(ПК-25П_0222_ВО) Послуги з заправки та відновлення картриджів
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-06-25-009448-a
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0222_ВО) ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів)
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50313000-2
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 339 636,73 грн без ПДВ (триста тридцять дев’ять тисяч шістсот тридцять шість гривень 73 копійки), в т.ч.: Лот 1 - 18 749,50 грн без ПДВ (вісімнадцять тисяч сімсот сорок дев’ять гривень 50 копійок); Лот 2 - 42 807,40 грн без ПДВ (сорок дві тисячі вісімсот сім тисяч 40 копійок); Лот 3 - 18 799,70 грн без ПДВ (вісімнадцять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 70 копійок); Лот 4 - 118 027,76 грн без ПДВ (сто вісімнадцять тисяч двадцять сім гривень 76 копійок); Лот 5 - 51 684,34 грн без ПДВ (п’ятдесят одна тисяча шістсот вісімдесят чотири гривні 34 копійки); Лот 6 - 89 568,03 грн без ПДВ (вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят вісім гривень 03 копійки)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.07.2025 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Завершена
339 636.73UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 187.50 UAH
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: a154c1f2bbd84ea38ce3e5fdfa1b1936
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: a9359475dc5d41059bf7323cfe2f4eec
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 8df5c57d02e24fecbe21e55766e278a5
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 613c39e34dcb4ab2903d0480181c872e
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: 7072ab3306e64f86945660c641f7ba62
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: f3411d18eabe466a92c46a76edc37474
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 42f811369489400f91205a32d5e53b76
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: bbb0733fe55046219373c09b3e994635
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: c508fe0a6c764343b8e5f5af3a4c3a8a
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 3dd2421e3b2e45419a18ce97f3e9911a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 34281091c77f419d9de53cd4c460c2b9
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 42a8bb7dee1e4028af69f724a453c1f6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: f5ef65b52cbb4f98ad84b7faebcb81f1
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: ba7599b3240f47efb27b6e9aee72ac24
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: f291fd208b594c37813919673eaa1b36
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: dfe0c9f63c5243b4951f54496b0c65a8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 582d4a6559ac4a61986d7187e0050bde
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: e68698e4f1004dd4bba7a5bd1381c16a
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: eaccd9b7d02943e5bcfbe2effeaa0d85
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 3be85f7cb51f456db11b02cebad3f1dd
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 59abc934cdf746fd88d52b77b8da312d
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 66e2294673f249f39defa5e794ad51a9
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 1. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 49df432c5d1f416eb4019f222e879f49
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 99ae63969a52430eadab77cb778bae1c
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 5ffb0300dbee43d9aefdd7f089e544de
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 6. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 8c964f7e0501428b88d47c110ec81938
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 70ca5296288a4943b368ed5ec45cc6ab
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: ea777ab2b7184fceb167d42dabd589c2
Критерій стосується лоту Лот 6. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: c0e22761347041d69991d859c83f27b1
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: c11c4a31254742e1847eb9a96a45fb9d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 3. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 0f55fc354e584f1795b8042cc2a4c64d
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: 26cd85dc34e04f84a4e6f248f3f48cc2
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 0d6486e9d3ca4387bb8b08ac67e7cd01
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 73909bcefe3040328a874e2329d2d647
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: dd738204c3ba43d88bc13e2b4c2d01f7
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 1bb9aee23d7b4dec98e085bfcdbdb886
Критерій стосується лоту Лот 4. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: c9e2b0300d7042c8ba548324bba63c2d
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: d9e52d4521f74fd49958dc01f9299df3
Критерій стосується лоту Лот 3. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 9e81b2f6371f412486b99e288c3778e3
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 2a99ee4ce71340049f1171ab54c814c8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 4. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 3fc86d0703464598ad43989e4bd4da35
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: ad8e04619c8b4ca4bd13752ba784f260
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 7862900883ca41ee8747a5e537de50ff
Критерій стосується лоту Лот 2. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 303206107bb7412ab90ed21c6c124148
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 8a7e338e1784413584a41a1be61792ae
Критерій стосується лоту Лот 1. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: bc9a903f2bf744dcaa58c9f0fec450af
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: ee1564bd44854a9bb972b660459bbd82
Критерій стосується лоту Лот 5. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)(На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 3.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на надання послуг з заправки та/або відновлення картриджів. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо надання послуг. 3.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: - первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).)
підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів)
ID: 2aaed1efbd6542bb89ef0779d3ce104a
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: ddb5cc2c0c834fda9412e9674cf79fcd
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується лоту Лот 5. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 1d917e955a2d4a48ae357152187cd0b8
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: dab9762793494b27a8ddd16c9f0cbd99
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 2f5febd8c64849cbae4f9d821cd594c5
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: fdc5bf3915534da99f079cf125ef93c4
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 7e5befe3a57c4b76a33a60303bc51ab4
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 6f868a23b5ec469ba2dab3b7eab84f52
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 9954f3426af141d5b40ea1240eac4a8b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Мова тендерної пропозиції
ID: b0ec57474c874760a85bab89fc249520
Очікуване значення :
ukr
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: d355b9dc3a494cd29e6709df10f70830
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 25.06.2025 14:46
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій