-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень аварійно-диспетчерської служби та транспортного відділу за адресою: вулиця Героїв Енергетиків, 11 у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Капітальний ремонт приміщень аварійно-диспетчерської служби та транспортного відділу за адресою: вулиця Героїв Енергетиків, 11 у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт та рестоврація
Завершена
4 494 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 470.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 470.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: da767de7de1048d8b5dcec83b3faeac1
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 3a5147c0a1204ab3966f0e5adc848436
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 3de0d6c9784a403ab5b20e362b588076
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 35105fa3b39f4ce88f20a581ce1f9027
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 67215e8c6ffa486e86c7dd571d3877c0
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 2356b9c6cd6b49078ae357eabe1ca621
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d04354086294433785d8ca7724e4215e
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: fd2eb79fa3dd4363bdd4fc4392537a2b
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: c88378a7e87f467f932bf2d108be9fb8
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 82e966dd06b1471e9d0e7d3a508e18e4
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: f67a497a6e3a43eb9acc7597afc03cca
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: 8183d1e09af34cb29c1cfa3eefb25314
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: f5851d5e2f9049958697fe5afc2ceb51
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: 227c313e6d9140b7bcc25e42ff32a21b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: c601147a3b0c4fd5be96b7d75b3eb9ed
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 361675ad9f3847dd9ce066e848f2ccb2
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: aa5c95ad0c0243fd834309ac090632ee
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: e6c42277ab294f0caeff6de56dc672d5
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: 963a80d07c1a4792b1c274a68be1bdd6
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 98a065b4b9a849beb698c1220d421b32
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: d4765ff789c04cbd8669b3fd8534fbdc
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 9b39c70394524436a3bb868d7a1ca7ea
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: e8a092772ee64bff845a7803cccea307
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: cafca4bcc8704113a84cea891fc9e5f2
Мінімальне значення :
1
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: bef2e1a2326249499904110eb084ae08
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: d1870036c04941e48693ba999c34fd2a
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень аварійно-диспетчерської служби та транспортного відділу за адресою: вулиця Героїв Енергетиків, 11 у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Для здійснення пусконалагоджувальних послуг (робіт), які передбачені технічним завданням, Учасники повинні підтвердити наявність вимірювальної електротехнічної лабораторії. Надати наступні документи: якщо лабораторія власна – сертифікат або свідоцтво, або інший дозвільний документ згідно чинного законодавства на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та додаток до такого сертифікату/ свідоцтва або іншого дозвільного документу; якщо лабораторія залучена - договір оренди чи надання послуг з додаванням сертифікату або свідоцтва, або іншого дозвільного документу згідно чинного законодавства, та додатку до такого сертифікату/свідоцтва, або іншого дозвільного документу на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Документи щодо відповідності лабораторії повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій, сфера процесів вимірювань/перелік вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії повинна включати в себе вимірювання опору ізоляції та перевірка спрацювання пристроїв захисту: сила струму однофазного короткого замикання, повний опір петлі «фаза-нуль» електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1 кВт. Надати документ повірки засобів вимірювальної техніки або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки на мегомметр.
Документ
Учасники мають підтвердити можливість вивезення відходів (шляхом надання відповідного чинного договору надання послуг тощо).
Документ
Декларація відповідності матеріально-технічної бази (офіс тощо, що вказані у вищезазначеній довідці) суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Документ
Надати чинний протокол перевірки ізоляції електрообладнання (виданий спеціалізованою лабораторією), що планує використовувати учасник під час виконання робіт та які вказані в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та/або технологій.
Документ
На підтвердження інформації, що заначена у довідці згідно з пп. 2.1. учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власністю учасника надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база не є власністю учасника, а залучена (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством), то учасник на всі вказані в довідці обладнання та матеріально-технічну базу додатково подає завірені копії або скан-копії з оригіналу таких договорів. У випадку оренди та/або платного права користування офісними або складськими приміщеннями надати документи про сплату за тимчасове користування.
Документ
учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та/або технологій, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування/залучення.
У довідці обов’язково зазначається інформація про наявність офісного та/або складського приміщення; а також необхідне обладнання, визначене Технічним завданням.
1. Документи щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника
ID: 69ec19d841c94c8abdc1bf441e5024ce
Очікуване значення :
Так
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 0bb33d78d3954d92aa19049560948504
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень аварійно-диспетчерської служби та транспортного відділу за адресою: вулиця Героїв Енергетиків, 11 у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Підтвердити наявність інженера-проектувальника в частині кошторисної документації шляхом надання довідки та кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Відповідно до ст. 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше, ніж один раз на п'ять років, не обмежується. Таким чином у разі перевищення строку підвищення кваліфікації відносно кінцевої дати подання пропозицій даної закупівлі більше, ніж на 5 років, додатково надати Свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямком проектування.
