• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт місць загального користування Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" у гуртожитку за адресою: м. Київ, вул. Горлівська, 220, Дарницький район

Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому : - офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; - неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.

Завершена

1 837 379.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 373.79 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: 3aac5fac288245ca89195f136a297b37
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 7b14ff70829f43c4a65c96d30ffa322d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 81e46f24c11b4db0b5205a9440e3c706  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 926726c3bc99480baefa67e57b44c989
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 17ad8e7a02754a618f9526214535866d  
Очікуване значення : Так  
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 3b97accf5aab41569a3421cf021d23fe  
Очікуване значення : Так  
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: ecb5b00220014e4fb13549adec49bf38
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 12dedf5413784016b62dbb871211c3ef  
Очікуване значення : Так  
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: b79ca532d3064242a76f7e8eac8b44b6  
Очікуване значення : Так  
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: d9144ea7a37d49b28607028eb9ad5510
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 9baa1280523646488dc738015c9994c0  
Очікуване значення : Так  
Порушення справи про банкрутство
ID: a9646dc4f2034f65a67c7a34f093eef5
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 65ac942dc8534362af666e62dae869c2  
Очікуване значення : Так  
Вчинення економічних правопорушень
ID: a43ddf4259fd4406b623188f57da1538
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 7d049a01c3ca4a0cba65eccd88ac66f4  
Очікуване значення : Так  
Вчинення корупційних правопорушень
ID: f25c2dac7a8e46e29b7408fc0b17708b
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: beab3be3813c437e807a4f71e798446e  
Очікуване значення : Так  
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: fefbccf4bb2a477da00f49e6b0a7be1b  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: 855fe340bd534621b6066abfec56ed98  
Очікуване значення : Так  
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: b3d6258d64394d74b6da09e240430b36
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 999f816e738a49c8a2eb1f70354f3fcf  
Очікуване значення : Так  
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: dfde045d8a8e4c09bd564adfe949e332  
Очікуване значення : Так  

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 765b925117a449c685878e65e2404308
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт місць загального користування Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" у гуртожитку за адресою: м. Київ, вул. Горлівська, 220, Дарницький район
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
підтвердження наявності фінансової спроможності(15.1. сканкопія з оригіналу або копії «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією №2, що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом або сканкопія з оригіналу або копії фінансової звітності малого підприємства (в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м)) або фінансової звітності мікропідприємства (в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс)) за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією №2, що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом або сканкопія з оригіналу або копії податкової декларації платника єдиного податку (або податкової декларації про майновий стан і доходи) за 2024 рік з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією №2, що засвідчує факт і час приймання відповідного електронного документа контролюючим органом. Надана учасником на виконання вимог п.15 Додатку 4 до тендерної документації фінансова звітність повинна свідчити про наявність в Учасника обсягу річного доходу (виручки) за останній звітний період (2024 рік) у розмірі не менше 99 % очікуваної вартості даної закупівлі)
підтвердження наявності фінансової спроможності
ID: 353d5bd01504496c9fd1e2568f786f11  
Очікуване значення : Так  
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: f491cdbb7b04445e913b1bab876a4121
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(- довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; - лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем; - у випадку, якщо роботи, до виконання яких залучається субпідрядна організація, вимагають відповідно до норм чинного законодавства України наявності дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці: • сканкопії з оригіналу або копії чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я субпідрядної організації/співвиконавця дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці або їхнього територіального органу) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (субпідрядної організації) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки; (надається на ті роботи підвищеної небезпеки, що будуть повністю або частково виконуватись стороннім суб’єктом господарювання (субпідрядною організацією) та не надається якщо субпідрядна організація не буде виконувати (навіть частково) роботи підвищеної небезпеки).)
