• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

(ПК-25П_0230_ВО) Послуги з проведення атестації робочих місць

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-07-02-009311-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0230_ВО) ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення атестації робочих місць) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 71630000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 94 664,36 грн без ПДВ (дев’яносто чотири тисячі шістсот шістдесят чотири гривні 36 копійок), в т.ч.: Лот 1 - 4 102,70 грн без ПДВ (чотири тисячі сто дві гривні 70 копійок); Лот 2 - 2 095,83 грн без ПДВ (дві тисячі дев’яносто п’ять гривень 84 копійки); Лот 3 - 11 097,40 грн без ПДВ (одинадцять тисяч дев’яносто сім гривень 40 копійок); Лот 4 - 4 703,13 грн без ПДВ (чотири тисячі сімсот три гривні 13 копійок); Лот 5 - 12 513,12 грн без ПДВ (дванадцять тисяч п’ятсот тринадцять гривень 12 копійок); Лот 6 - 14 177,08 грн без ПДВ (чотирнадцять тисяч сто сімдесят сім гривень 08 копійок); Лот 7 - 17 374,88 грн без ПДВ (сімнадцять тисяч триста сімдесят чотири гривні 88 копійок); Лот 8 - 7 164,29 грн без ПДВ (сім тисяч сто шістдесят чотири гривні 29 копійок); Лот 9 - 21 435,93 грн без ПДВ (двадцять одна тисяча чотириста тридцять п’ять гривень 93 копійки) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10.07.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Завершена

94 664.36 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 20.96 UAH
Період оскарження: 02.07.2025 14:45 - 07.07.2025 00:00
Нічого не знайдено.