• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів

Оголошено тендер

407 564.08 UAH
Номер: ded58a2b0a0043c990a9bbb7dbcce090
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-06-25-009448-a
Тип процедури: Відкриті торги з особливостями
Закупівельник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Очікувана вартість: 407 564.08 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Послуги з заправки та відновлення картриджів
Примітки: 339 636,73 грн без ПДВ (триста тридцять дев’ять тисяч шістсот тридцять шість гривень 73 копійки), 407 564,08 грн з ПДВ (чотириста сім тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 08 копійок), в т.ч.: лот № 1 – 18 749,50 грн без ПДВ (вісімнадцять тисяч сімсот сорок дев’ять гривень 50 копійок), 22 499,40 грн з ПДВ (двадцять дві тисячі чотириста дев’яносто дев’ять гривень 40 копійок); лот № 2 – 42 807,40 грн без ПДВ (сорок дві тисячі вісімсот сім тисяч 40 копійок), 51 368,88 грн з ПДВ (п’ятдесят одна тисячі триста шістдесят вісім гривень 88 копійок); лот № 3 – 18 799,70 грн без ПДВ (вісімнадцять тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 70 копійок), 22 559,64 грн з ПДВ (двадцять дві тисячі п’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 64 копійки); лот № 4 – 118 027,76 грн без ПДВ (сто вісімнадцять тисяч двадцять сім гривень 76 копійок), 141 633,31 грн з ПДВ (сто сорок одна тисяча шістсот тридцять три гривні 31 копійка); лот № 5 – 51 684,34 грн без ПДВ (п’ятдесят одна тисяча шістсот вісімдесят чотири гривні 34 копійки), 62 021,21 грн з ПДВ (шістдесят дві тисячі двадцять одна гривня 21 копійка); лот № 6 – 89 568,03 грн без ПДВ (вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят вісім гривень 03 копійки), 107 481,64 грн з ПДВ (сто сім тисяч чотириста вісімдесят одна гривня 64 копійки). Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі –послуга -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Дата опублікування: 25.06.2025 14:06

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума407 564.08 UAH