• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 9 робочих днів

10 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 000.00 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: a6a5f1f7eb774d14a5906a8cb8205d82
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: ea43b5c9771445c9a2e4ae209a67ae11  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 94124fa3ca2242f5a8fa29611131913f  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 0a662abb4ae04b5da855795426fa2feb
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 80f7f1db5f844caaac2c3d2fa79a497d  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: b93e91af7ef64efeb024a3f3a42e3e7c  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 5fb609d1ba1840b18a11c5ac680cf30a  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 399cfa42a2aa4f01b855d9076c09d57d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 0bf796d7653f417eb3c351bad642a552  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: cbd15a9ccf8e48d180cf8ffddfbe1d95  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 135d4e4a44214e5083210a516341264b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 12fb0829b2cd48de87b31f4e8405af07  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: d06faf1f6a964866b87b38787c91fd20
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 85086f8ab1a843139ae3f2b59782b426  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 4c94628294a24ae8b8de0a9395bb901e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 48ad662a150a4c7c85fac62444a9170b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 53ecd31f47cb4b1b9dcbea8715161002  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 0105f6c9f56440c4bf92adca0bdf543e  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 4f7bec7d81264694b538273468c5f129
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 7bdfc0d3d3244496864bbdc25a76a571  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: f5ce0dd22af8455dac2c2a3ac0eea293
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: ff5b497de8724957bad9768789f5e0e7  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: b8eaff26f3da47bcb3b0fecf2fb77b91
Критерій стосується лоту Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
2.1 Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі у відповідності до вимог встановлених у Технічному завданні (не менше 66 охоронників). 2.2 Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, виданих на всіх працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі: - документи, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го кваліфікаційному розряду**; - документи, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246), чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - копії чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікатів встановленого зразка про проходження працівниками учасника профілактичних оглядів нарколога та психіатра та/або довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин; - документи, які підтверджують, що охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані не більше ніж за 120 календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій. - копії наказів про зарахування до штату підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) з квитанціями ДФС. 2.3. Копії документів проходження керівництвом суб’єкта охоронної діяльності та персоналом охорони зазначеному в пункті 2.1. цього Розділу навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, а саме: протокол перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення працівників про проходження навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці» (законодавство з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії) та документ, що дає право на проведення відповідного навчання та перевірки знань. 2.4. Сканкопія з оригіналу довідки щодо відповідності охоронників вимогам, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме наявності уперсоналуохорони: посвідчень, оформлених відповіднимчином, на одязі ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності (з наданням кольорових фотографій форменого одягу учасника, з наявністю, як на куртці зимового та літнього одягу так і на футболці літнього одягу, ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами). 2.5 До штату Учасника повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони, який повинен відповідати встановленим вимогам п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, а саме, зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів: – вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років. Наявність фахівця (фахівців) з організації заходів охорони підтверджується наданням довідки у довільній формі із зазначенням ПІБ працівника (працівників), посади, інформації про освіту і стаж роботи, та наданням сканованої копії з оригіналу всіх сторінок трудової книжки та диплому про освіту цієї (цих) особи (осіб), інших документів, що підтверджують відповідність вказаної особи (осіб) кваліфікаційним вимогам. 2.6. Охоронники в складі екіпажу групи швидкого реагування (не менше 2-х охоронників на 1 екіпаж групи швидкого реагування), повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, надати довідку в довільній формі зі списком охоронників. Для підтвердження надати наступні документи: - чинний дозвіл на зберігання та носіння зброї та/або витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ про наявність дозволу на носіння, зберігання відомчої вогнепальної зброї, боєприпасів до неї, пристроїв, патронів до них під час виконання службових обов’язків на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно п. 2.6.; - Виданий Учаснику витяг з функціональної підсистеми «Єдиний реєстр зброї» єдиної інформаційної системи МВС про наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи з обов’язковим дотриманням п. 9.17 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва. - Довідки, про те що працівники п. 2.6 пройшли курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідка повинна бути видана організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену Національною поліцією. - чинний договір добровільного страхування від нещасних випадків на працівників, зазначених в довідках п. 2.6 2.8. Охоронники групи швидкого реагування зазначені в п. 2.6 повинні вміти надавати першу домедичну допомогу в умовах війни. На підтвердження надати сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). 