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор».
Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________».
Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6).
На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає:
- копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою.
Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду).
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
ID: c5dbe88fb82d4f2d8a5938f88ec48e7e
Очікуване значення :
Так
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 839603fa833f433393faa8032ce117e9
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 26.08.2025 15:35
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 4b0ead98327546758e19a551fca3052d
Очікуване значення :
120