Документ
У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків або 20 відсотків від вартості договору про закупівлю(- довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; - лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем; - замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених пунктом 47 Особливостей; - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем договору щодо виконання робіт, до яких її залучають. Довідка повинна містити інформацію про договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором. Надати також сканкопію договору по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в довідці; - у випадку, якщо роботи, до виконання яких залучається субпідрядна організація, вимагають відповідно до норм чинного законодавства України наявності дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці: • сканкопії з оригіналу або копії чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я субпідрядної організації/співвиконавця дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці або їхнього територіального органу) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (субпідрядної організації) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки; (надається на ті роботи підвищеної небезпеки, що будуть повністю або частково виконуватись стороннім суб’єктом господарювання (субпідрядною організацією) та не надається якщо субпідрядна організація не буде виконувати (навіть частково) роботи підвищеної небезпеки).)
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
ID: 7ff686df64be40b58c26df82793f1f3c  
Мінімальне значення : 1  
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
У разі якщо учасник не планує залучати стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт, що є предметом закупівлі(У разі якщо учасник не планує залучати стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт, що є предметом закупівлі, про це у складі пропозиції надається довідка)
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
ID: bbda4388e90142e598d48445697fc20a  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 4fe45abde8194fc198307025a240ae84
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт місць загального користування Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" у гуртожитку за адресою: м. Київ, вул. Горлівська, 220, Дарницький район
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(13.1. Довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних працівників, а також працівників робочих професій)****, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов відповідного договору, із зазначенням: їх прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює в учасника за трудовим договором (або договором підряду) та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою та/або працівник є працівником субпідрядної організації/співвиконавця та/або працівник працює з субпідрядною організацією/співвиконавцем за цивільно-правовою угодою). **** Обов’язкова наявність або залучення таких працівників: – не менше 1-го головного інженера, який повинен мати вищу освіту з кваліфікацією за дипломом «інженер-будівельник» (на підтвердження надати сканкопію з оригіналу або копії диплому про освіту (без додатків)) та бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи або за сумісництвом або за суміщенням; – не менше 1-го інженера з охорони праці (або інспектора з охорони праці), який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи або за сумісництвом або за суміщенням; – не менше 1-го виконавця робіт (виконроба), який повинен мати вищу освіту з кваліфікацією за дипломом «інженер-будівельник» (на підтвердження надати сканкопію з оригіналу або копії диплому про освіту (без додатків)) та бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи або за сумісництвом або за суміщенням; – не менше 1-го інженера-проектувальника (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації (або кошторисна справа)), який повинен мати вищу освіту з кваліфікацією за дипломом «інженер-будівельник» (на підтвердження надати сканкопію з оригіналу або копії диплому про освіту (без додатків)). Інформація про зазначеного в довідці інженера-проектувальника (або кошторисника) повинна міститися в Реєстрі будівельної діяльності на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Зазначений інженер-проектувальник (або кошторисник) повинен мати чинний кваліфікаційний сертифікат, який надається учасником у складі його тендерної пропозиції разом з діючим договором (або діючим страховим полісом) щодо добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності)); – не менше 1-го лицювальника-плиточника (або плиточника або працівника тотожної професії); – не менше 1-го маляра (або працівника тотожної професії); – не менше 1-го штукатура (або працівника тотожної професії); 13.2. Сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця) або трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця), а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки з відміткою про прийняття на роботу; або відповідного договору (угоди); або наказу про прийняття; або іншого документа, що підтверджує відповідні правовідносини, по кожному з перелічених в довідці працівників (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України). 