2.9. Учасник повинен мати особу, яка відповідальна за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (надати довідку). В додаток до довідки надати копію наказу про призначення такої особи, а також надати сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). 2.10. Сканована копія довідки у довільній формі, за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників (не менш 1-го), які мають досвід роботи та пройшли протягом 2020-2025 років відповідне навчання зі службового собаківництва/ кінологічного напрямку та/або підвищення кваліфікації зі службового собаківництва/ кінологічного напрямку, із зазначенням П.І.Б.,того/тих працівника/-ів, якого/-их планується залучити до надання послуг, згідно вимог Закону України «Про охоронну діяльність». Наявність працівника (ів) (не менш 1-го), які мають досвід роботи та пройшли відповідне навчання та/або підвищення кваліфікації підтверджується наданням сканованою копією повідомлення про прийняття на роботу відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 413 2.11. Сканована/-і копія/-ї документа/-ів не менше одного (свідоцтва та/або диплома та/або сертифікату тощо) інструктора службового собаківництва або іншого спеціаліста з кінологічного напрямку (зазначеного/-их в підпункті 2.10 даного додатку), виданого профільними державними (відомчими) навчальними закладами або кінологічними організаціями. 2.12. Суб’єкт охоронної діяльності, який надає охоронні послуги із залученням транспорту реагування та використанням пункту централізованого спостере-ження повинен мати кадрові можливості для забезпечення охорони об’єкта під час нештатних ситуацій. (Надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використан-ня) про наявність в Учасника не менше 4 операторів ПЦС (чергових пульта).З метою підтвердження кваліфікації вказаних працівників Учасника надати у складі тендерної пропозиції документи про проходження професійної підгото-вки черговими пульта (свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією ,,4222 Черговий пульта”, тощо). 2.13. Працівники груп швидкого реагування мати перепустки на право переміщення в умовах комендантської години для виконання службових (посадових) обов’язків, у тому числі службовими та власними транспортними засобами на території Полтавської області (оригінал або скановану копію перепусток надати у складі тендерної пропозиції).
ID: 558d3eb67dad449798d2cf7e5db32c39  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: ccc92d28695940f4ba242614a122cda4
Критерій стосується лоту Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
1.1. Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідного для забезпечення надання послуг в повному обсязі відповідно до вимог встановлених Технічним завданням процедури закупівлі. 1.2. Документальне підтвердження наявності у власності не менше трьох одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України який використовуватиметься групами швидкого реагування та працівниками Учасника для контролю несення служби і посилення постів в нештатних ситуаціях, шляхом надання наступних документів: 1) оригінал або завірені копії технічних паспортів, завірених печаткою власника транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); 2) оригінал або завірені копії довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку (п. 11 Постанови КМУ від 17 червня 2015р. №405); 3) оригінал або завірені копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); 4) фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру; 1.3 Службові автомобілі учасника (транспорт реагування) повинні бути обладнані засобами радіозв’язку. На підтвердження надати оригінал та/або копію документу (дозволу) виданого суб’єкту охоронної діяльності уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку, які розташовані в транспорті реагування (з потужністю передавача не менше 10 Вт) та дозволу на експлуатації радіоелектронного засобу аналогового ультрахвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби (з метою збільшення радіусу дії наявних радіостанцій). 1.4. Сканована/-і копія/-ї документів (дозволи або декларації) дійсних на весь період надання послуг встановленого зразка Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього УКХ радіозв’язку, регіон експлуатації – Полтавська область та/або вся Україна в кількості не менше 15 одиниць, з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт. 1.5. Довідка у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі не менш ніж 15 персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик) та фото всіх зазначених в довідці GPS трекерів з чіткою видимістю їх кодів IMEI. (Додатково у довільній формі надається документальне зобов’язання Учасника про надання не пізніше дати укладання договору по цій закупівлі прав віддаленого доступу Замовнику через мережу Інтернет до системи GPS моніторингу для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони Замовника). 1.6. Оригінал або завірену учасником процедури закупівлі копію листа ДП «Український державний центр радіочастот», виданого власнику GPS трекерів, про наявність коду IMEI в узагальненій базі даних кодів IMEI. 1.7. Учасник юридична адреса якого знаходиться за межами Полтавської області, надає копію документу, що підтверджує правомірність використання приміщення в адміністративних межах Полтавської області для відпочинку, перебування мобільних груп швидкого реагування. 