Окрім того, інженер-проектувальник повинен пройти навчання програмного засобу АВК (або іншого спеціалізованого програмного комплексу сумісного з ним в частині обміну даними), що підтверджується наданням у складі пропозиції відповідного посвідчення (сертифікату тощо). Також у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скан-копію чинного договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс (щодо інженера-проектувальника в частині кошторисної документації).
Документ
Підтвердити професійну компетентність працівників робітничих професій шляхом надання документів про отримання кваліфікації (надати посвідчення чи свідоцтва та протоколи (витяги з протоколів) навчання з отримання відповідного розряду або категорії).
Документ
На працівників, які зазначені у довідці згідно пп. 2.2. цього пункту, надати наступні документи, що підтверджують проходження навчання та/або перевірку знань:
- посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань Загального курсу з ОП (на всіх зазначених в довідці працівників);
- посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (не менше ніж на 4 осіб);
- посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (не менше ніж на 4 осіб);
- посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (не менше ніж на 4-х осіб);
- посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-1.7.14-17 Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками (не менше ніж на 4-ох осіб);
- посвідчення та протокол (виписка або витяг з протоколу) про навчання та/або перевірку знань з НПАОП 0.00-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (не менше ніж на 4-х осіб).
Навчання та перевірка знань законів і нормативно-правових актів з охорони праці повинна здійснюватись спеціалізованими навчальними центрами.
Документ
Надати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно з пп. 2., який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником, зокрема: трудовий договір, або договір цивільно-правового характеру, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу), або наказ про призначення.
Документ
Головний інженер або керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань: або «Архітектура та будівництво», або «Інженерія», що підтверджується наданням копії відповідного диплому.
Документ
Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), що обов’язково повинна містити відомості про працівників учасника, які мають знання та досвід для виконанні робіт/надання послуг: ПІБ, посада/кваліфікація, освіта.
Серед переліку працівників відповідної кваліфікації, вказаних у Довідці даного пункту, обов’язкова наявність в Учасника наступних працівників:
головного інженера та працівників робітничих професій: маляра, штукатура, бетоняра, арматурника, муляра, лицювальника-плиточника, сантехніка та /або слюсара-сантехніка.
Документи щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ID: 1919d7ffa2804a0c85ddb79aed988b25
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: c563320192b841bd806650cf8381d38e
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень аварійно-диспетчерської служби та транспортного відділу за адресою: вулиця Героїв Енергетиків, 11 у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «податкова декларація про майновий стан та доходи» (з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про отримання) та/або «баланс» та «звіт про фінансові результати» (з відміткою органу статистики або з квитанцією про отримання) за останній звітний період (рік).
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
ID: 5f6c3eaf09fd4cb08f47ee30dee945aa
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 6618a2d2321e4902b503479f1c697374
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень аварійно-диспетчерської служби та транспортного відділу за адресою: вулиця Героїв Енергетиків, 11 у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору(ів), який вказано в довідці 3.1, або звіт про виконання договору. В разі надання відгуку такий документ обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, ціна та термін дії договору, також у відгуку має бути зазначено інформація про додаткові угоди до договору.
Документ
Акти, що підтверджують виконання аналогічного договору(ів) зазначеного у довідці відповідно п. 3.1. даного додатку № 1 до тендерної документації.
Документ
Копію аналогічного договору зазначеного у довідці відповідно до п. 3.1 Додатку № 1 до тендерної документації, усіх його додатків та всіма документами, які є його невід’ємною частиною, або на які є посилання у аналогічному договорі, а також всі додаткові угоди до нього (інформація яка, на думку Учасника, може становити комерційну та/чи державну таємницю може бути замаскована).
Документ
Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), про виконання аналогічного* господарського(их) договору(ів) з заповненою нижченаведеною таблицею:
Найменування, предмет, № та дата договору Строк дії договору Сума договору грн Назва контрагента,
з яким укладено договір Фактична та юридична адреса, контактні телефони особи контрагента Фактична сума виконання договору
*Аналогічним договором вважається договір предмет договору, якого відповідає виду робіт даної закупівлі в частині капітального ремонту та розміщений у системі прозоро, укладеного та виконаного у період 2022-2024 років.
Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
ID: 0a09a66c814a486ab80e0cb200f9a197
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: 80478ccfb4a44c4f9be736d56ab0ea1d
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: 19d755cac92e4e3695cab5fdbdd51c9e
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 0066921313364183b55472953ad3f5cb
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 0e88b2be6a29411d9b3329a8e919013f
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: ee567886e89541e68d0eae6f9764c7a0
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Мова тендерної пропозиції
ID: 72627ad5262d40f0a6d5aab7f570becc
Очікуване значення :
ukr
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 7bb6cfae9fd14e6eb87da11fcc2f55c7
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт приміщень аварійно-диспетчерської служби та транспортного відділу за адресою: вулиця Героїв Енергетиків, 11 у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 29.06.2025 14:13
Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції.
Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії :
Капітальний ремонт приміщень аварійно-диспетчерської служби та транспортного відділу за адресою: вулиця Героїв Енергетиків, 11 у Деснянському районі м. Києва за ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація – 134 80,00 грн. (тринадцять тисячі чотириста вісімдесят грн. 00 коп.).
Вимоги до банківської гарантії зазначено в Додатку № 9 даної документації.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції.
Банківська гарантія є безвідкличною (ч. 3 статті 561 Цивільного кодексу України).
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта.
Замовник залишає за собою право звернутись до банку – гаранта у разі неможливості перевірки електронного цифрового підпису, підтвердження дійсності гарантії тощо за умови, що Учасником надано (завантажено) банківську гарантію або файл, що містить гарантію та скановану копію у форматі PDF.
У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у ЄДРПОУ, його категорія, код банку (у разі наявності), адреса місцезнаходження, поштова адреса для листування, адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи, SWIFT-адреса Гаранта;
- повне найменування, його ідентифікаційний код у ЄДРПОУ – для юридичної особи або ПІБ, РНОКПП – для фізичної особи, серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта), адреса місцезнаходження Учасника (Принципала);
- повне найменування, ідентифікаційний код у ЄДРПОУ, його категорія, адреса місцезнаходження Бенефіціара, яким є Замовник;
- суму гарантії цифрами і словами, назва валюти - словами;
- у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
- датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
- зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 3 форми (Додаток № 7), не настане;
- зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
- в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
- дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
назва предмета закупівлі;
- строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях;
- у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:
назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;
ліцензія на здійснення страхової діяльності.
Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі.
Текст банківської гарантії не може містити:
• умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги);
• умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання;
• умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії;
• умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції.
Реквізити для оформлення банківської гарантії:
ТВБВ № 10026/066 АТ "Ощадбанк"
IBAN UA413226690000026008301848234
МФО: 322669
Код ЄДРПОУ: 39605452
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва".
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку.
Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик, окремим файлом.
Документ підписаний КЕП та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки).
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інш.)
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з довідкою про її грошове покриття.
На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про те, що банком надано безвідкличну та безумовну банківську гарантію та банком отримано грошове покриття в розмірі суми банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції, з зазначенням у довідці строку дії гарантії.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції, оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними в цьому пункті та Додатку № 9 до даної документації, відхиляються Замовником..
ID: 9f255e3d713047dab50a3767c5ee4f27
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції(Додаток № 9
до тендерної
документації
Учасник шляхом розміщення в електронній системі електронної банківської гарантії, підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції (подається за кожним лотом окремо).
ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ
(ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)
1. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України, умовам цієї тендерної документації, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
2. Банківська гарантія повинна бути оформлена в електронному вигляді, на бланку банку-гаранта та підписана керівником банку-гаранта або уповноваженою ним посадовою особою, з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний цифровий підпис.
ФОРМА
забезпечення тендерної пропозиції
________________________________________ ГАРАНТІЯ № ________
(назва в разі необхідності)
1. Реквізити
Дата видачі ______________
Місце складання ___________________________________________________________
Повне найменування гаранта _________________________________________________
Повне найменування принципала ____________________________________________
Найменування бенефіціара _____________________________________________
Сума гарантії _________________________________________________________________
Назва валюти, у якій надається гарантія _______________________________________
Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________
Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 гарантії, не настане ___________________________________________________________
Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі ________________
Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі _______________________________________________________________________________
Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) _______________________________
2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).
Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії.
Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк).
Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу.
Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією:
відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю;
ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією;
ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей.
4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
сплата бенефіціару суми гарантії;
отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією;
отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів:
на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта;
у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара.
6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому.
Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України.
Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії.
Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі).
Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії)
_____________________________________________________________________________
(посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності))
Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі)
_____________________________________________________________________________
(посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис)
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку.
У випадках, якщо назва файлу електронної банківської гарантії або кваліфікованого електронного підпису містить російські або українські символи, перед завантаженням цих файлів рекомендується заархівувати їх (без паролю) у форматі zip.
Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям.
На підтвердження наявності грошового покриття банківської гарантії надається довідка з банку:
Про те, що банком надано безвідкличну банківську гарантію та банком отримано грошове покриття в розмірі суми банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції, з зазначенням у довідці строку дії гарантії.
Електронна банківська гарантія та підтвердження наявності грошового покриття банківської гарантії завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій з роздільною здатністю не нижче 300ppi окремим електронним іменованим ZIP-архівом в файл під назвою «Банківська гарантія до тендерного забезпечення.zip».
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції та підтвердження покриття банківської гарантії, відхиляються Замовником.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: f8090e1b9e6b437d871944c1f9f9f160
Очікуване значення :
0.3
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 0266454d1ae24d2492fb0ab4168279db
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 23.06.2025 14:14
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 17a5abd152e443a1bd8f1a30e0bdf51e
Очікуване значення :
90