13.3. На головного інженера, інженера з охорони праці (або інспектора з охорони праці) та на виконавця робіт (або виконроба), зазначених у довідці згідно п.п.13.1. п.13 Додатку 4 до тендерної документації, надати: - сканкопію з оригіналу або копії посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з охорони праці; результатами перевірки знань з технології робіт) та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); - сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з питань охорони праці: Загальний курс з охорони праці, Проходження навчання з питань пожежної безпеки, «ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення» (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13), «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» (НПАОП 0.00-1.80-18), «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15), «Правила охорони працi пiд час виконання робiт на висотi» (НПАОП 0.00-1.15-07) На лицювальника-плиточника (або плиточника або працівника тотожної професії), маляра (або працівника тотожної професії), штукатура (або працівника тотожної професії), зазначених у довідці згідно п.п.13.1. п.13 Додатку 4 до тендерної документації, надати: - сканкопію з оригіналу або копії посвідчення про перевірку знань за формою згідно НПАОП 40.1-1.21-98 (з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з охорони праці; результатами перевірки знань з технології робіт) та протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з наступних нормативних документів: Правила улаштування електроустановок (ПУЕ), Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); - сканкопію з оригіналу або копії протоколу (-ів) (або витягу (-ів) з протоколу (-ів)) з діючими на дату розкриття результатами перевірки знань з питань охорони праці: «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13) Зазначені вище документи щодо проходження працівниками навчання мають бути видані відповідним (-и) суб’єктом (-ами) господарювання (навчальним центром, галузевим навчальним центром, тощо), який (-і) має (-ють) повноваження (або право) проводити навчання з питань охорони праці (надати сканкопію декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на відповідну діяльність). У разі проходження навчання з охорони праці на підприємстві учасника, на підтвердження правомірності перевірки знань працівників та видачі їм посвідчень у складі пропозиції надати: наказ роботодавця на створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці, посвідчення членів комісії про проходження навчання з охорони праці відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.12-05 за відповідними НПАОП. Документи, які надаються учасником у складі своєї пропозиції (дипломи, послужний список, тощо) мають відповідати вимогам законодавства України, що діяло на момент їх видачі)
підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ID: 399b0f0af0194825923bf30c4b55052c  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: eb917101c3d744d58cd4ca95a9fcb43a
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт місць загального користування Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" у гуртожитку за адресою: м. Київ, вул. Горлівська, 220, Дарницький район
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(14.1. Сканкопію з оригіналу або копії не менше одного виконаного аналогічного1 за предметом закупівлі договору. 1 Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір [відповідно до якого учасник (один з учасників об’єднання учасників) виступав в якості генерального підрядника або підрядника (не субпідрядника)] на виконання робіт з поточного ремонту / капітального ремонту / нового будівництва / будівництва / реставрації / реконструкції та в складі робіт виконувались сантехнічні роботи або роботи з влаштування/монтажу/тощо водопостачання (або водовідведення або каналізації) У разі надання документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ціна в яких або закреслена, або документи скопійовані без ціни, у такому випадку учасник повинен надати відповідні роз’яснення з зазначенням причин ненадання даної інформації. 14.2. Сканкопію з оригіналу або копії документа/-ів, який/-і підтверджує/-ють виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.14.1. п.14 Додатку 4 до тендерної документації (всіх актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) (і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3)) або всіх актів приймання-передачі виконаних робіт або всіх актів виконаних робіт). Відповідний(і) акт(и) повинен (і) містити посилання на номер договору. 14.3. Сканкопію з оригіналу позитивного відгуку від контрагента згідно аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого на виконання вимог п.п.14.1. п.14 Додатку 4 до тендерної документації, складеного на фірмовому бланку (за його наявності), з номером та датою видачі відгука, та з інформацією про якість виконаних робіт, своєчасність, відсутність зауважень.)
підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
ID: bbda0e47cbc2485d90f252b79aac7950  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 76eb8e3baeb448e9b291e62c1ae8b022
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт місць загального користування Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" у гуртожитку за адресою: м. Київ, вул. Горлівська, 220, Дарницький район
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(12.1. Довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі із зазначенням наступної інформації, зокрема: - інформації про обладнання, матеріально-технічну базу учасника*** із зазначенням: його (їх) типу або моделі або марки; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене* чи належить субпідрядній організації). - інформації про наявність власного або залученого* виробничого приміщення (або виробничої бази або складу або офісу), із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене*). - інформації про наявність технологій, зокрема ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для розробки кошторисної документації та розрахунків договірних цін. 12.2. Оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або залучення* кожної позиції обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці, що надана на виконання вимог підпункту 12.1 пункту 12 Додатку 4 до тендерної документації (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, або акт приймання-передачі, або акт введення в експлуатацію, або інвентарна картка обліку основних засобів, або інвентарний список основних засобів, або видаткова накладна, або накладна, або акт приймання-передачі, або свідоцтво про право власності, або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інший документ про право власності згідно з законодавством, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або договір** оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір** про надання послуг або договір** про користування, або інший договір**). (у випадку, якщо обладнання, матеріально-технічна база та технології є власністю субпідрядної організації/співвиконавця або залученими субпідрядною організацією/співвиконавцем, яка залучається до виконання робіт, підтверджуючі документи, перелічені в цьому підпункті надаються від субпідрядної організації/співвиконавця). Документи, що підтверджують право власності або залучення* повинні містити інформацію про тип або модель або марку обладнання щодо яких вони підтверджують право власності або залучення. * Залученим вважається обладнання та матеріально-технічна база, яка залучається Учасником для виконання договору про закупівлю на підставі договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, або на підставі іншого договору. ** Документи мають бути діючими на дату розкриття тендерних пропозицій. *** Обов’язкова наявність в учасник або залучення* учасником або наявність у субпідрядної організації (співвиконавця) або залучення* субпідрядною організацією (співвиконавцем) такого обладнання, будівельних машин і механізмів: – не менше 1-го бетонозмішувача (або бадді); – не менше 1-го молотка вiдбiйного; – не менше 1-го перфоратора; – не менше 1-го компресора (або компресорної станції); – не менше 1-ї віброплити; – не менше 1-ї дрилі ; – не менше 1-го шурупокрута; – не менше 1-го генератора; – не менше 1-ї кутової шліфмашини; – не менше 1-ї шліфувальної машини; – не менше 1-го пилососа промислового; – не менше 1-го далекоміра; – не менше 1-го прожектора світлодіодного; – не менше 1-ї тачки будівельної 12.3. Сканкопію з оригіналу або копії діючої на дату розкриття тендерних пропозицій ліцензії (або сертифікату, або ліцензійного договору, або ліцензійної картки) на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для розробки кошторисної документації та розрахунків договірних цін. (ліцензія (або сертифікат, або ліцензійний договір, або ліцензійна картка) повинна бути видана на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає* програмний комплекс та на якого надає в складі тендерної пропозиції підтвердний документ, що підтверджує право залучення* відповідного програмного комплексу.))
підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 2218a0336ac34e138218e873afc1110f  
Очікуване значення : Так  

Підстави для відхилення пропозиції

Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: 3b882a77dfff4998930db414bb11e088
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: b2f868a9cd844495bd254b56aee15581  
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: e9c7f1a9413f4787a019bf15fa62e371
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: e6cf433fbfe6490582b930680ed128a3  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: dd6296df885e4e6cbca684c82d45d368
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Мова тендерної пропозиції
ID: ef17b33acfdc490a807fee6f8334744a  
Очікуване значення : ukr  
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 4a7c22b29f974ab6a7ae68e30b85d391
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт місць загального користування Комунального закладу професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний будівельний коледж" у гуртожитку за адресою: м. Київ, вул. Горлівська, 220, Дарницький район
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
ID: 588f2fe5b58a4f489f85d66a37b2df28  
Очікуване значення : Так  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Документ
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: 3ceef0926cf544f3854796d261cc871b  
Очікуване значення : 0.49  
Критерій забезпечення виконання умов договору відсутній
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 13a5f5bf2c7b4bcbb0c0ef9ae629118a
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 06.06.2025 13:09
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: 89ffac47118d4792a2a4e7958b09821b  
Очікуване значення : 90