1.8. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання дода-ткових сил, шляхом передачі тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС). 1.8.1. На підтвердження такої можливості учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність пульту централізовано-го спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов про-вадження охоронної діяльності». Надати підтверджуючі документи на примі-щення (право власності, Договір оренди, лізингу, тощо), наявність персоналу для здійснення цілодобового режиму чергування, сканкопії видаткових накла-дних про придбання пульту централізованого спостереження (ПЦС), системи цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб, систем відеоспостереження за операційним залом з ціло-добовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу з обсягом архі-вації запису не менше ніж за 14 діб, аудіовідеопереговорним пристроєм. Нада-ти сканкопії видаткових накладних на приймально-контрольні прилади та обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка триво-ги/брелок тощо) для передачі тривожних сповіщень на ПЦС . 1.8.2. Суб’єкт охоронної діяльності, який надає охоронні послуги із залучен-ням транспорту реагування та використанням пункту централізованого спо-стереження повинен мати кадрові, технічні та організаційні можливості для забезпечення охорони об’єкта під час нештатних ситуацій. В тому числі, мати висококваліфікованих охоронників групи швидкого реагування, сертифікова-ний пункт централізованого спостереження для координації дій працівників охорони під час нештатних ситуацій (надати довідку в довільній формі). А також для підтвердження надати Сертифікат відповідності пункту централізо-ваного спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019. 1.9 Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки у довільній формі за підписом керівника, що містить інформацію, яка підтверджує наявність у власності Учасника не менше двох службових собак, згідно з вимогами Закону України «Про охоронну діяльність», а також: 1) ветеринарних паспортів, виданих Учаснику на кожну собаку, згідно з вимогами статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» із дійсними відмітками у них, що підтверджують проведення щеплення собаки проти сказу 8.7. 2) сканована/-і копія/-ї реєстраційного посвідчення на кожну службову собаку, виданих відповідними ветеринарними установами, згідно вимог пункту 10 «Правил тримання собак, котів і хижих тварин у населених пунктах УРСР»; 8.8. 3) Сканкопія/-ї диплома/-ів та/або сертифікату/ів які підтверджують, що кожний службовий собака пройшов курси дресирувань по слухняності (початковий або загальний курс) і караульній (вартовій) службі та здав нормативи за програмою «городська собака» в державних організаціях, або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій і придатні для роботи», згідно п. 1 ст. 17 Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (зі змінами та доповненнями). 8.9. 4) Сканована/-і копія/-ї діючих договорів страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам, на кожну службову собаку у відповідності до вимог пункту 1 «Порядку і Правил проведення обов’язкового страхування відповідальності власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам», затвердженого Постановою КМУ № 944 від 09.07.2002. 1.10 Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія документів (видаткових накладних та/або накладних на отримання товару), які підтверджують наявність в учасника майна, вказаного в п. 1.1.
ID: 467b78535bca4a0a816c35d6985d398b  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: dcbc8377c07c4087b855e39fab077346
Критерій стосується лоту Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
3.1 Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказаний договір(и) повинен містити інформацію про те, що Учасник надає та/або надавав охоронні послуги Замовнику на об’єкті(ах)з кількістю не менше ніж 6 цілодобових постів охорони із залученням службових собак (не менше 1-го кінологічного посту). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(зазначеного(их) в довідці) надати оригінали або належним чином посвідчені копію договору (ів) (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами), які зазначені у довідці, та документи, що підтверджують надання послуг, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, акти наданих послуг для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою учасника (за наявності). Також надати оригінал листа-відгуку оформленого на фірмовому бланку Замовника, якому Учасник надавав та/або надає охоронні послуги.
ID: 3706c51b6bb149ffb795684c282a7210  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 28d00736019149b2b9deac41354fb907
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: c5905dfe75574d2f86ec9fddf977dfe8  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 5969393e72bd4240a2e107de946fc2f2  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: b91666514d8a4c35807c5079807f83f0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 4aab7b9daffc4ada8aa5dd90e665d1f1  
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 5317301210864074bb43d7ab99973d60
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 4e3994cc6de7425fa41ef7b7c8002596  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 7f460c45103a42c59d6266b4e362b219
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Мова тендерної пропозиції
ID: 83c836e743364689818936322a36e8e7  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 57a9cd6da43344b99a9109074c1213d3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 21.08.2025 16:28
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 4d527ade40ed469c9167c712d597a00a  
Очікуване значення : 90