• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-25П_0230_ВО) Послуги з проведення атестації робочих місць

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-07-02-009311-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0230_ВО) ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення атестації робочих місць) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 71630000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 94 664,36 грн без ПДВ (дев’яносто чотири тисячі шістсот шістдесят чотири гривні 36 копійок), в т.ч.: Лот 1 - 4 102,70 грн без ПДВ (чотири тисячі сто дві гривні 70 копійок); Лот 2 - 2 095,83 грн без ПДВ (дві тисячі дев’яносто п’ять гривень 84 копійки); Лот 3 - 11 097,40 грн без ПДВ (одинадцять тисяч дев’яносто сім гривень 40 копійок); Лот 4 - 4 703,13 грн без ПДВ (чотири тисячі сімсот три гривні 13 копійок); Лот 5 - 12 513,12 грн без ПДВ (дванадцять тисяч п’ятсот тринадцять гривень 12 копійок); Лот 6 - 14 177,08 грн без ПДВ (чотирнадцять тисяч сто сімдесят сім гривень 08 копійок); Лот 7 - 17 374,88 грн без ПДВ (сімнадцять тисяч триста сімдесят чотири гривні 88 копійок); Лот 8 - 7 164,29 грн без ПДВ (сім тисяч сто шістдесят чотири гривні 29 копійок); Лот 9 - 21 435,93 грн без ПДВ (двадцять одна тисяча чотириста тридцять п’ять гривень 93 копійки) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.07.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Завершена

94 664.36 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 20.96 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: cd4e8f3cfc5f47a39c791cf9f5e255d3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2647a42080214f4da4a0e9d74d2ad5d9  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2d0e418dd6304a439058f008add076c2  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: fa6992dfa20841d9a54be86e84c4bbb0
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 330516ad18cb4409ae8e4d96a4927b1c  
Очікуване значення : Так  
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: c3c907c90e614b4ba0c3c84e1a8840d3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 60c1d70a86a543afab5b1483896590fe  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: ebe0e2e3229045b288c0924c5205ec5b  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 3593f78e8033452696a0b9193907777f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: f62e4bcefcf74a22ad2871853dcf87c3  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 8fb65851971f4327a29493d5eb70699a  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: 2a8f69fd22e647a3971dd560f3516919
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 562d0ad010c04c6da27b22ac2dd271ec  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 509264eddf194e899c56a653c1dc804d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: d7dfecad7d504ad7a865ebdadebf40ff  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 77460c93a1ed4a67bdd7dfef813181fc  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 7f83ebd7b44c439da29f6f76a9e75d24  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 1181860e672f4b61b0cb2efdbdc7eac4
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: ff0f907089f1493c915d0b099a12dce7  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: b2465fc1f4b64f559c46fa9f53625ec8  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: 9bd60d215b274bc99dc51fce396dcffc
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: ef91a02b66814264ab15f12f06c4d54c  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 7b25a9f4009d4a7aa04cb03fadf9a6d1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 7. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: b2944d3b2a72427d95016991f72ad90a  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: a0304c21d8ea4b179f3af06fb7133791  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: e3569ed93f194069bad5a2f62892633f
Критерій стосується лоту Лот 6. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з атестації робочих місць та/або виготовлення карток робочих місць. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 5bc4709988da4ff3ba4623ad28cea9c7  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 87e1f946117e45dbba2ee338112e2d46
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 5. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: dc2eedf681ac4f9db8451f9a3c472249  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: c3063f8019004d1f8524f76dd65639c8  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 2b8a961d0c8b4abc9164cb5b5fb8771a
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 4. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: bb1b04ec2e514eecaea87ea2951465be  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 884bf1fd2a6e4b56bf38fe1edf45219a  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: e9811d568a944d40aee3f026f12e610b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 3. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 40b65f3fecd14fc1b1c5ccd27d216ffc  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 52a63b5a791345c88e35e8ee72001226  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 2dc1057a70e44fdf9d41ae4536d1d964
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: becbddd5e82348a9993326c0815b0b9d  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 8ff40e5be8bf4322801549696f97acae  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 685ef0aebe8c4527b291caad981d832c
Критерій стосується лоту Лот 1. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з атестації робочих місць та/або виготовлення карток робочих місць. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 40b6a072f89d4ef88a3befec778177b2  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: f82df7f1759845b2ab23539cf0ca5444
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 1. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: caf6d2808ada4d47b9f2a6de2bdd9a08  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: d2b99e03e71d4159aad1ef7420a591e5  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: f8def146c8c74c4288cf90e9ac1635f4
Критерій стосується лоту Лот 4. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з атестації робочих місць та/або виготовлення карток робочих місць. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 68f527618d53449297c7c0a96c3ba811  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: d128ab2ba31142abb58f6bcaa5c8859e
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з атестації робочих місць та/або виготовлення карток робочих місць. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 421ee704740d4837b3175755fa784a49  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: a4f8abe5645e4873a6a676721d32602f
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 6. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: c372b603916a496ca2732f7318b47488  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 492a20fa48f8452f8c768937885f488b  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 436f5694be084e0e810f268aedc3472b
Критерій стосується лоту Лот 5. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з атестації робочих місць та/або виготовлення карток робочих місць. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 3f4113ce82b044b789007b4996e9e8f0  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: feedb055cffd4f6eac40eebe8030f74e
Критерій стосується лоту Лот 3. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з атестації робочих місць та/або виготовлення карток робочих місць. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 4d296d5629b74d389d2cc64991c8b8d1  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: ecf5420ac92347e284c833ee3f2d0f0d
Критерій стосується лоту Лот 8. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з атестації робочих місць та/або виготовлення карток робочих місць. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: d356fbfacb7549278ba61fe6567b2dba  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 6ec24cc68f304976aec8cd9a31e37f34
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 8. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 9dc0dd45116b4a5c910cb718bf05a891  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: c2d2c81be83b45749281b826dd9121ed  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: ded1c40a452e4c6d84151d19e24eac45
Критерій стосується лоту Лот 7. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з атестації робочих місць та/або виготовлення карток робочих місць. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 8be13f93f568426faa4192b565733935  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 6ca99197d548483caca63f7eada493ba
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 9. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 4174508c8d58474aa69fe4245f0bc146  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 5d14d0e5716744f6a4eed5756510d98d  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 6ce6f99558d64496bf151b95173bbf65
Критерій стосується лоту Лот 9. Послуги з проведення атестації робочих місць
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з атестації робочих місць та/або виготовлення карток робочих місць. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 9bffcb80dac144339b9487dfd44da16e  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 5e9186bd223743c6b89988cdd000f224
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 3362548b8d4c4d69b0d463eeec5b43dd  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: b59bfebf8ce4492dbb530a5aec855a9b
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: ab742d71acec42b9b21cb78949067ec6  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 7b857453d53247809b9e33bfebba0dee
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Мова тендерної пропозиції
ID: 38f389fd71ed44eebfe924d5f33a8251  
Очікуване значення : ukr  
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: c982c47e9b424237a27c95e40455ddee
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 02.07.2025 14:45
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: eb0608e77ce44140afeb58fabe836052  
Очікуване значення : 120