-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м³
Торги відмінено
11 440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 343 200.00 UAH
мін. крок: 3% або 343 200.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 384b0d30fe364958a756f4b649a19176
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 5ff8f1006593413fb7f67f8cd2c72f98
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: 18d5b32ec48541f0a13962a65b0d1f40
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 6b16d2bbe45547bba3667638a222e195
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 73495798eb2f47dcaab28aee3a479707
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: f62509e107984d2081cf5ccc6e16217b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: d660b204b6134253bc81df400a2b30ed
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: 17ce8739847a47ef8b976dd443ea3c52
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 9481178b99e74ed8ad14623704776ce3
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: c0bdc3721b5a4e93948ed6190f368466
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: aa73f20b2ac74b5f81301291c9c2eed4
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 97999fa5f5d747c9ae63708ea6d921ca
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 41449dd541474b7aa1566906f46d3c53
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 6700ae80ad4648cead49b88876c57d3f
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ed805a3f38ce48cd9c1ae857bf1e072a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 422d371a21474a82b0cdf07368bf4870
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 7468abb650ea415e91589f8fb7b5b30d
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 67745e945b234d91a696f8947201046d
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: e1bd25f185724c99b00653e92359b60e
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 90e864e786a841189d4f16367141b93e
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: be96a76352e847f782714bb95f9418dc
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 780a4759df6743298b9ab8ae8ba40c71
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 8794f96a8a06465999f42718a54af77e
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 9fe29b0de20c481e90ac9b9889137127
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 3e31e648c7af48bbac6a0395ff5743f0
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 9cab6194315a49b9aef4e44dd740332d
Критерій стосується лоту Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м³
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: 61593c2eb2fe4fb1bdcbf0ec6d2992d7
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: c1c8ad99c9c6420ba61d669556798307
Критерій стосується лоту Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м³
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 31655acb71524cfa95cb5cb76d3005b8
Вимогу заархівовно 14.07.2025 10:28. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 696d7604f5404e1ead4694d1f5713a76
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 5367f07a2f31446d871afc1e6d2b642f
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: b2034ee980f94b258a3f4b02d79baae9
Вимогу заархівовно . Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 224aa23803bd4684b709531818456ff7
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: f214950fac8048b3946fd550351bef2b
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 841ddf4ce59a443d88238d24bfe3a448
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 7dfb8552606b4cc7aa5a916b9abcbf95
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 9f97dc3bf6bf466982ee55d346446627
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Мова тендерної пропозиції
ID: 5460a597aaea459687f49753eb5bcea6
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 7a3e730c9d144531b77f7cf8781915cc
Критерій стосується лоту Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м³
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції" (зі змінами).
Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 343 200 гривень 00 копійок (триста сорок три тисячі двісті гривень 00 копійок) – 3 %.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією;
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: Комунальне підприємство "Донецький регіональний центр поводження з відходами"
Місцезнаходження Замовника: 84301, Україна, Донецька обл. м. Краматорськ, вул. Танкістів, 176.
Код ЄДРПОУ: 34850326
IBAN № UA878201720344351004183049861 в ДКСУ м. Київ
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: dcc7b6b47a2a4bd78d79015a9344d6af
Очікуване значення :
3
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: a06517beadf146ab8a28d5dab2813657
Критерій стосується лоту Придбання обладнання для збору та транспортування побутових та інших відходів, а саме: контейнерів змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м³
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: 41d4cda1d34c4c558f3bcb94e4c2aba9
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (паперовий оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від вартості договору.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: Комунальне підприємство "Донецький регіональний центр поводження з відходами"
Місцезнаходження Замовника: 84301, Україна, Донецька обл. м. Краматорськ, вул. Танкістів, 176.
Код ЄДРПОУ: 34850326
IBAN № UA878201720344351004183049861 в ДКСУ м. Київ
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: 27b71629f577469b80ef3e6d850fec1b
Очікуване значення :
5
Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
ID: 40b5b92f312a4e30ba389cfd9d63a6de
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Критерій стосується номенклатури контейнер змінного типу під систему мультиліфт об'ємом не менше 15 м³
Детальніше
Спосіб підтвердження
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Документ
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
ID: 00a7515493f84ecb951c34367bac7cb6
Очікувані значення :
AM, AU, CA, AT, BE, BG, HR, CY, EE, CZ, DK, FI, FR, GR, ES, NL, IE, LT, LU, LV, MT, DE, PL, PT, RO, SK, SI, SE, HU, IT, IL, MD, ME, HK, IS, JP, KR, LI, AW, NZ, MK, NO, SG, CH, TW, GB, US
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
ID: 7fbc6527287c4c4ea5fbbcf4156632ac
Мінімальне значення :
25
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 2e2e610734fe4c5883a940139daf3a1a
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 24.06.2025 15:28
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 67945729b1ee4f3bbd9e8d783844b2a9
Очікуване значення :
120